Maksimilijan ulazi i zatiče me na svojoj kožnoj garnituri, izula sam štikle, listam kanale i reklamiram nogu za džabe jer ova haljina ima ogroman izrez.
- Je li još neko bio ovde? – pita me.
- Ne – zašto to pita?
- U redu. Izvini što kasnim – kreće ka meni.
- Ne znam kaav si na poslovnim sastancima ali u ovim ljubavnim si grozan – kažem iskreno.
- Jesam a? – seo je pored mene i povukla sam se da mu napravim malo mesta.
- Aha.
- Moraću da se popravim onda – olabavio je kravatu.
- Moraćeš.
Našmešio se i nagnuo se ka meni.
- Reci da.
- Za?
- Ovo.
- A ovo je? – nasmešim se.
- Mi. Reci da.
- Od kad tebi treba dozvola da me poljubiš? – našalim se.
- Od kad sam pomislio da ćeš umreti mojom krivicom.
Progutam knedlu jer je drugačiji.
- Reci da – ponavlja tiho.
- Da – izustim jedva čujno.
U narednom trenutku moj pristanak je prešao na moje usne. Podignem ruke i uronim u njegovu kosu dok se ljubimo. Moje telo traži još a očigledno i njegovo jer osećam njegovu ruku na mojoj butini, klizi naviše i izaziva me, on se naginje ka meni i kunem se da mogu sama bih se bacila na njega ali moja rana je reagovala i tiho sam jauknula.
Maksimilijan je skočio od mene kao poparen.
- Jesam li te povredio?
- Preživeću – pružim mu ruke i on mi pomogne da ustanem.
- Da idemo kod doktora?
- Ne, samo... bez naglih pokreta još neko vreme – ipak sam ja doktor.
- Izvini, nisam razmišljao kako treba – vidim da mu je krivo.
- U redu je, oprostiću ti ako me još koji put kidnapuješ iz moje kuće.
Napokon mu izmamim osmeh. Maksimilijan me ljubi u čelo a potom me grli.
- Vraćam te natrag u krevet.
- U redu – složim se ali ne mrdamo.
- Kler?
- Da?
- Ja sam ludački ljubomoran muškarac.
- Da se primetiti – nasmešim se.
- Samo... imaj razumevanja za to, samo za to.
- U redu. Moraš da me vratiš kući, moji roditelji se sigurno brinu a moja sestra verovatno ujeda.
- Obuj se – kaže mi i oslobađa me.
. . .
Vraćena sam kući u jednom komadu a maltretirana pitanjima naredna dva sata. Definitivno treba da se odselim iz kuće svojih roditelja.
Jutro mi nije počelo baš najbolje. Siđem dole i odem kod komšije. Rušili su staru radionicu.
- Kler – Viktor mi se nasmešio.
YOU ARE READING
Moglo je biti drugačije
RomanceKler je žena koja se nalazi u centru osvete. Rastrzana je između prve ljubavi i srasti, između osvete i pravednosti. Ona se nalazi između budućnosti i prošlosti. Ona je srce, ali čije?