1

12.7K 650 9
                                    


- Ne interesuje me šta ćeš reći Ronda – ljuta sam na nju.

- Ovo je peti put da si prebijena od strane svog klijenta.

- Biću dobro, bio je malo grub tokom seksa.

- Malo? Rebra su ti nagnječena. Zar vas Bili ne štiti? – kakav je to makro kome drugi biju radnice?

- Billi... Nije ono što je nekad bio.

- Kako to?

- Pukao je. Loše je vodio posao i sad prodaje klub. Ko zna ko će nas kupiti.

- Bili prodaje klub?

- Da.

Billi Vellington, moj prvi komšija, pre desetak godina je otvorio klub, naravno to je za porodicu samo noćni klub a u stvari je nešto drugo. Bili poseduje deset žena koje se pristituišu i koje održavaju ovaj klub. Svi misle da su one elitne kurve, i jesu, ali u stvarnosti su obične žene, majke i devojke koje je sudbina primorala da se bave ovim poslom. Poznajem ih sve, ja sam njihov doktor. Naravno to niko ne zna, nisam ni planirala da tajno lečim ove žene ali sve je počelo od moje prijateljice Rubi koja je počela da radi za Bilija, jedne večeri je klijent prebio i došla je kod mene po pomoć, nisam mogla da je odbIjem. Naravno kako to obično ide ona je dovela drugu ženu a druga treću i tako u krug, na kraju sam završila kao lični doktor kurvi. Ja ne gledam na njih kao na kurve već kao na prebijene žene i ne mogu da ih odbijem uprkos tome što rade za Billija.

- Možda ga devojka izvadi iz dugova – podrugnem se.

- Ona jadna ne zna ko smo mi, misli da smo konobarice – podsmehnula se.

Billi je u vezi sa Glorijom, ona potiče iz bogate i poznate porodice i znam da je njegov cilj da je oženi i spasi se dugova jer porodica Vellington nije ono što je nekad bila. Bili i njegova majka Felisija su godinama uživali u bogatstvu Ronalda Vellingtona koji je nakon sinovljeve smrti zapao u ozbiljnu depresiju. Krisove smrti. Dodirnem prsten na svojoj ruci i odmahnem glavom.

- Svako na kraju plati svoj ceh.

- Molim?

- Ništa, hajde da te sredimo.

. . .

Vraćam se kući kasno uveče i kao i obično majka me čeka. Da, živim sa roditeljima iako imam trideset godina kao i moja sestra, nikako da se udamo, previše smo izbirljive.

- Gladna?

- Nisam mama, samo sam umorna.

- Kler pojedi nešto.

- Stvarno ne mogu i koliko puta da ti ponovim da me ne čekaš?

- Da majko, idi spavaj – moja sestra Tatjana je upravo stigla.

- Ja ću da spavam jer imam sa kim a vas dve nemate, treba da se udate - ponavlja nam i ljuto odlazi na spavanje.

- Laku noć mama!

- Laaku noć mamice.

- Ona nikad neće odustati – Tatjana je sela preko puta mene.

- Nikad. Odakle dolaziš?

- Znaš mene, provod i društvo. Ti?

- Posao.

- Misliš kurve? Tvoja smena se završila pre tri sata – kaže pametno.

- Tiše da te ne čuje mama, dovoljno nam zvoca – upozorim je.

Moglo je biti drugačijeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora