- Mislim da je vreme da prestaneš – kaže mi moja sestra i podignem glavu.
- Šta?
- Da patiš. Prestani – naređujem ti.
- Ne patim – namrštim se.
- Imaš pogled napuštenog šteneta i ćutljiva si. Takva si već dve nedelje i bilo je dosta.
- Samo... zabrinuta sam. Billija nema nigde - to me najviše muči.
- Policija ga traži, svi to znaju.
- Da ali... ne mogu da se otarasim osećaja da će doći po mene. On obožava majku a zbog mene je završila iza rešetaka.
- Taj je sigurno već zapalio negde daleko, nije lud da ostane ovde – Tatjana je uverena da je pobegao.
- Ja nisam tako sigurna.
- Zašto?
- Jednom... kad je Kris još uvek bio živ Billi ga je zatvorio u podrum, dva dana ga je držao tamo. Jel znaš zašto?
- Ne?
- Zbog nekog helihoptera na daljinsko upravljanje koji je Kris dobio za rođendan, Billi ga je želeo za sebe.
- To je užasno.
- Nije mu dao ni hranu ni vodu.
- Gde je bio njegov otac pobogu?
- Na putu, oslobodio ga je pre nego što je Ronald došao. Hoću da kažem da Billi uvek dobije ono što želi, nije bitno šta mora da uradi zbog toga.
- Zašto ne razgovaraš sa Maksimilijanom? - predložila je.
- O čemu? Jasno sam mu rekla da ne želim da imam ništa sa njim.
- On te je uvalio u ovo.
- Krivica je i moja, ja sam odlučila da predam pismo ali ne kajem se.
- Ne možeš doveka da sediš zaključana u kući, ideš samo na posao.
- Ne izlazi mi se.
- Pa to se mora promeniti. Večeras izlaziš sa mnom – bila je uverena.
- Ne želim.
- Ne želim to da slušam. Izalaziš sa mojim curama i tačka.
- Tvojim curama? – nasmejem se.
- Sve sekretarice na delu – rekla je važno.
- O Bože... vidi...
- Ne interesuje me. Ideš i tačka!
. . .
Sedela sam u dvorištu sa ocem kada je naišla Glorija. Ustanem iznenađeno jer nemam pojam šta je ovoj ženi.
- Ćao Kler, gospodine.
- Šta tražiš ovde? – pitam je.
- Ja samo... moram da razgovaram sa tobom.
- Vidi... moja sestra uskoro dolazi, ne bi bilo dobro da te zatekne ovde – kažem joj.
- Molim te Kler.
Izem ti moju dobru dušu. Kažem ocu da nas ostavi i pozovem je da uđe. Tata je rekao da će biti u blizini za svaki slučaj.
- Kako si? – pita me.
DU LIEST GERADE
Moglo je biti drugačije
RomantikKler je žena koja se nalazi u centru osvete. Rastrzana je između prve ljubavi i srasti, između osvete i pravednosti. Ona se nalazi između budućnosti i prošlosti. Ona je srce, ali čije?