- Mmm... – protegnem se u krevet i okrenem na drugu stranu ali smeta mi svetlost pa jednostavno rešim da ustanem.
- Maksimilijane? – ugledam ga kako sedi u fotelji i bulji u mene.
- Dobro jutro Kler.
- Zašto ne spavaš?
- Skoro će podne.
- Šta? – okrenem se i uzmem telefon. Vidi stvarno. Mora da sam bila mnogo umorna.
- Kad si ti ustao?
- Pre četiri sata.
- I šta? Sediš tu četiri sata.
- Ne, ne četiri, samo razmišljam da li da te probudim, očigledno si bila mnogo iscrpljana jer ti ne spavaš ovako dugo.
- Mislim da nije to razlog.
- Ja sam razlog – izdahnuo je.
- Nisi ni ti.
- Nego?
- Beba – izdahnem.
- Kakva beba?
- Trudna sam i beba mi očigledno uzima svu energiju.
Očekivala sam neki povratni odgovor kao od moje sestre ali ništa, on samo blene u mene. Možda sam odabrala loš trenutaka ali reči su samo izašle iz mene.
- Hoćeš li reći nešto? – pitam ga.
- Samo momenat – ustao je i uzeo svoj sako. Izvukao je kutijicu iz njega i otvorio je.
To je prsten.
Došao je do mene, uzeo moju ruku i stavio mi prsten. Prelep je.
- Dopada mi se – kažem iskreno.
- Nemoj da odeš - moli me.
- Gde da odem?
- Juče... mislio sam da si otišla.
- Nisam.
- Vidim to, jesi li se vratila zato što si trudna? – gleda me oprezno.
- Piša mi se – osećam kako će mi bešika pući.
Ustenem i odem u kupatilo.
Dok sam ja obavljala jutarnji ritual Maksimilijan je pokucao na vrata i rekao mi da mora odmah da ode u kazino.
- U redu – ionako moram da se sredim.
. . .
Zakažem pregled kod ginekologa a zatim doručkujem i izađem malo da prošetam, uzela sam slobodno nedelju dana jer moram da sredim život. Malo sam šetala, malo sam kupovala i dok sam buljila u odeću za bebe nazvao me je Maksimilijan.
- Molim?
- Sem kaže da lutaš.
- Samo kupujem neke sitnice.
- Da dođem kući? – pita me.
- Jesi li završio obaveze?
- Ne baš.
- Onda ću ja da svratim do tebe, ionako mi je dosadno, uzela sam par dana slobodno.
- Onda te čekam, ja sam u starom kazinu.
ESTÁS LEYENDO
Moglo je biti drugačije
RomanceKler je žena koja se nalazi u centru osvete. Rastrzana je između prve ljubavi i srasti, između osvete i pravednosti. Ona se nalazi između budućnosti i prošlosti. Ona je srce, ali čije?