❣ 18 ❣

1K 90 1
                                    

❣❣ အချစ်က အိပ်မက်မှာ ❣❣
•••••••••••••[ 18 ] ••••••••••••••
#Unicode #Zawgyi

"အင်း ပါး..သားမှာ..ဒီလိုအစီအစဥ်ရှိတယ်..."

"အင်း ပြောပါဦး ငါ့သားအစီအစဥ်ကို"

"ဒီလိုပါးရ...သားက ပထမတုန်းက ဝမ်ရိပေါ်ကို ကားAccident ဖြစ်အောင်လုပ်ပြီး အပြတ်ရှင်းဘူးတယ်...သူကမသေဘူး ကိုမာဝင်သွားတယ် ပါး..ဒါပေမယ့် မုမုက သူ့ကိုလက်မလျှော့ခဲ့ဘူး...သား သူငယ်ချင်းတွေနဲ့အမှားလုပ်မိသွားတယ်..ဝမ်ရိပေါ်ရဲ့ အောက်စီဂျင်ပိုက်ကို သွားဖြုတ်တယ်...အဲ့ကိစ္စ...ပါးသိပါတယ်...ပါးကိုယ်တိုင်ဝင်ရှင်းပေးလိုက်ရတဲ့ကိစ္စလေ..
ပြီးတော့ နောက်ပိုင်း ဝမ်ရိပေါ်ကို လုပ်ကြံတာမရတော့ဘူး ဘာလို့လဲဆိုတော့ ရှောင်းကျန့်ဆိုတဲ့လူတစ်ယောက် ရုတ်တရက်ရောက်လာပြီး အချိန်ပြည့်အနားမှာပြုစုပေးနေတယ်...သားသူ့ကိုလည်း ရှင်းထုတ်ခဲ့ပေမယ့် မအောင်မြင်ပြန်ဘူးပါး...
ခုသူတို့ဘက်က ကားAccident ကိစ္စကိုနောက်ကြောင်းလိုက်ရင်းနဲ့ သားငှားထားတဲ့ လီကျန်းတို့အုပ်စုကို ဖမ်းသွားတယ်...လီကျန်းတစ်ယောက်က အခုလွတ်သွားတယ်..ပါး..."

"အင်း....သားပြောတာတွေကို ပါးတစ်ချို့တွေသိထားပြီးသားပါ...တစ်ချို့ကိုတော့မသိဘူး... အင်း...ဆိုတော့ သားက အခုဘယ်လိုလုပ်မှာလဲ"

"သားကို စောနက လီကျန်းဆက်သွယ်လာတာ..သူဘေကျင်းကို ခိုးဝင်လာခဲ့မယ်ပြောတယ်...ပြီးတော့ ဒီကသူနဲ့အဆက်အသွယ်ရှိတဲ့ မြေအောက်သား တစ်ချို့နဲ့ ဝမ်ရိပေါ်ကိုရှင်းဖို့ ထပ်ကြိုးစားမယ်တဲ့ ပါး..ပြီးတော့ ဝမ်ရိပေါ်ရဲ့ရည်းစားကောင်ကို မသင်ကာဘူးပြောတယ်...သူ့စခန်းကိုမွှေသွားတာ အပြင်လူတစ်ယောက်ပါနေတ​ယ်လို့ပြောတယ်...အဲ့ကောင်ဖြစ်လိမ့်မယ်...နှစ်ယောက်လုံးကို ရှင်းပစ်မှာ 😠😡 မုမုကိုရအောင်ယူမယ်...
ဒါပေမယ့် ခုကလှုပ်ရှားရပိုကျပ်လာလို့ ပိုက်ဆံသုံးမှဖြစ်မယ်ပါး...
ပါးကူညီပေးပါ.."

"ဟူးးးး ပါးရဲ့သားကို ကလေးလို့မှတ်နေတာ လူကြီး​တောင်ဖြစ်နေပြီပဲကိုး...ဟုတ်ပါပြီ ဒီလောက်ထိစီစဥ်ပြီးဖြစ်နေမှတော့ ပါးကသားလိုသမျှ ငွေကိုထုတ်ပေးမယ် ဟုတ်ပြီလား.."

❣အချစ်က အိပ်မက်မှာ ❣ (Completed)Where stories live. Discover now