"איב... " קראה בלחש קים לתוך החושך.
"איב? איב! איבבבבב!!!!!" קים נלחצה וצעקה אחריי שלא שמעה תשובה.
"שששש... אני פה! מה את צורחת? את רוצה שישמעו אותנו? " ענתה לה איב בלחש.
"אז תעני בזמן! יא מלחיצה! כבר חשבתי שקרה לך משהו! אני לא רואה בחושך הזה כלום!" ענתה לה קים, צועקת עליה בלחש.
"מה כבר יכול לקרות לי קים?"
"מה יכול לקרות לך? אנחנו על תנאי באוניברסיטה, גנבנו כסף, חברה שלנו בסכנה, פרצנו לבית של שוטר כדי לשבש ראיות ואת שואלת מה כבר יכול לקרות???!!!"
"נו, את סתם מגזימה, בואי, לפני שיתפסו אותנו, והלך עלינו"**חודשיים קודם**
היה זה יום שימשי של אמצע אוקטובר, יום לפני תחילת שנת הלימודים באוניברסיטה, יום שבו סטודנטים חדשים נכנסו למעונות.
בין הסטודנטים החדשים, הייתה, איב... תכירו את איב: בחורה חרוצה, תלמידה מצטיינת, הישגית, שתמיד מתקדמת לעבר המטרה ואף פעם לא מוותרת.
איב נכנסה לביתן המעונות באוניברסיטה. היא התקדמה עם 2 המזוודות שלה לאורך המסדרון הצפוף, מפילה בדרך כל מה שעמד בדרכה, בטעות כמובן, עד שהגיעה לחדר מספר 13.
הבחורה פתחה את הדלת ונכנסה לחדר שיהיה מקום המגורים שלה לשנה הקרובה.
החדר היה קטן וישן, בנוי משני מפלסים, ובינהם מדרגות. בכל מפלס היו שולחן, כסא, מיטה וארון. ובמפלס הגדול יותר גם מקרר ושולחן אוכל קטן.
איב לא חשבה פעמיים ובחרה את המפלס עם המקרר. מי לא היה בוחר לגור ליד מקרר, חלום.
היא פתחה את החלון לראות את הנוף הנשקף מחדרה. אחריי שנהנתה מספיק מהנוף שאין לה, כי מולה היה אתר בנייה, היא חזרה לפרוק את החפצים שלה.
כעבור חמש דקות של עבודה מאומצת, דלת החדר שוב נפתחה ולחדר נכנסה השותפה לחדר, קים, הכירו את קים: אושיית אינסטגרם בתחום הלייפסטייל, עם 14k עוקבים. בחורה מטופחת עם סטייל.
"היי, אני איב" אמרה איב כשירדה במדרגות לעבר המפלס השני.
"אני קים, נעים מאוד." אמרה קים מניחה את התיקים שלה ליד שלושת המזוודות שהיו איתה.
"ואו, איך הצלחת להגיע עם שלוש מזוודות?" התעניינה איב.
"שלוש זה רק פה, מחוץ לחדר יש עוד 4" אמרה בחיוך קים "ההורים שלי עזרו לי. הם עכשיו פורקים את שאר המזוודות מהרכב."
"ואווו, את יודעת שזה לא יכנס בארון הקטן הזה, כן?" איב הצביעה על הארון הקטן שעמד בפינה החדר.
"הוא באמת קטן" קים ניגשה לארון וסקרה אותו. "צריך ללכת להשיג עוד אחד... לפחות..." במילים האלה היא יצאה משאירה את איב בשוק. מאיפה היא הולכת להשיג עכשיו עוד ארון?
כעבור 10 דקות חזרה קים עם אחיה שסחב ארון דומה לתוך החדר.
"מה, מאיפה?" שאלה איב מופתעת.
"מצאנו פה לא רחוק" ענה אח של קים.*****
אחריי שעות של סידורים וניקיונות, שתי הבנות ישבו ליד שולחן האוכל ואכלו את מה שהביאו איתן מהבית. איב הביאה פלפלים ממולאים שאמא שלה הכינה לה לדרך וקים סלט קינואה שהכינה בבוקר. והן פשוט שיתפו את האוכל אחת עם השניה, כמו שאיב אמרה: "בואי נקבע כבר עכשיו שהכל יהיה משותף, ככה לא יהיו ריבים של זה שלי וזה שלך"
"אין בעיה, אני בעד" ענתה קים.
"מעולה, אפשר את השמפו שלך?"
כעת היה זמן ארוחת הצהריים ושתי הבנות היו רעבות בטירוף.
"בתיאבון" אמרה איב והתנפלה על האוכל.
"חכי רגע! אני חייבת לצלם! אנשים צרכים לדעת מה אני אוכלת!"
איב החזירה את הלחמניה הנגוסה לצלחת.
על דלת חדרן נשמעו דפיקות.
"כן" צעקה איב.
הדלת נפתחה ולחדר נכנס בחור בהיר שיער: "היי, קוראים לי דני, אני השכן שלכם פה ממול, בבוקר עוד היה לי ארון בחדר, ועכשיו חזרתי והוא איננו... יש לכם שמץ של מושג מה קרה? ראיתם משהו?..." באותו רגע מבטו נפל על 2 הארונות של קים.
"לא. אין לנו מושג" אמרה ישר קים.
"אבל.. אז למה יש לך 2?"
"ככה זה, לי היו 2"
"את הבטוחה? כי..."
"כן בטוחה"
"אוליי..."
"לא"
"אבל..."
"מה לא ברור?"
"הכל ברור, אוקיי אמשיך לחפש"
דני יצא מהחדר.
"קים, זה הריי הארון שלו נכון? למה לא הודית?"
"לא יודעת... הוא ישר התחיל לתקוף... הוא לא נתן לי הזדמנות להסביר את עצמי..."*****
היום הראשון במעונות עבר מהר מאוד, הבנות גילו שהן הולכות ללמוד באותה הפקולטה לתעשייה וניהול.
קים עשתה סיור במעונות וצילמה לאינסטגרם איך נראים המעונות שלה.
איב עשתה הזמנת אוכל מהסופר למחר כדי שיהיה להן אוכל במקרר, כי כרגע הוא היה דיי ריק.
בערב הן ראו ביחד סרט, ורגע לפני שהבנות הלכו לישון, הן התקלחו במקלחות של הביתן, וצחצחו שיניים ואז, רק אז, איב נזכרה: "שכחנו ללכת לפגישת פתיחה בפקולטה!"
הפגישה נועדה לסטודנטים החדשים כדי להכיר אחד את השני, להכיר את הפקולטה, ובכללי לקבל מידע חשוב לסטודנט המתחיל.
"כל היום הרגיש לי כאילו שכחתי משהו!"
"מה נעשה?"
"טוב, אין לנו כבר כל כך מה לעשות"
"אבל לא נכיר מחר אף אחד"
"לא נורא, נכיר מחר"
"ולא נדע איפה ההרצאות שלנו! אוי לא! אנחנו גם לא יודעות איפה הפקולטה!"
"בסדר, נסתדר איכשהו"
YOU ARE READING
קים ואיב
Humorקים ואיב מתחילות תואר ראשון, מגלות שהן שותפות לחדר. קים, אושיית אינסטגרם, ואיב התלמידה החרשנית מייד מתחברות. הן מוכנות להתחיל את שנת הלימודים להתגבר על כל המכשולים והקשיים בדרך. אבל שום דבר לא מכין אותן לרגע שבו השותפה השלישית שלהן לתרגילי בית במבוא...