פרק 7 - המסיבה

24 5 6
                                    

קים לא דיברה עם הבנים והתעלמה מהניסיונות שלהם להתנצל במשך 3 ימים, עד שביום הרביעי הבנות רצו לפתוח צנצנת ריבה ולא הצליחו.
"אין ברירה, צריך לבקש עזרה מהבנים" אמרה איב.
"אני לא מדברת איתם" הזכירה בפעם המיליון קים.
"אז מה נעשה? נאכל כמו סתומות לחם בלי ריבה?"
"טוב יש לי רעיון" קים לקחה את הצנצנת והלכה לדפוק בדלת של דני.
דני פתח את הדלת ושמח לראות את קים: "היי קים! מה נשמע?"
"לא עניינך."
"אז למה באת?"
"לא אלייך. השותף שלך פה?"
"לא, הוא כבר יצא ללימודים"
"אז לא משנה" היא הסתובבה עם הצנצנת בידה לכיוון חדרה.
"חכי רגע קים," ניסה לעצור אותה דני "מחר יש מסיבה בקמפוס, אתן באות?"
"איזה מסיבה?" קים שאהבה מסיבות ישר הסתובבה בחזרה.
"של פתיחת שנה"
"מגניב"
"אז נלך כולנו ביחד"
"לא, נלך כולנו בנפרד"
"אחלה, אז ניפגש כבר שם"
"מקווה שלא ניתקל בכם שם" ענתה לו קים "ותפתח כבר את הצנצנת, כמה אפשר לחכות?"

******

קים איב ואדל ישבו ביום של המסיבה בספריה ועבדו על תרגיל הבית שהן צריכות להגיש מחר. זה היה תרגיל בית לא פשוט בכלל והבנות רצו להספיק לסיים אותו עוד היום לפני שילכו למסיבה.
"טוב בנות כבר נהיה מאוחר" אמרה אדל "אם לא נזוז להתארגן נגיע למסיבה ממש מאוחר"
"אבל ההגשה למחר! איך נספיק?" איב החרשנית סירבה להתנתק מהמסך, היא המשיכה לכתוב עוד ועוד שורות קוד שלא עבדו.
"יש לי את הפתרונות של התרגילי בית, זה אותם תרגילים מסמסטר קודם" אמרה אדל.
"את רצינית? אז מה שתקת עד עכשיו?"
"קיוויתי שנצליח לבד, את יודעת, לחשוב לבד על פתרון הרבה יותר טוב מלהעתיק"
טוב אז בואו נקפל פה זריז הכל"

*******

הבנות הגיעו למסיבה בדיוק כשהייתה בשיאה.
כל אחת לבשה שמלה מהממת מהארון של קים, עם עקבים גבוהים שלקחו גם כן מקים.
"בואו נלך לרחבה של הטראנסים!" התלהבה איב.
"פחות" צעקה קים, מנסה להתגבר על המוסיקה הרוכשת.
"אז לאן?"
"בואו נתחיל מלקנות קצת שתייה?" הציעה אדל.
"אבל אני לא שותה אלכוהול!" סירבה בנימוס איב.
"בקטנה, לא יקרה כלום מכמה צ'ייסרים"
הבנות פנו לעמדות שמכרו אלכוהול.
"חכו לי, אל תלכו בלעדיי" צעקה אחריהם איב, שלא ידעה ללכת על העקבים של קים.
אחריי כמה מצ'ייסרים הן הלכו לרחבת טראנסים לרקוד.
"בנות אל תלכו כל כך מהר, חכו לי" צעקה אחריהם איב.
בדרכה נעמד בחור בן גילה, שהיה נראה שיכור מאוד, ולא לגמריי שפוי:"יש לך ירוק?"
איב לא הבינה אותו וניסתה פשוט להתחמק ממנו ולעקוף אותו, העקבים הפריעו לה לזוז מהר, אז היא הורידה אותם ונבלעה בהמון האנשים שרקדו ברחבה.
"קים! קים!" איב סוף סוף מצאה את חברותיה "יש פה אנשים הזויים, בואי נלך הביתה"
"מה? אבל רק הגענו, וכיף פה" ענתה לה קים, ממשיכה לזוז לצלילי הטראנס.
איב נעלה שוב את הנעליים וניסתה לרקוד גם, אבל אז משום מקום הופיע שוב אותו בחור:"הנה את, לאן נעלמת, כמה את רוצה?"
"קים! הנה הוא שוב" התלוננה איב בפני חברתה.
"מה הבעיה שלך?" קים פנתה אל הבחור.
הבחור היה כל כך שיכור, הוא לא ענה כלום, רק תפס בידה של איב.
קים דחפה אותו והוא נפל אחורה על כמה אנשים, הם דחפו בחזרה ומהר מאוד התחילו מכות על רחבת הטראנסים.
איב וקים ניסו לצאת משם בלי להיפגע, אבל לא הצליחו, מכל עבר היה בלאגן.
"היי, בנות, בואו" משום מקום הופיעו בן, רועי ודני, הם תפסו את הבנות ביד והובילו בין האנשים הרבים למקום בטוח.
"מה זה מה הלך שם?" שאל רועי.
"אנחנו לא יודעות" אמרה ישר קים "למה אתה שואל אותנו כאילו אנחנו יודעות? כי אנחנו לא יודעות, כי אין לזה קשר אלינו"
"חיפשנו אותכן, ואז ראינו מרחוק שאיזה שיכור מציק לכם, רצינו לבוא ולעזור, אבל קים הקדימה אותנו" הסביר רועי.
"אתם לא מספרים לאף אחד מה ראיתם!" איימה קים.

במהרה, האבטחה התערבה, והפסיקה את המסיבה, בגלל הקטטה שהתפתחה.
"אוי, איזה מבאס!" אמרה קים "בגלל האידיוט הזה, כל המסיבה נהרסה!"
"בואו נסע למועדון ונמשיך את המסיבה" הציע דני.
"אני זורמת" אמרה איב.
"אני גם" הסכימה קים.

******

בוקר למחרת, הבנות התעוררו לקראת הערב. אחריי שהלכו לישון בחמש בבוקר.
קים התעוררה עם כאב ראש נוראי, לא זוכרת מה בכלל קרה אתמול.
"קים, כבר קמת?" שמעה את איב.
"אההה, כן, עכשיו"
"אז תביאי לי מים"
"את זוכרת מה קרה אתמול אחריי שיצאנו מהמסיבה?"
"הלכנו עם הבנים למועדון"
"ואז?"
"ואז לא זוכרת... מה זה, כמה שתינו?"
"לא זוכרת" קים פתחה את האינסטגרם שלה וגילתה שהעלתה המון סטוריז אתמול.
בהתחלה היא העלתה תמונה שפויה של כולם במועדון. אחר כך תמונה שלהם שותים. אחר כך רוקדים. חמש סטוריז רוקדים. עוד אחד שקים ורועי שותים. ואז איב, דני ובן רוקדים. אחר כך של איב שנרדמת. דני שמנסה להעיר את איב ללא הצלחה. רועי וקים מתחבקים. רועי וקים מתנשקים.
"אוי ואבוי!" נפלט לקים, היא מיהרה למחוק את הסטוריז שלהם מתנשקים, ואז ליתר ביטחון גם את זה שבו הם מתחבקים.
"קים, נזכרת במשהו?" איב התיישבה ליד קים על המיטה.
"לא. ממש לא!" שיקרה קים.
"זוכרת איך הבנים הצילו אותנו אתמול מהשיכור ההוא?" שאלה איב.
"אני זוכרת שאני הצלתי אותך ממנו" אמרה קים.
"נו, בכל זאת, הם כאלה חמודים" אמרה איב במבט חולמני "במיוחד רועי. קים, נראה לי שהתאהבתי"
"מה?" קים הייתה בשוק.
"נכון שלא אכפת לך? אז נכון שהייתם זוג, אבל אתם כבר מזמן לא. ואני לא רוצה להסתיר ממך כי את חברה הכי טובה שלי. והוא כזה חמוד. נכון שאת בסדר עם זה?"
"כן. אין בעיה בכלל" אמרה קים ברגשות מעורבים. מה היא בכלל מרגישה כלפי רועי? כלום. כי הוא אפס רציני. אם היא כבר מרגישה אליו משהו, אז זה כעס ושנאה. ומצד שני, אתמול במועדון הם התנשקו. למה???
"קים, כבר שבע בערב!" איב הביטה בשעון.
"אוי פספסנו את כל הלימודים היום"
"קים, שכחנו לסיים את תרגיל הבית במדעי מחשב! והוא להגשה להיום!!!" איב קמה מהמיטה בפאניקה.
"בלי לחץ! בלי לחץ!" נלחצה קים. "יש לנו את אדל, היא אמרה שיש לה פתרונות, נעתיק מהר ונגיש"
"אמאלה, מה עושים? מה עושים? צריך להתקשר לאדל!" איב הוציאה את הנייד וחייגה לאדל.
"היא לא עונה!!!!" פרצה בבכי איב.
"דיי, הכל יהיה בסדר! אני גם מחייגת אליה. אוליי היא מסננת רק אותך"
אבל אדל לא ענתה גם לא לקים.
"קים, אני לא זוכרת שאדל הלכה איתנו אתמול למועדון... היא באה איתנו למסיבה, אבל אחר כך אני לא זוכרת לאן היא נעלמה ... מתי ראינו אותה בפעם האחרונה?"
"לפני תקרית האלימות שקרתה...." אמרה קים. "את צודקת. אחריי זה לא ראינו אותה. מה קרה לה?!?!"
"איב אל תבכי שוב! אני לא מצליחה להתרכז ככה. יכול להיות שהיא פשוט חזרה לבית לישון, או הכירה מישהו במסיבה..."
"והוא רצח אותה" השלימה איב.
"למה ישר לחשוב על הגרוע ביותר? אני בטוחה שהיא בסדר ותחזור אלינו מייד כשתראה שהתקשרנו אליה."
"ומה נעשה בינתיים עם תרגילי הבית?" שאלה איב.
"נבקש עזרה מהבנים, חד פעמית נעתיק מהם. תתקשרי לרועי ותבקשי שישלח לנו את התרגיל הבית שלו"

-----------------------------------------------------------

מה ההשערות שלכם, מה קרה לאדל?
ומה קורה בין קים ורועי? 😉

קים ואיב Where stories live. Discover now