Kabanata 22
Warning: R-18
"Fuck!"
I glanced up to take a look at Davien. He's biting his lower lip. I licked the tip of his repeatedly and put it inside of my mouth while looking at him. I almost gagged when his right-hand goes to the back of my head and pushed my head deeper. I moaned and he also did it too.
Naramdaman ko ang init sa ibabang parte ko, throbbing like crazy...and wet.
"Rosalia..." He moaned.
Davien's head falls at the back, lips parted. His breaths quickened.
Hindi ko alam pero nasisiyahan ako sa nakikita kong reaksyon mula sa kanya. It was like I am doing a good job for him. And I have to do it better and satisfy his desire. I let go of his member. I'm catching my breath but It didn't stop me. I stuck out my tongue and licked his length down.
Nanginig ang magkabilang hita ni Davien.
Dinungaw niya ako. The desire and heat that my body feels went up when our eyes locked to each other.
Those deep chocolate eyes...
Fuck. I am so horny!
"Rosalia...I'm gonna cum, baby... I'm cumm-Fuck!"
His words stopped because I sucked his two balls while both of my hands is doing up and down to his hard thick manhood. I can feel that he is close. Nakita ko ang pre-cum sa tuktok ng kanya. Pagkatapos kong bigyan ng pansin ang baba ay ipinasok ko muli ang kahabaan niya sa bibig ko.
Yes, moan for me, Davien...
Oh my God! I can feel my wetness rushed down between my legs. Pinagdikit ko ito.
I bobbed my fast and Davien groaned. Suddenly, he comes to my mouth, his seed is now inside of my mouth. It's so warm and sticky.
Nakita ko ang pagkataranta ni Davien. Sa isang mabilis na galaw ay tinanggal niya ang black polo long sleeve niya at inilapit sa bibig ko.
"Spill it out, baby..." Aniya sa mahinahong boses.
But I didn't listen to him.
I swallowed it.
Ang mata ni Davien ay nanlaki habang nakatingin sa akin. Unang beses ko itong ginawa at ngayon ko lang masasabi na hindi naman pala masama ang lasa ng vitality ng isang lalaki.
It's sweet yet sour and sticky.
"Not bad," I chuckled.
Tiningnan niya ako. He ran his fingers through his hair and bit his lower lip.
"What the fuck, Rosalia? You just swallowed my cum!" mariin niyang sabi.
Tumaas ang kilay ko. "So what? Hindi ko naman ikakamatay ang paglunok ko sa mga baby maker mo! And it's actually good tho."
Napapikit ng mata si Davien dahil sa inasal ko. Sa pagdilat niya ay nawala na doon ang malalim, madilim at pagnanasa na nakita ko kanina. Napalitan iyon ng malambot na titig.
Sinundan ko ng tingin ang pagtaas niya sa boxer nito at sa pagsarado ng zipper niya.
What?
Malaking pagtataka ko siyang tiningnan.
Hinawakan niya ang magkabilang braso ko at niyakap.
Isiniksik nito ang ulo niya sa tiyan ko. Nakagat ko ang ibabang labi dahil ramdam ko ang pagkabasa ng pagkababae ko. His muscular arms wrapped around my waist. I ran my fingers through his soft hair.
BINABASA MO ANG
A Sorrowful Devotion ✔
Romance[TO BE PUBLISHED] In life, you do things you don't want to. Sometimes you sacrifice, you compromise. Sometimes you let go and sometimes you fight. It's all about deciding what's worth losing and what's worth keeping. Rosalia is a supermodel who lov...