"Göğsünün üstünde taşıdığın kanatlardan daha asil olan bir şey varsa o da göğsünün altında taşıdığın yüreğindir, Ackerman."
-Anemon.
☽︎☽︎
Duyduğum silah sesleri ve Levi'nin sesi ile iyice yakınlaştığımı anladım. Ellerim hariç tüm vücudumun titrerken ellerime dualar ediyordum. Yüksek bir çatıdan devam ettiğimde Levi'nin peşinde bir sürü silahlı adamın olduğunu gördüm ve hızla onların peşine düştüm. Çok hızlı ilerliyorlardı. Gaz tüpümün son gücüne kadar abandığımda onlara neredeyse yetişmiştim. Hızla çapamı onların üstünden çatıya fırlattığımda üstünden hızla geçtiğim iki adamı çoktan öldürmüştüm. Ne vicdanım ne de vücudum herhangi bir tepki vermemişti. Ellerimi kana bulamak benim için çok farklı bir durum değildi. Hele konu Levi'yse bırak ellerimi kana bulamayı tüm vücudumu kendi kanıma dahi bulardım.
Adamları öldüğüm için bana dönen bir kaç silahtan hızla kaçtım vr Levi'ye yetişmeye çalıştım ama öyle hızlıydı ki hep aynı mesafede kalmış ve arkamdakilerle ilgilenmek zorunda kalmıştım. Levi hızla kendini bir bara attığında onun peşindeki adamlar etrafa konuşlanmıştı. Bende hızla peşimdekileri hallettim ve çatının birisine sindim. Levi'nin oradan çıkması imkansız gibi bir şeydi. Eğer doğru anladıysam şuan Karındeşen Kenny, Yüzbaşı'nın peşindeydi. Dişlerimi sıktım. Kılıçları tutumumu sıklaştırdım ve adamların dikkatlerinin dağılacağı en küçük anı beklemeye başladım.
Vücudum şarıl şarıl terlemeye devam ediyordu adrenalin tüm hızıyla vücudumdan salgılanırken aklımı kaybetmiş gibiydim. Odaklanabildiğim tek şey Levi olmuştu. Düşünebildiğim tek şey onun oradan sağ kurtulmasıydı ve o anda içeriden yükselen silah sesi ile sindiğim yerden hızla çıktım ve adamlara doğru saldırdım birisini kestiğimde dikkatlerini üstüme çekmiştim. Kenny içeriden yuvarlarak çıktığında ona doğru giden kadını hedef almışım ama hızlı hareketinden dolayı kılıcım sadece omzunu kesip geçmişti. Saniyeler ardından pencereden fırlayan sandalye ve bardan tüm hızı ile çıkan Levi ile göz göze geldiğimde ne zamandır tuttuğumu bilmediğim nefesimi verdim ve onun arkasından ilerlemeye başladım.
"Yüzbaşı iyi misin?"
Tüm hararetim ile sorduğumda arkasına bakmadan cevap vermişti.
"İyiyim. Eren'leri kaçırıyorlar!"
Diğerleride yanımıza geldiğinde hızla arabayı takibe koyulmuştuk ama onlarda hızla peşimizden geliyorlardı. Jean ve Armin arabaya doğru gittiğinde arkamızdaki adamlar için hızla bir manevra yaptım ve saldıracaktım ama Levi beni durdurmuştu.
" Silahları var bu çok tehlikeli arabayı kurtarmalıyız."
Söylediği şeye kafa sallamış ve hızlıca arabaya doğru ilerlemiştik. Ama Kenny'in adamlarının yüzünden Jean ve Armin'i alıp kendimizi dışarı zor atmıştık. Araba gözümüzün önünden hızla ilerlerken istemsizce, sesli bir küfür savurdum ortaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levi Ackerman ❦︎ Levi Ackerman
FanfictionO güzel kanatlar onurlu omuzlarına öyle yakışıyordu ki nefesim kesilmişti, yaşıyordum ama. Ölüyor gibi olmuştum, can çekişen ruhumu hissetmiştim ama can çekişen ruhumda aynı anda çiçekler açmıştı. Sadece ona baktığımda görebiliyordum zira onu görem...