"Gecenin karanlığından daha çok sevdiğim tek karanlık, yüreğimde bıraktığın etkidir sevgilim."
-Anemon.
☽︎☽︎
"Ellerinizi kirletmeye hazır mısınız?"
Kirlenen ellerim, bulanan zihnim ve karanlığa batan duygularım. Eğer Levi istiyorsa sadece ellerimi değil karanlıktaki ruhumu dahi en derin çukurda kirletirdim. Onun için kendimi öldürebilirdim ama bundan daha zoru onun için gözümü kırpmadan katil olabilirdim.
"Evet gibi görünüyor."
Levi'nin kapıya attığı hızlı tekme yüzünden kapı tuzla buz olurken hızla içeri yağ torbaları fırlattık. Yavaşça plana göre içeri doğru girerken Sasha hızla yağ torbalarını ateşe vermiş ve her yerin duman olmasını sağlamıştı. Bizde teçhizatlarımızla girerken hızla etrafta dönmüş ve adamları saymaya başladım. Benim tarafımda sekiz adam vardı.
"Yüzbaşı, sekiz!"
Tüm gücüm ile bağırmış ve Yüzbaşı'dan cevap beklemiştim.
"Otuz beş kişiler!"
Herkes üstüne düşen görevi yaptığında sırıttım ve en tepeye çıktım teçhizatım ile, herkesin yerini iyice analiz ettikten sonra kılıçlarımı çektim. Bu durum beni korkutmuyordu, aksine heveslendiriyordu. Gözüm öyle dönmüştü ki; burada ölsem Levi için ölmüş olacak, burada katil olursam o istediği için katil olacaktım. Bu kulağa çok psikopat gibi gelse de aşık olduğunuz adam uğruna tüm dünyayı yok etseniz sizi üzmüyordu. Bu durum çok farklıydı, çok. Belki de ben acı bir gerçeklik yalanının içinde kaybolmuştum.
O gün yaraladığım sarışın kadını gördüğümde daha çok sırıtmış ve tüm hızım ile ona doğru giderken yan tarafımda ki hareketlenme ile hızlıca fişek ateşlemiş ve o adama doğru takla atıp boynunu tüm gücüm ile kesmiştmim.
Birisi gitti.
Gözlerim Yüzbaşı'yı bulduğunda çarprazımdan beş kişi ona ilerlediklerini gördüm ve kadının peşini bırakıp yönümü çevirdim. Teçhizatıma daha da güç verip onlara yetiştim. İkiside çapasını fırlattığında yeniden gülümsedim ve biraz aşağı kayarak ikisininde altından geçip hızla boyunlarını kestim.
İkisi daha gitti.
Mikasa'nın o kaltağın peşinden gittiğini gördüğümde hızla gördüğüm başka bir adama odaklandım. Ona doğru fişeği sıktım ve aniden arkasından kestim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levi Ackerman ❦︎ Levi Ackerman
FanfictionO güzel kanatlar onurlu omuzlarına öyle yakışıyordu ki nefesim kesilmişti, yaşıyordum ama. Ölüyor gibi olmuştum, can çekişen ruhumu hissetmiştim ama can çekişen ruhumda aynı anda çiçekler açmıştı. Sadece ona baktığımda görebiliyordum zira onu görem...