PROLOG

2.1K 75 139
                                    

- Coś mi się zdaje, że nie docenialiśmy Aidena Kenna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Coś mi się zdaje, że nie docenialiśmy Aidena Kenna. W tym paskudnym znaczeniu tego słowa - stwierdziłem ponuro. - Musiało mu się mocno pogorszyć od podstawówki. I im dłużej o tym wszystkim myślę, tym bardziej się boję, że to się teraz nie skończy na zawieszeniu.

- Wyrzucą go? - zaproponował z nadzieją mój najlepszy przyjaciel, Ian Kennedy.

- O Jezu, no bardzo bym chciał - nie ukrywałem. - Ale nie, raczej miałem na myśli, że on dopiero teraz pokaże, co potrafi. Bo coś nie spodziewam się, żeby po tym wszystkim Kenn położył uszy po sobie.

- Wyskoczył dzisiaj z gabinetu dyrektora z żądzą mordu w oczach, prawie wyrwał drzwi z futryną. Dlaczego miałoby mu przejść przez dwa tygodnie obijania się po chacie? - zastanawiałem się głośno.

- Aha - zrozumiał Ian. - Czyli że najpierw dostał po łapach ode mnie, następnie od Sky, potem od ciebie. A na koniec Wu go zawiesił.

- Dobre podsumowanie - pochwaliłem chłopaka. - Zgadza się. Jakbyś ty był na jego miejscu i miał taki niefart, też byś się wkuł, c'nie?

- Eee, no znasz mnie, Shy - zastanowił się uczciwie Kennedy, u którego zemsta nigdy nie okupowała wysokiego miejsca na liście życiowych priorytetów.

- No fakt - zrozumiałem, co mi chciał powiedzieć. - Ale jakbyś był takim skurwielem, jak Srajden?

- O, to bym teraz chciał roznieść Greentown High - stwierdził z przekonaniem przyjaciel. - Przecież to psychopata.

- Dokładnie - zatruchtałem w miejscu, bo Ian przystanął, by się porozciągać. Biegaliśmy już od pół godziny. - Też doszedłem do tego wniosku dzisiaj. I zacząłem się jeszcze bardziej bać o Skylar.

- Cholera - zrozumiał mnie w lot mój brat z innej matki.

- Wyobraźnia mi się uruchomiła, stary - zwierzyłem się. - Przecież jak Kenn teraz ma dużo czasu i krew go zalewa, to raczej nie pójdzie na warsztat antystresowy albo terapię śmiechem.

- Nie. Będzie snuł plany zemsty - potwierdził moje intuicje Ian.

- Na Sky... - podzieliłem się z przyjacielem swoją najgorszą obawą.

- Bo to do niej się przyczepi przede wszystkim - trafił w sedno mój przyjaciel. - On nie jest taki całkiem głupi. Wie, że w ten sposób najskuteczniej odegra się także na nas obu. Śmierdziel.

- I jeszcze ten pieprzony zakład... - przypomniałem mu, znękany.

Na mnie możesz próbować się mścić, Aiden.

Ale jeśli tylko podniesiesz rękę na moją ukochaną, nie wyjdziesz z tego żywy.

Przysięgam.

A poniżej piosenka przewodnia drugiej części trylogii GAME, niepowtarzalna Angelina w jej własnym utworze "Shield"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A poniżej piosenka przewodnia drugiej części trylogii GAME, niepowtarzalna Angelina w jej własnym utworze "Shield". Sky by ją sobie mogła napisać, polecam! <333

Proszę, bądź moją tarczą przed wszystkim, co jest smutne i złe

Kochaj mnie i prowadź, a przetrwam

Chroń mnie przed niebezpieczeństwem, nie opuszczaj mnie zbyt wcześnie

Wybacz mi wszystko, czym jestem

Cienie, które szepczą, wpatrują się w moją duszę

Błądzą ci, którzy maszerują samotnie

Chroń mnie przed nieznajomymi bez dobrych intencji

Wybacz mi wszystko, czym jestem

Jesteś moim ogniem/światłem, kiedy nie widzę

Ty mnie strzeżesz

Jesteś moim ogniem, tak

Jesteś moim ogniem/światłem, opieram się na tobie

Obiecaj mi, że nie rezygnujesz ze mnie/nie poddasz się

Otocz mnie aniołami, nie pozwól im odejść

Proszę, pozwól mi schronić się na zawsze

Strzeż moich marzeń i zatroszcz się o moją nadzieję

Wybacz mi wszystko, czym jestem

Jesteś moim ogniem/światłem, kiedy nie widzę

Kiedy cały mój strach przedziera się przez moje kości

Czuję się taka zmęczona i samotna

Jesteś tam, zawsze tam

Jestem za to wdzięczna

Więc proszę, oświetl mnie swoim blaskiem

Jesteś moim ogniem/światłem, kiedy nie widzę

Ty mnie strzeżesz

Kochani, i jeszcze jedno. A Game Of Skies jest bezpośrednią kontynuacją A Game Of Hearts, więc serdecznie Was zapraszam również do przeczytania AGOH. Jednak wszystkie części można czytać OSOBNO, robię na początku wprowadzenie w akcję.

Czytajcie, komentujcie, gwiazdkujcie i bawcie się dobrze!

Cat 🧡💛

4k odsłon (19

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

4k odsłon (19.11.2020)

II. A Game of Skies | WYDANAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz