Je ráno a ležím zničeně vedle Erena. Jednu ruku má na mém zadku a druhou má a svém penisu.
,,Hnusné ráno děvko." Řekl mi a zmáčkl mi zadek.
,, Dobré ráno pane." Řekl jsem a už mě začal zase kousat.
,,O tohle nikdy nechci přijít." Řekl a olízl mi ucho.
,,P-p-pane..." Řekl jsem a už si na mě sedl.
,,Co chceš?" Zeptal se.
,,Já už nechci... Prosím..." Řekl jsem a to mě odhodil z postele.
,,Na... Vykuř mi ho tak aby se mi to líbilo a možná se slituju." Řekl a ukázal si na něj.
,,A-ale... P-p-pane..."
,,No?" Řekl a už pomalu vstával.
,, J-já... Neumím to." Řekl jsem.
,,Umíš ty vůbec něco?!!" Křikl a chytil mě pod krkem.
,,P-prosím..."
,,Drž tu svou posranou hubu!" Zakřičel a odhodil mě na druhou stranu pokoje. Začal jsem kašlat a hned jak Eren ke mě došel tak mě kopnul do bříška. Ještě mě párkrát kopl a už jsem začal cítit, že se pozvracím.
,,Co se tváříš jak buzna?!!" Zakřičel, kopl mě znova do bříška a to už jsem se pozvracel.
,,Ty kreténe!!" Zakřičel, vzal mě za krk, odstoupil od těch blitek a kousl mě do tváře.
,,P-p-pane... J-já se strašně moc omlouvám." Řekl jsem a kopnul ho mezi nohy. Od se skácel na zem a já měl tak šanci utéct. Běžel jsem k oknu a podíval se ven. Můžu jednoduše utéct. Podíval sem se na Erena a smutně jsem ho ještě políbil na tvář.
,,Omlouvám se pane." Řekl jsem.
,,Pocem ty bastarde!!" Zakřičel, ale to už jsem otevíral okno a utíkal sem pryč.Jdu pomalu a vydýchaný v lese.
,,Ten les snad nemá konec." Pousmál sem se. Proč? Protože se konečně můžu nadechnout čerstvého vzduchu.Pomalu jsem nemohl ani chodit, ale to už jsem viděl nějakou osobu. Byla taková... Stejně vysoká a jedla brambory. Usmívala se. Nad tím sem se musel taky usmát a najednou něco řekla:
,,Tak už jdeš? Nebo tu mám chcípnout jak Marco?" Já se trochu divil.
,,Ona je tu ještě s někým?" Zeptal jsem se potichu sám sebe a na to se na mě podívala.
,,Je! Čau! Kdo jsi?" Zařvala na mě. Chtěl sem utéct, ale neměl sem sílu.
,,Ale no tak! Kam ten spěch?" Zeptala se mě a začala za mnou běhat.
,,Já jdu pryč..." Řekl jsem.
,,Ne. Nejdeš." Řekl jeden povědomí hlas.
,,Leda tak zpátky za Erenem." To je Hanji!
,,H-hanji?" Zeptal jsem se.
,,No? Co chceš říct na svou obhajobu?"
,,Prosím! Moc tě prosím! Já nechci zpátky za Erenem!"
,,A co ti udělal tak hroznýho, že za ním nechceš?" Zeptala se mě a já sklopil pohled.
,,Chtěl abych mu ho vykouřil a já řekl, že to neumím... Za to mě zmlátil, já se pozvracel po chvilce a... Jak mě kousl do tváře tak jsem to prostě nevydržel." Rozbrečel jsem se.
,, Nedivím se ti..." Řekla a pohladila mě po tváři na které mě kousl.
,,Ty jsi taky byla jeho..." Zeptal jsem se.
,,Ne. To ne, ale dřív jsem s ním bydlela. Vím jaký byl nervák a jaký je teď. Docela jsem se ho i bála, ale já se umím prát. Kdyby mě chtěl kousnout tak by jsem se ubránila." Řekla a já se k ní přitulil.
,,Takže... Vrátíš mě mu nebo budu moci být s vámi?" Zeptal jsem se a jako štěňátko jsem se na ní podíval.
,,Kdybych řekla ne tak bych byla fakt debil. Jasně, že jo, ale dávej pozor. Můžeš tě kdykoliv a kdekoliv najít. Je to přeci upír." Řekla a já jí objal radostí tak silně jak to šlo.
,,No jo... Taky tě mám ráda." Řekla a objal mě na zpátek.
,,Děkuji." Řekl jsem. Konečně jsem dostal objetí, které je z obou stran stejné. Konečně jsem cítil, že mě má někdo rád.
,,Awww... Vy jste tak sladcí." Řekla ta s tou bramboru.
,,Objetí je normální Sasho. Neznamená to hned, že se milujeme." Řekla Hanji a pořád mě objímala. Konečně jsem byl po dlouhé době šťastný.
,,Eh... Sasho? Já... Já jsem gay." Řekl jsem a hned ji spadla brada i ta brambora.
,,G-g-g-gay?!?" Řekla a omdlela.
,,H-"
,,Klid Levi... Ona jenom není na gaye zvyklá. Bude tě mít ráda... Neboj." Podíval jsem se na ní.
,,V-vážně?" Zeptal jsem se.
,,No kdo by neměl rád takového miláčka jako ses ty!" Řekla vesele a přehodila si tu Sashu přez rameno.
,,Třeba Eren..." Řekl jsem.
,,On měl hrozný život. Nikomu už moc nevěří. Bojí se, ale mě zná." Řekla a já si dal palec a ukazováček na branku.
,,To mi říkal i ten chlap jak měl velké obočí jako mamut." Podívala se na mě.
,, Chlap s obočím jak mamut?" Přikývl jsem.
,,Erwin!!" Zakřičela.
,,To s náma nebudeš v bezpečí na dlouho. Pojď!" Zakřičela, vzala mě za ruku a táhla někam pryč.
,,C-co s-se děje paní?"
,,Tykej mi a pojď."
,,A-ale-"
,,Bez řečí!" Křikla po mně a už jsem mlčel. Nechci trest.Potom jsme přišli asi k ní domů, uložila Sashu do postele a přišla ke mně.
,,Levi... Já vím, že teď asi nebudeš chápat proč jsem mluvila o tom Erwinovi, jo?" Řekla, já jí dal hlavu na hruď a zavřel jsem očka.
,,Vše ti ohledně Erena a Erwina vysvětlím zítra, ano?" Řekla a hlásila mě ve vlasech.
,,Ano Hanji." Řekl jsem a už mě brala do náruče. Jednu ruku jsem dal okolo jejího krku a tu druhou n její hruď.
,,Teď půjdeš spinkat, ano?" Řekla
,,Ano... A kolik ti vlastně je?" Musel sem se zeptat.
,,Tolik kolik Erenovi... Dvacet pět. Ty? Nikdy o tobě moc nemluvil." Zeptala se zase mě a mezitím mě odnášela do pokoje.
,,Mě je šestnáct." Řekl jsem a posadila mě na postel.
,,To je krásné číslo." Řekla, usmála se, pohladila mě ve vlasech a políbila a čelo.
,,Jsi velmi mladý... Ale na to kolik ti je jsi strašně moc cute. Nedivím se, že říká, že jsi jeho." Řekla, položila mě na záda a pomalu zakrývala mé tělo.
,,Chtěl bych ti poděkovat... Ne za to, že jsi mě vzala k tobě, ale za to, že mě má alespoň někdo skutečně rád."
,,Nemáš za co. Jsi tak roztomilý, že se divím, že ti Eren dělá ty hnusný věci... Dobrou noc a hezké sny." Řekla a i s tím odešla.
,,Dobrou noc a děkuji." Pak jsem upadl do říše snů.1055 slov 😎 můj nový rekord!
ČTEŠ
Velká bolest (Ereri) [✔️]
VampireLevi - musí snášet všechnu bolest, nevinná pusinka, děvka a normální člověk (vzácný) Eren - dává Levimu všechnu bolest, velký násilník a upír Levi od svých 11 letech žil s Erenem. Erena měl rád i když mu hrozně ubližoval. Levi už párkrát málem umřel...