Je další den... Ptáte se jak to vím? Jelikož jsem pořád sám v Erenově pokoji a jsou tam logicky okna tak vím, že je den. Ano... Eren ještě nepřišel a já se hrozně nudím. Já se sice nudím vždy, ale tyto dny mi připadají jako... Kdyby mě měl konečně radši než normálně.
Najednou se otevřou dveře.
,,Výborně... Hodný kluk." Řekl, přišel ke mně a pohladil mě po hlavě.
,,Tady máš tu náušnici o které jsme včera mluvili." Řekl a dal mi ji do té dírky.
,,D-děku-děkuji." Řekl jsem a on mě konečně odpoutal. Chytil jsem se za zápěstí a Eren mě začal dávat jemné polibky na krk. Bylo to docela příjemné, ale pořád jsem se bál, že mě pak kousne.
,,A-a kolik ti v-vlastně j-je?" Bál jsem se ho zeptat, ale udělal jsem to.
,,Proč se ptáš?" Zeptal se mě a pohladil mě po rameni.
,,J-jenom... Pořád nad tím přemýšlím a..." Nevěděl jsem co dal říct.
,,Fajn... Je mi 25. Koupil jsem si tě ve 20." Odpověděl a mě spadla brada.
,,T-tolik? Nevi-nevipadáš." Řekl jsem Eren si dal mou bradu mezi palec a ukazováček a políbil mě. Jeho rty byly sladké, ale nechtěl jsem je ochutnat. Zapojil jsem se, protože bych měl problém a když se odtáhl tak dostal záchvat smíchu.
,,Huh? Co je tady k smíchu?" Zeptal jsem se.
,,Ty! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha!" Utíral si slzy a já začínal brečet. Ne jako on. Nebyl jsem veselý, ale smutný.
,, Jestli mi chceš bulet tak né tady!" Křičel na mě.
,, O-omlouvám s-se." Řekl jsem a už mě Eren bral za krk a odváděl mě do místnosti bez světla kde jsem byl a asi budu celých 5 let.Uběhla jedna hodina - nedělo se nic.
Uběhla druhá hodina - nedělo se nic.
Uběhnou čtyři hodiny - přijde Eren.
,,Mám tady pro tebe chleba s máslem, šunkou a černý čaj." Řekl a donesl to ke mě. Položil to na zem. Viděl jsem všechno, protože nechal otevřené dveře.
,,Ale..." Řekl a povalil mě taky na zem, chytil moje ruce a naklonil se k mému krku.
,,Nejdřív chci já tvou krev." Řekl, olízl si rty a zakousl se mi do něj. Zakňučel jsem, zatnul zuby a dal ruce v pěst. Odtáhl se.
,,Hodný..." Řekl a políbil mě na tvář.
,,P-prosím... Už n-ne." Řekl jsem, Eren naštvaně zabručel a kousl mě... Znova.
,,N-ne!" Zakřičel jsem a odstrčil jsem ho tak, že si lehl na záda a obkročmo jsem si na něj sedl zase já.
,,Okamžitě ze mě slez jinak tě to bude KURVA bolet!!" Křičel.
,,A-ano... O-omlouvám s-se." Řekl jsem a slezl z něj.
,,Ještě jednou a máš po nějakých prstech!!" Křičel a já se třepal jak ratlík.
,,Já se ti omlouvám." Řekl jsem.
,,Jo?! Tak ať se to už neopakuje!!" Křičel dál.
,,Ano." Řekl jsem a Eren mě hrozně silně, tvrdě a bolestivě kousnul do stehna. Pil, pil, pil a pil tak dlouho, že jsem už pomalu zavíral oční víčka.Pokračování v další části ❤️❤️
ČTEŠ
Velká bolest (Ereri) [✔️]
VampirosLevi - musí snášet všechnu bolest, nevinná pusinka, děvka a normální člověk (vzácný) Eren - dává Levimu všechnu bolest, velký násilník a upír Levi od svých 11 letech žil s Erenem. Erena měl rád i když mu hrozně ubližoval. Levi už párkrát málem umřel...