Leviho pohled - normálně
Leviho myšlenky - kurzívou
Leviho sen - tučně a kurzívou
Pomalu jsem otevíral očka a uviděl jsem okolo sebe hrozně moc světla. Začínal jsem se rozkoukávat a když jsem se rozkoukal tak jsem zjistil, že jsem v nemocnici.
,,H-haló?" Zvýšil jsem hlas a znělo to jako bezmocné zakvičení. Najednou přišel Eren.
,,Zdar." Řekl a vypadal nasraně.
,,A-anoj... Co se stalo, že tu jsem?" Zeptal jsem se roztomile.
,,Zrovna jsem tě chtěl ošukat... Podle tebe teda znásilnit a najednou si omdlel. Jak ubohý jseš! Ani hrátky nevydržíš! Musel jsem tě sem odvést a jelikož všichni vědí jak vypadá má děvka tak věděli co se stalo." Řekl.
,,Oni vědí, že jsem tvá děvka?" Zeptal jsem se.
,,Už jsem ti to říkal! Vědí, že jsi děvka a vědí kdo jsi a kdo jsem já. A mít děvku je úplně normální v půlce téhle země." Řekl a přišel ke mně.
,,Počkej až budeme doma. Užijeme si." Řekl a olízl mi ouško. Potom se přemístil na mé rtíky a také je olízl. Všechno pokazil doktor.
,,Takže pane Ackermane... Budete moci odejít, ale až zítra. Dnes vás tu ještě potřebujeme." Řekl a Eren se na něj naštvaně podíval.
,,Ok." Řekl Eren a ten pan doktor mu naznačil, že už má jít. Eren naštvaně odešel a ten doktor se na mě podíval a olízl si rty.
,,Co takhle zkusit jaká jsi děvka?" Řekl a přibližoval se ke mně.
,,N-ne... P-prosím..." Řekl jsem a to si už na mě ten chlap sedl. Podle jmenovky se jmenuje Oluo. Oluo se přiblížil k mému uchu a pošeptal
„Notak, bude se ti to líbit, slibuju." a zkousl mi ušní lalůček. Já se zamračil. Nelíbilo se mi to, zkousl ho moc silně.
Sundal ze mě nemocniční ůbor a už jsem měl jeho úd v sobě. Bylo mi to mnohem nepříjemnější než mé poprvé s Erenem. Chci Erena zpátky. Při té myšlence jsem se rozplakal. Doktor mě pohladil po vlasech a už do mě tvrdě přirážel. Bolestně jsem hekal, ale jeho to vůbec nezajímalo, ba naopak ješte zrychlil. Znašil jsem se zavolat pomoct, jenže na to mi narval do pusy docela velký polštář, takže i moje hekání docela utichlo. Přes slzy jsem nic neviděl. I můj polštář na kterém jsem ležel byl celý mokrý. Strašně to bolela a chtěl jsem umřít, ale nemohl jsem. Po chvíli se do mě udělal a já si konečně vydechl úlevou.
„Každá děvka je lepší jak ty." prskl a s tímhle odešel. Nechal mě tam nahého a znásilněněho v bolestech. Erene kde jsi, když tě potřebuju? Pomalu jsem začínal usínat.Vesele jsem běžel po louce a v dálce jsem uviděl svou starou kamarádku Petru. Dlouhou dobu se mi líbila ve škole.
,,Ahoj Petro!" Křikl jsem po ní a najednou se u ní objevila divná holka v hnědých vlasech, brýlemi a culíkem který vypadá jako vrabčí hnízdo. Začali se líbat a mně se spustily slzy.
,,P-proč?" Zeptal jsem se sám sebe a zjistil jsem, že ta druhá holka je Hanji. Podívali se na mně a šli mým směrem.
,,Ahoj Levi. Copak se stalo?" Zeptali se.
,,P-petro... Ty jsi moc dobře věděla co k tobě cítím." Řekl jsem a podívala se mi do očí.
,,Vím, ale já tě nemiluju. Pochop to." Řekla a schválně políbila Hanji na rty a Hanji ji zmáčka zadek. Já se rozbrečel ještě víc a shroutil jsem se.
,,Tak ahoj... Levi." Řekla Petra a odcházela. Hanji ještě u mě zůstala.
,,Levi... Já ji doopravdy nemiluju, ale musím to dělat. Její otec mě podplatil. A musím tě varovat!" Řekla a já se na ní podíval.
,,Bude konec." Řekla a já se podivil.
,,Jak konec?" Zeptal jsem se.
,,Zemřeme dřív než si myslíš." Řekla a...Zase jsem se probudil.
ČTEŠ
Velká bolest (Ereri) [✔️]
VampirLevi - musí snášet všechnu bolest, nevinná pusinka, děvka a normální člověk (vzácný) Eren - dává Levimu všechnu bolest, velký násilník a upír Levi od svých 11 letech žil s Erenem. Erena měl rád i když mu hrozně ubližoval. Levi už párkrát málem umřel...