Nějaké ty dny byl klid a volno. S Erenem jsem konečně šťastný a Eren je asi šťastný se mnou.
Teď právě vařím večeři a Eren sedí a dívá se na můj zadek. Jak to vím? Nějak po pěti minutách potichu řekne:
,,Jak já bych ho do tebe vrazil." Po chvilce rozhodování si řeknu , že zavrtím zadečkem.
,,Levi! Nechceš mít zase po prdelce?! Že ne?" Řekne svůdně a pomalu ke mně dojde.
,,Když přijdu o prdelku s tebou... Tak mi to vadit nebude." Řeknu a shodí mě na zem a obkročmo si na mě sedne.
,,Jak chceš." Řekl a spojil naše rty.
Eren mě hodil na tvrdou zem a rukou mi zajel pod tričko. Jeho studená ruka byla velmi příjemná a já se zachvěl. Eren se do polibků zasmál a hladil mě po bříšku. Asi si to rozmyslel a zpátky mě postavil. Zas mě někam táhl a rukou mi zakrýval oči. Tu chodbu jsem už znal skoro nazpaměť. Vedle mě tam. Do rudé místnosti. Na místě mi odkryl oči. Sundal ze mě všechno oblečení a dal mi ruky i nohy do okovů co vysely na stěně. Samozřejmě zády k němu. Do zadku mi zase strčil vybrátor. Měl v ruce ovladač a každou chvíli měnil obrátky. Chvíli to bylo na minimum, potom skoro na maximum a tak to furt střídal. Nechal to tak na polovině a vzal si bičík. Trochu mi sešvihal nohy a pak mě pomocí ho škrtil. Bylo to příjemné. Pak mi dal obojek s elektro šoky a nechal ho mi dát asi pět malých šoků za sebou. Pak mi to dávalo střední šoky co dvě minuty. Vzal si menší bičík a sešvihal mi záda do krve, kterou následně slízal.
Odepl mě z okovů a položil na zem. Sundal obojek a vyndal vybrátor. Tak to fakt vypadá, že tenhle sex bude na zemi. Začal mě dravě líbat a já mu polibky oplácel. Pomalinku do mě zasouval. Po chvíli začal pomalu přirážet. Než jsem stačil jednou vzdychnout už na mě létal jak drak. Zase spomalil,
„Víc Daddy~" poprosil jsem. On začal pomalu zrychlovat. Už byl rychlý jako předtím. Na tvrdé studené zemi někdo v podzemí to není úplně nejpříjemnělnější. Už teď mě polí nejen zadek, ale i záda. Udělal se do mě. Nevystoupil ze mě, ale přestal se pohybovat. Místo toho mě začal líbat na krku. Udělal mi tam pár fialových flíčků a až teď ze mě vystoupil. Moje krev byla i na podlaze. Díval jsem se na ni a Eren asi taky
„Tu pak uklidíš~" zašeptal mi do ucha. Už jsem byl zase v těch okovech. Já si chci lehnout. Nechci tu už být. Ale bojím se, že kdybych odporoval, bylo by zle. Nechal jsem se tedy znova zbičovat do krve. Eren mi na to zas cosi nalil, takže to štípalo. Elektro obojek mi dal asi deset malých ran. Pak ho Eren sundal a po dlouhé době se mi zakousl do krku. Sykl jsem. Furt mě to bolí. Už jsem nezvládal mít otevřná víčka, tak jsem je nechal se zavřít. Nejpíš si toho všiml a odpoutal mě. Hned jsem mu padl do náruči. Zas nemám sílu na nic. On mě vzal jak princeznu a šel se mnou do jeho pokoje.Najednou mě upustil na zem a spadl na zem sám. Uviděl jsem uspávadlo a tak jsem se díval okolo sebe. Hrozně jsem se bál a najednou jsem ucítil štípnutí. Začínala se mi motat hlava a já za chvilku usnul vyčerpáním.
ČTEŠ
Velká bolest (Ereri) [✔️]
VampirosLevi - musí snášet všechnu bolest, nevinná pusinka, děvka a normální člověk (vzácný) Eren - dává Levimu všechnu bolest, velký násilník a upír Levi od svých 11 letech žil s Erenem. Erena měl rád i když mu hrozně ubližoval. Levi už párkrát málem umřel...