10 - prsty

294 22 9
                                    

Došli jsme domů a Eren mě hned shodil na zem a zamčel dveře.
,,P-p-pane..." Řekl jsem a už se mi zakousl do ramene.
,,P-p-pane..." Řekl jsem znova a tentokrát se mi zakousl do ouška.
,,NE!" Zakřičel jsem a odkopnul sem ho od sebe.
,,Prosím!! Vysvětlím to!!" Zakřičel jsem a Eren mi našteloval ruce tak, že se mi díval do očí tak až se naše rty střetli.
,,Vysvětluj." Řek a já se začal hrozně třást.
,,Hrozně mě bolelo každé tvé zakousnutí a-"
,,Ale Levi... To mělo bolet. Všechno co jsem ti dělal." Řekl.
,,Jo... Říkal jsi." Řekl jsem sklesle a zavřel očka. On se zvohl k mému krčku a chystal se zakousnout.
,,Počkej." Řekl jsem a zase se mi podíval do očí.
,,Hmm... Já chci tvou krev." Řekl a podíval se mi na rameno.
,,Erene... Prosím... Vyslechni mě!" Měl jsem slzy v očích
,,Ah... No mluv." Řekl.
,,Hanji mi říkala, že jsi měl hrozný život a-"
,,NE! Mlč!" Zakřičel a schoulil se do klubíčka.
,,Erene... Já..."
,,Mlč..." Řekl a zabořil mi nehty do stehna.
,,Prosím... Nech mě mluvit." Řekl jsem a podíval se na mě smutně.
,,Ten Erwin mi říkal, že za to může on a jak mě pak ojel... Něco do mě dal a-"
,,Ale mě nezajímá, že sis to rozdal s největší nechuťárnou z celého světa!!!"
,,Erene! Já ti chci říct, že tě..." Váhal jsem jestli mu to mám říct.
,,Co mě? Co mě?!"
,,Já tě miluju!" Zakřičel jsem a hned mi dal pěstí.
,,Jestli si myslíš, že já budu milovat TEBE! Takovou buznu! Tak se velmi mýlíš!" Řekl a zakousl se mi kousek nad bradavkou.
,,Erene..." Řekl jsem a najednou mi dal něco kovového k palci u nohy.
,,C-co t-to dě-děláš?!" Řekl jsem a když sem se podíval tak měl kleště. Pomalu je otevíral a dával to k mému palci.
,,Prosím!!!! ERENE! Ne!! Proč mi to děláš?! Protože tě miluju?!" Triček sem se slzami v očích a než jsem stihl cokoli udělat tak mi ušmikl palec. Já zakřičel jak jen to šlo a plakal jsem. Tohle je snad ještě bolestivější než být každý den znásilněn. Eren se usmíval a díval se na tu mou krev stékající na podlahu.
,,E-ere... N-ne..." Řekl jsem a on mě ignoroval.
,,Ten tvůj palec si dám asi ještě dnes k večeři." Řekl a já byl na dně svých sil.
,,A ne... Nedělám to, protože mě miluješ. Dělám to pro to, protože se mi to líbí. Líbí se mi jak trpíš." Řekl a já se na něj strašně smutně podíval.
,,Erene... Nedělej... Nic... Čeho bys... Pak litoval..." Z té bolesti jsem nemohl ani mluvit. Už jsem nechával Erena ať si se mnou dělá co chce. Klidně ať mě zabije... Klidně ať mi ušmikne další prsty... Je mi to jedno.
,,Tohohle litovat nebudu." Řekl a ušmikl mi další prst a další. Podíval se na můj kukuč a upadla mu slza.
,,Jsi tak krásný..." Řekl a zakousl se mi do krku. Pil dlouho. Pomalu jsem začal ztrácet vědomí. Najednou... Tma... Tma a klid.

Velká bolest (Ereri) [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat