Tato kapitolka je pro Creepy_Veru 😏💦 (ano zase)
Zase je další den a další mučení... Vstal jsem ze země na které mě asi včera nechal a šel jsem ho hledat. Našel jsem ho ve svém pokoji jak tam něco píše do počítače. Když jsem přišel blíž k němu tak vypl počítač a podíval se na mě.
,,Co tu chceš?" Zeptal se mě.
,,Já... Šel jsem tě hledat." Odpověděl jsem
,,Tsch... A proč jako? Se tak moc bojíš?" Zeptal se s nezájmem.
,,Já... Omlouvám se." Sklopil jsem pohled na svou nohu. To jsem dělat neměl, protože sem viděl ty ušmiknuté prsty. Udělalo se mi zle a omdlel jsem.Pomalu začnu otevírat očka a uvidím, že ležím na posteli. Sednu si na ní a v tu chvíli přijde Eren. Eren stál před postelí. Najednou mě Eren povalil pod sebe a v mžiku bylo moje dlouhé tričko pryč. On mě místo polibku kousl do ramene a trochu se napil. Až pak se přemístil k mým rtům a přisál na ně ty jeho. Měl je sladké a měkké, ale líbal dravě a to se mi líbilo. Přejel mi svým jazykem po mích zubech a já otevřel pusu. Začala válka jazyků a tu jsem po chvíli i prohrál. Eren mi držel ruce nad hlavou, najednou se odpojil a šel pro něco do šuplíku. Byl to provaz a šátek. Šátkem mi zavázal oči a provazem přivázal ruce i nohy k nohám postele.
„Takhle to bude lepší~" zašeptal mi sladce do ucha. Poté se přemístil zpátky k mým rtům. Začal sjíždět na můj krk, čekal jsem další kousanec, ale místo toho mi tam udělal svoji značku. S cucfleky ale nezůstal jen u krku. Označkoval i moje ramena a hruď.
Po tom, co moje tělo bylo poseto fialovými značkami se přesunul dolů. Vzal mého malého kamaráda do pusy a začal mi kouřit. Nejdřív opravdu mučivým tempem, postupně ale zrychloval a zrychloval.
„Už budu~" zavdychal jsem. To jsem ale neměl, protože v tu chvíli mi zacpal dírku kudy ze mě sperma vytéká, takže jsem se nemohl udělat. Ztrápeně jsem zakňučel.
„Popros svého Daddyho" ozval se Eren.
„Prosím Daddy~" zkusil jsem znovu. Dal prst pryč a vzal si můj penis opět do pusy a dokončil to, co začal. Udělal jsem se mu do pusy a on to vše spolikal.
Jemu ani mě to nestačilo, a tak jsme začli s pravým sexem. Eren byl furt krutý, takže do mě vnikl bez žádné přípravy až po kořen, hned jsem si ale zvykl a Eren se začal pohybovat. S šátkem na očích a zavázanými rukami a nohami to bylo mnohem intenzivnější než kdykoli předtím, hlavně i proto, že narazil na moji prostatu a přirážel tam. Já vzdychal jak laciná děvka, což i jsem.
„Víc prosím Daddy~" opakoval jsem stále do kolo. On naštěstí nepřestával a já se topil v naprosté slasti a přívalu euforie.
Museli nás slyšet až na druhé části Zeměkoule, ale to je nám jedno. Po chvílí jsem se udělal a Eren chvíli po mě. Poté se svalil vedle mě a chvíli oddechoval. Hned mě ale odvázal a vzal do sprchy.
„Umyjeme se" řekl. Já neprotestoval a nechal na sebe kapat teplou vodu.
„Vymyješ se sám nebo ti mám pomoct?" zašeptal mi do ouška.
„Prosím vymyj mě" odpověl jsem. Strčil do mě jeden prst a hned i druhý. Začal mě roztahovat, hned ze mě vytekla jeho nadílka a on ji spláchl do kanálu. Pak nás osušil a přenesl do jeho postele. Tam jsem si natiskl na jeho teplou hruď a spali jsme až do rána.
ČTEŠ
Velká bolest (Ereri) [✔️]
VampireLevi - musí snášet všechnu bolest, nevinná pusinka, děvka a normální člověk (vzácný) Eren - dává Levimu všechnu bolest, velký násilník a upír Levi od svých 11 letech žil s Erenem. Erena měl rád i když mu hrozně ubližoval. Levi už párkrát málem umřel...