Levi - normálně
Leviho sen - kurzívou
Rozhlédnu se kolem sebe.
,,Je to tu krásné." Řekl jsem si. Jsem na louce a v dáli vidím nějakou osobu.
,,Hm?" Řeknu si a začnu se k ní pomalu přibližovat.
,,Ahoj Levísku." Řekne ta postava a když se na mě otočí tak zjistím, že je to Eren. Pomalu začnu couvat, ale to už mě Eren objímá.
,,Tak moc jsem se o tebe bál." Řekl.
,,Huh? Co?" Zeptal jsem se.
,, Bál jsem se toho, že zemřeš." Řekl.
,,Ale já... Proč bych měl zemřít?" Ptal jsem se dál.
,,Tohle je budoucnost Levi..." Vysvětluje dál.
,,J-já... Já tomu nechápu."
,,Levi... Až nastane čas... Vše se dozvíš. Jenom ti chci říct... Dávej si pozor na to kam půjdeš." Řekl a začal se měnit v prach.
,, Počkej! Jak "dávej pozor"?! Jak "kam půjdeš"?! Erene!" Křičel jsem mezitím co se rozkládal.
,,Vše se jednou zhorší pokud si nebudeš dávat pozor! Zemřeš dřív než by ses narodil!" To bylo poslední co zakřičel a už jsem ho neviděl.------------------
Pomalinku jsem otevíral očka a viděl světlo. Hrozně mě bolela hlava a tak jsem si ji držel.
,,H-haló?" Pípl jsem do prázdné místnosti. Najednou se otevřou dveře.
,,Už jsi vzhůru? Konečně." Řekl Eren a došel ke mě.
,,C-co s-se stalo?" Zeptal jsem se.
,,Nasral jsi mě, já ti vypil tolik krve, že jsi omdlel a odnesl jsem tě sem, protože jsem mezitím rozlil ten vyblitej černej čaj." Vysvětlil a dal mi facku.
,,Au!" Křikl jsem. Jelikož je upír tak dává fakt velké rány.
,,Nekňuč! Idiote!" Zařval na mě.
,, Omlouvám se." Řekl jsem a to už jsem dostal kopanec do břicha.
,,Hm!" Kňíkl jsem a najednou mi vzal hlavu a narval mi to s ní do zdi.
,,Au!!" Zakřičel jsem a upadl do spánku.---------------
,,Levi... Levi... Levi... Levi... Levi..." Pořád se opakovalo a když jsem otevřel oči tak jsem viděl nějakého vysokého chlapa s obočím jak medvěd.
,,Brzo budeš můj!" Řekl a já se podíval na své ruce. Jsem spoutaný.
,,K-kde to jsem?" Zeptal jsem se.
,,Jsi tam kde zůstaneš už navždy." Řekl.
,,Ne! Já sem nepatřm!" Křičel jsem.
,,Ale klid... Vím, že Erena miluješ, ale on ti svou lásku neopětuje. Proč ti asi říkal, že ti chce způsobit bolest?" Řekl.
,,Nevím a jak si můžeš myslet, že mě nemiluje?!" Řval jsem dál.
,,Klid zlato... Měl velmi ošklivý život a jediný kdo mu zbyl a komu věří je Hanji. Všichni mu všechny zabili a žije jenom díky ní. Díky tomu, že byla všechna jeho rodina a přátelé zabiti už nevěří nikomu... Věří jenom tý Hanji a sobě... A tobě chce způsobit tu bolest, protože jsi mu přišel do cesty." Řekl a já se rozbrečel.
,,A-a jak t-to všechno v-víš?" Zeptal jsem se zase.
,, Protože jsem to byl já, co ho připravil o všechno. Věděl jsem, že si tě koupí a já tě prostě chtěl a nemohl jsem za ním nakráčet jako: ,,hej! Čau! Jdu si pro Leviho tak ho naval!"... Ne." Vysvětlil.
,,A jak jsi věděl, že si koupí zrovna mě?"
,,Vidím do budoucnosti kočko... Sbohem... Brzo se zase uvidíme..." Řekl a i s tím...-------------
...jsem se vzbudil.
Pokračování v další části ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Velká bolest (Ereri) [✔️]
VampirosLevi - musí snášet všechnu bolest, nevinná pusinka, děvka a normální člověk (vzácný) Eren - dává Levimu všechnu bolest, velký násilník a upír Levi od svých 11 letech žil s Erenem. Erena měl rád i když mu hrozně ubližoval. Levi už párkrát málem umřel...