Pro AnonyBoy30502 , Armin_uwu a Creepy_Veru
To byla... Ne!!! To je Erenova ruka!! A pomalu se za ní kutálí i hlava!! Zase se proměnila na ohnivého draka. Chtěl jsem na ní zase vystartovat, ale to vystartovala ona na mě.
Já jsem se jí zakousl do krku a ona se mi vytrhla. Najednou přiběhli na koních rytíři od královny Annie a samotná Annie. Neútočili na Mikasu, ale na mě. Házeli po mně nože, stříleli šípy a někteří tydíti do mě šli hned.
Proto jsem je zašlapal. Nebyl jsem si jistý jestli Hanji žije, ale leží někde na hoře u Erenového těla. Bojoval jsem s těmi rytíři a když jsem si všiml, že chce Mikasa sežrat Erenka tak jsem musel jednat.
Běžel jsem za ní a shodil jí na zem z hory. Za mnou pořád šli ti rytíři, ale pak přišli i katapulty. Myslel jsem si, že to bude můj konec, ale najednou přiletěl větrný drak a postavil se přede mě. Začal útočit na všechny a všechno.
Byl jsem hodně poškrábaný, zničený a všechno mě bolelo. Nechtěl jsem nic dělat, ale i tak jsem šel pomoct tomu větrnému drakovi.
Nějaké rytíře jsem sežral, ale shhhhh! Větrný drak všechny odfoukl až na Annie.
,,Ty chcípneš!" Zařvala na mě a chtěla mi z krku strhnout náhrdelník, díky kterému jsem dinosaurus.Já se nedal a uhnul jsem.
,,Ty skřete! Zabiju tě! Když nebudeš můj tak nikoho!!!" Zařvala a hodila meč tak až se mi zabodl do krku a náhrdelník se roztrhl.Přeměnil jsem se zase na člověka a spadl jsem na zadek. Zakňučel jsem a chtěl sem utéct ale to byl u mě.
,,Už mi neutečeš. MUHAHAHA!!" Zařvala a já se bál.Co teď? Co mám dělat?! Je to psychopat a ne člověk!! Tak jo Levi... Zavři oči a nic nedělej. To jsem tak ubohý, že si povídám sám se sebou? Jo jsem. Jsem přeci děvka.
Zavřu oči a nic nedělám.
,,AAA! Eh!" Slyšel jsem a otevřel sem oči. Annie má tělo ale bez hlavy. Trochu jsem se zděsil ale nic. Vážného.Musel jsem vstát a jít na horu za Erenem a Hanji. Nemůžou být mrtví! Aspoň ne Hanji. Viděl jsem jak padá dolů Erenova ruka a hlva tak asi nežije. Z toho se mi spustily slzy.
Doběhl jsem k Erenově a Hanjině tělu.
,,Erene!! Hanji!! Ne!!!" Zařval jsem a klekl sem si k nim.
,,Sbohem Levi..." Slyšel jsem Hanjiin hlas. Podíval jsem se na ní. Dívala se mi do očí a po chvilce ty své zavřela. Už na dobro...,,E-erene?" Řekl sem a podíval jsem se na něj. Byl bez ruky a hlavy. Rozbrečel jsem se ještě víc.
,,Erene!! Ne!!" Zařval jsem na mrtvolu.Měl jsem sklopenou hlavu a brečel sem.
Po pěti minutách jsem se okolo sebe rozhlédl. Viděl jsem nůž a tak jsem ho vzal do rukou. Nastavil jsem si ruce tak, že se nůž dotýkal nebo kůže směrem k srdci.
,,Nikdo mě nemá rád, nikdo mě nepotřebuje... Nemá cenu tu dále zůstat. Sbohem VELKÁ BOLESTi." Řekl jsem, zabodnul sem si nůž do srdce a pak tma.
~Velká bolest~
ČTEŠ
Velká bolest (Ereri) [✔️]
VampireLevi - musí snášet všechnu bolest, nevinná pusinka, děvka a normální člověk (vzácný) Eren - dává Levimu všechnu bolest, velký násilník a upír Levi od svých 11 letech žil s Erenem. Erena měl rád i když mu hrozně ubližoval. Levi už párkrát málem umřel...