Pomalu jsem otevíral očka a uviděl jsem, že sem namáčknutý na Erwinovu hruď. Zděšeně a s výkřikem spadnu z postele a jeho to zbudilo.
,,Dobrè ráno... Děvko." Řekl a hladově se na mě díval.
,,Co se včera stalo?!" Křičel jsem. Nevadilo mi moc, že mě vidí nahého. Už jsem na to zvyklí.
,,Včera jsme měli sex a líbilo se ti to~" Řekl a mě stekla jedna neposedná slza.
,,Ale neplakej..." Řekl a chtěl mě pohladil po tváři. Já mu ji odstrčil a schoulil jsem se do klubíčka.
,,Nech mě bejt!! Úchyle!" Křičel jsem.
,,Líbilo by se mi kdyby si mě zase oslovoval Daddy~" Řekl. Já mu ještě k tomu říkal Daddy?!!
,,Já ti Daddy už nikdy říkat nebudu!" Zakřičel jsem a to ho už nebavilo a tak mě hodil na postel a zakousl se mi do krku. Kňíkl jsem a snažil sem se ho odstrčit, ale marně.
,,Nech toho. Bude tě to akorát víc bolet." Řekl a tentokrát se mi zakousl kousek nad klíční kostí. Zase jsem zakňučel a pomalu mi stékaly slzy. Kde je Eren, když ho potřebuji? Ptal jsem se sám sebe v mysli. Chci aby mě zase kousal on. Ne tohle přerostlé obočí. Tentokrát se posunul víc k mému bříšku a zase se zakousl. Zase mi vytryskly slzy a začal jsem už vážně plakat. Bolelo to a jeho to nezajímalo. Potom se mi zakousl do pasu vedle mého kamaráda a to jsem ho už začal prosit ať přestane.
,,P-prosím... D-dost!" Zakřičel jsem a on se mi podíval do očí.
,,A proč bych měl přestat?"
,,B-bolí t-to a je to nepří-nepříjem-né." Řekl jsem se slzami v očích a to tlusté obočí mě začalo hladit kamaráda. Bylo to tak nepříjemné, že i jazyk bezdomovce by byl příjemnější.
,,Nezapomněl si na mé oslovení? Na Daddyho?" Zeptal se a já se zamračil.
,,Daddy ti říkat nebudu! Nikdy! Leda tak Erenovi! Který si mě zaslouží!" Zakřičel jsem a najednou se rozrazý dveře oba se tam podíváme a uvidíme Erena.
,,Erene! Prosím!" Zakřičel jsem a natáhl sem k němu ručku.
,,Co tu děláš Eri?" Řekl Erwin a položil mi ruku k pasu.
,,Musel jsem se zotavit po útoku na můj rozkrok... Už jsem tu." Řekl a skočil na nahého Erwina.Prali se dlouho. No jo... Upír vs. upír zajímavé. Sledoval jsem se a fandil sem Erenovi. Po nějaké době zvítězil a já jsem za ním běžel.
,,Pane... Já... Omlouvám se." Řekl jsem a Eren mě hned políbil na tvář.
,,Máš štěstí, že jsme u Erwina jinak bych tě asi zabil." Řekl a bral si mě do náruče. Přitiskl jsem se k němu a ubrečeně sem se na něj podíval.
,,Já se hrozně moc omlouvám! Už to nikdy neudělám!" Řekl jsem a pomalu usínal.,,Levi... Levi... Levi! Levi!! LEVI!!!" Začal na mě někdo křičet.
,,Hm?" Podíval jsem se okolo.
,,Vybral sis špatnou cestu ty imbecile!" Křičela na mě nějaká postava. Ten hlas... Není to Hanji? Zeptal jsem se sám sebe a najednou se ozvalo:
,,Ano. Jsem to já Hanji a ty nejsi Levi, ale kolosální idiot!!" Zase zvýšila hlas.
,,Co jsem udělal?" Zeptal jsem se.
,,Kurva! Když ti řeknu vyber si správnou cestu tak to neznamená, že půjdeš a vybereš si tu blbou! Já tě za Erenem chtěla vrátit, ale to tvoje kukuč mi v tom zabránilo! A teď budeš trpět! Díky své debilitě!" To bylo poslední co zakřičela.
ČTEŠ
Velká bolest (Ereri) [✔️]
VampireLevi - musí snášet všechnu bolest, nevinná pusinka, děvka a normální člověk (vzácný) Eren - dává Levimu všechnu bolest, velký násilník a upír Levi od svých 11 letech žil s Erenem. Erena měl rád i když mu hrozně ubližoval. Levi už párkrát málem umřel...