28 - zakrvácený dopis

175 17 6
                                    

Ležel jsem na Erenově hrudi a užíval si jeho vůni. Najednou se Eren lekl a s tím mě shodil na zem.
  ,,Auuuuuuuu!" Zakřičel jsem, protože sem se jebl o židli.
  ,,Promiň Levioušíku." Řekl a pomáhal mi se postavit na malé a hubené nožičky.
  ,,Neříkej mi Levioušíku, prosím. Je to pro mě divný." Řekl jsem a Eren se asi urazil.
  ,,Nejsi na to zvyklí, protože jsem ti nejvíc říkal vždy děvko." Řekl a dal mi pohlavek.
  ,,E-erene..." Řekl jsem zoufale.
  ,,Promiň... Zase se vracím do stejných kolejí." Řekl a pohladil mě po hlavě.
  ,,Nevadí... Nemůžu ti taky nějak říkat?" Zvědavě se na mě podíval.
  ,,Co třeba... Budu ti říkat Erenečku." Zasmál jsem se.
  ,,Eren nebo Eren. Vyber si." Řekl.
   ,,Ale to je to stejný."
  ,,No právě!" Zasmál se a já taky.
  ,,Dáš si něco na papání?" Zeptal se mě. Najednou jsem uviděl na okně přilepený dopis.
  ,,Co to je?" Ukázal jsem na dopis.
  ,,To je.. Krev?" Vzal dopis a byl trochu od krve. Podíval se do dopisu a by v něm vzkaz.
  ,,Mám to číst Levoušku?" Zeptal se mě.
  ,,Ano prosím."
  ,,Ehm Ehm... "Už dlouho jsem věděla, že mi zemřel Jean. Proto se chci pomstít. Zabiju vás a nikdo vám nepomůže. Jestli za týden nebudete v 17:00 na hoře Emerald tak to bude horší." To je vše." Řekl a já se jenom vykuleně díval a dopis.
  ,,Kdo chodil s Jeanem?" Zeptal jsem se.
  ,,Mikasa... Avatar." Řekl.
  ,,Avatar?"
  ,,To znamená, že má víc sil. Jako vodu, oheň, zem a vzduch." Řekl a mě se spustily slzy o očí.
  ,,Co budeme dělat?

O pár dní později

  ,,Levioušíku?" Zeptal se mě.
  ,,No?" Odpověděl jsem. Na Levioušíčka jsem zvyklý. Říká mi tak skoro pořád.
  ,,Co takhle kdyby jsi si že mě zkusila udělat hračku?" Zeptal se mě. On mě jako považuje za holku?!
  ,,Jak to myslíš?" Nevěděl jsem.
  ,,Že si se mnou budeš sexuálně hrát." Usmál se ďábelsky.
  ,,Chtěl bych vědět jaké to je, když jseš dole a jsi něčí... Ty víš." Řekl a podal mi pouta.
  ,,A... Mám ho do tebe strčit?" Zeptal jsem se.
  ,,Ne." Řekl.
Šel se mnou do červené místnosti. Dal jsem mu pouta a pověsil ho na hák. Dal jsem mu do prdelky vybrátor na 50% a vzal si bičík. Byl jsem jemný, bál jsem se, že mu ublížím moc a on mě potom potrestá. „Pořádně. Tak jako to dělám já tobě~" pobídl mě. Já jsem tedy přidal. Bičoval jsem ho silně. Občas trochu vzdychl a občas sykl.

Pohled Erena:

Bylo to celkem příjemné. Ale potom jak přidal tak to už tak příjemné nebylo, ale nechal jsem se. Poté mě připl na okovy hlavou k němu. Dal mi přes oči šátek a vzal si kleště. Hrál si s míma bradavkama a růžně mě bičoval. Poznal jsem na něm, že byl jak smyslů zbavený. Tohle by normálně neudělal, nedovolil by si to. Silně mě švihl na noze. Cítil jsem, jak mi něco stéká po noze. Krev. Měl jsem na stole alkohol a ránu mi polil. Fakt to štípalo. Silně mi obvázal ránu. Když měl tohoto hraní dost, zase vystřídal stoj. Dal mě do natahovače penisu a natahoval. Pár slz jsem uronil, ale že by mi to nějak vadilo, to ne.
Dal mě zpátky na hák a na krk mi nasadil elektrický bojek. Dávalo mi to dvě rány do minutu a do toho mě bičoval. Vybrátor jsem měl stále v sobě. Po nějáké době mi ho vyndal, sundal obojek a odepl mě z háku. Sundal mi pouta a vedl mě zpátky nahoru

Velká bolest (Ereri) [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat