13 - mučení je dobrá mučící technika 😁👍

297 22 18
                                    

V klidu jsem spinkal a najednou mě s výkřikem a shození z postele někdo zbudil.
,,Au!" Řekl jsem a Eren mě táhl zase do sklepa.
,,Co se děje?" Zeptal jsem se a on mě hned hodil na zem a zamčel.

Eren ke mě přišel a v ruce držel pouta.
„Otoč se" přikázal. Já tak udělal a on mi spoustal ruce za zády a někam mě odváděl. Nemá cenu se ptát kde. Neodověděl by mi a ještě bych dostal trest. Přišli jsme k tajemné místnosti a hodil mě dovnitř. Já dopadl opět na chladnou zem. Zvedl mě a dal mi ruky na něco, co připomínalo držák na maso. Vyhrnul mi tričko a sešvihal mě bičíkem. U toho na mě pořvál věty typu
„Já sem to nechtěl! Mohl za to ten alkohol! Teď dostaneš víc než kdy jindy!" a tak podobně
„Takže to pro tebe nic neznamenalo?" hlesl jsem.
„Jasně že ne!!" křikl. Já sklopil hlavu a nechal bolest proudit. Občas jsem sykl ale nic neřekl. Slzy mi tekly proudem a Eren mi kvůli toho ještě přidal. Chtěl jsem jen aby to už přestalo. Když už jsem skoro od bolesti omdlíval tak přestal a  sundal mě z háku. Opřel si mě o zeď a sundal mi to jeho dlouhé tričko. Tvrdě do mě až po kořen přirazil a do ucha mi zašeptal
„Byl jsem na dně a potřeboval jsem se odreagovat, tys byl nejlepší volba ale mohlo ti dojít, že to pro mě nic neznamená." když to dořekl, začal do mě tvrdě přirážel. Vzdychal jsem, ale nebyly to vzdychy slasti, ale bolesti. Měl jsem furt zpoutané ruce, takže nějáké bránění nepřicházelo v úvahu. Prostě jsem ho nechal si se mnou dělat co chce. Protestovat by nemělo smysl a ještě bych si vysloužil další trest. Udělal se do mě jednou, ale to mu očividně nestačilo a přirážel dál. To už jsem omdlel. Probral jsem se nahý a zavěšený opět na háku. Tentokrák ale něco uvnitř mě vybravalo. Vybrátor. Byl na docela vysoký obrátky. Dál jsem měl na krku obojek co se mi zaříval do krku. Ostny byly zevnitř. K obojku samozřejmě i něco, za co mě může chytit, takže řetěz. Ten byl momentálně volně zpuštěm dolů. Zas tam přišel Eren a já se rozklepal.
„Nebreč ratlíku" okřikl mě naštvaně. Ničemu to ale nepomohlo a já se dál klepal. Hák přesunul ke zdi a začlo to na novo. Tvrě přirážel a nechtěl přestat. Neměl jsem už aposolutně žádnou sílu. Po třech kolech jsem opět vypl.

Pohled Erena:

Když jsem zjistil, že jsem se s ním vyspal tak to ve mě vřelo. Musel jsem si na někom svůj vztek vybít. A ten někdo byl Levi. Dal jsem mu pouta a táhl do mé můčítí místnosti. Kterou navštívil jen párkrát. Začal jsem ho švihat a u toho pokřikovat nadávky. Pak jsem ho opět znásilnil. Dal jsem dvě kola a vrátil ho na hák. Dal jsem mu obojek s řetězem a odešel se vyspat.

Druhý den jsem se vrátil a znásilnil ho znovu.

Takhle to pokračovalo asi týden.

Pak se celý den neprobral a já ho nechal být.
Když chcípne tak chcípne. Je sice hrozně vzácný, ale co?

Pustil jsem ho z háku a vedl ho zpátky do sklepa. A tam ho nechal.

Velká bolest (Ereri) [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat