Pomalu jsem se probouzel.
,,Dobré ráno Šípková Růženko." R
Někdo řekl. Počkat!
,,E-erene?* Podíval jsem se směrem k hlasu.
,,No a kdo jiný." Řekl s úsměvem. Měl poraněné rameno. Hned jsem chtěl jít za ním.
,,Ne! Zůstaň sedět!" Řekl přísně a došel ke mně.
,,Ale ta ruka-"
,,Nic si z toho nedělej. Hanji mi s tím pomohla." Skočil mi do řeči.
,,Já myslel, že jsi mrtvý!" Usmíval jsem se na něj.
,,Ano... Upír umře když mu do prdele strčíš uspávačku." Plácne se vesele do čela a políbí mě na rty.
,,A co se stalo po tom co mě unesli?" Zeptal jsem se.
,,No tak... Prvně jsem panikařil a hledal jsem tě. Potom jsem ucítil Mikův zápach..."
,,Kdo je Mike?"
,,Mike? To je můj starý přítel..."
,,Aha."
,,No... Potom jsem tě začal hledat atd. Když jsem ho našel tak jsi u něj nebyl. Hledal jsem tě dál a viděl jsem tě jak spíš u jednoho stromu. Než jsem ti ale něco řekl tak u tebe byli vojáci královny Annie. Proto jsem počkal na nejlepší možnost a to byla ta svatba. Ten kdo tě vzal do náruče jsem byl já. Potom sem utíkal svou superrychlostí a aby mě trochu zpomalili mě střelili do ramene. Pak si nějak usnul a jseš tady." Dořekl to.
,,A teď by jsi měl jít lehnout." Řekl a vedl mě do pokoje.
,,Dobrá." Řekl jsem a už mě zakrýval dekou.
,,Dobrou noc a sladké sny." Řekl, políbil mě na čelo a s úsměvem odešel. Já měl také úsměv na tváři a i s tím jsem usnul.O 3 hodiny později
,,Levi."
,,Levi."
,,Levi."
,,Levi." Mluvili na mě 4 lidi zároveň.
,,Budeš můj."
,,Budeš můj.
,,Budeš můj."
,,Budeš můj."
,,Navždy."
,,Navždy."
,,Navždy"
,,Navždy."
,,Opakuj po mně."
,,Opakuj po mně."
,,Opakuj po mně."
,,Opakuj po mně."
,,Nikdy."
,,Nikdy."
,,Nikdy."
,,Nikdy."
,,Nikdy." Řekl jsem.
,,Nebudu."
,,Nebudu."
,,Nebudu."
,,Nebudu."
,,Nebudu." Pokračoval jsem.
,,Erena."
,,Erena."
,,Erena."
,,Erena."
,,Erena." Řekl jsem neochotně
,,Jaegera."
,,Jaegera."
,,Jaegera.
,,Jaegera."
,,Jaegera." Nechtěl jsem to ani vyslovit. Najednou...Jsem skoro vyskočil z postele.
,,Jsi v pořádku Levi?" Zeptal se Eren starostlivě.
,,Ne, jsem v pořádku jenom... Dlouho jsme neměli sex." Řekl jsem, bral mě do náruče a posadil mě na gauč. Stoupl si přede mne a dal hlavou pokyn. Hned jsem věděl, co dělat. Sundal jsem mu spodní část oblečení a začal dělat moji práci. Ze začátku jsem ho trápil pomalým tempem. Po chvíli jsem přidal a přestal jsem až tehdy, kdyžb se mi do uší dostal pěkný vzdych a do pusy bílá smetánka. Spolk jsem to a postavil jsem se. Eren se ďábelsky usmál a vrhl se na mé, podle něho, božské rty, při polibcích mě pomalu pokládal pod sebe na gauč. Začal mi sundávat tričko, poté kalhoty a i zbytek oblečení. Já mu ho samozřejmě sundal taky. Od rtů mi sjel až k mím pradavkám, které různě kousal, cucal a nevím, co ješte. Bez povšimnutí do mě vnikl a za chvíli se začal pohybovat. Oba jsme vzdychali, jak jsme jen uměli. Mohl do mě přirážet takových deset minut a další várka jeho bílého spermatu bylo ve mě. Vystoupil ze mě a já se svalil na jeho dokonalou a vypracovanou hruť.
ČTEŠ
Velká bolest (Ereri) [✔️]
VampireLevi - musí snášet všechnu bolest, nevinná pusinka, děvka a normální člověk (vzácný) Eren - dává Levimu všechnu bolest, velký násilník a upír Levi od svých 11 letech žil s Erenem. Erena měl rád i když mu hrozně ubližoval. Levi už párkrát málem umřel...