(Jebać, że to ostatnia klasa, piszę wam rozdział...Z resztą sama się ucze w domu)
_______________
- Adammm! - jęczał Słowacki ciągnąc za koszule starszego mężczyzny.
Pomimo skojarzeń, Juliusz po prostu był strasznie głodny, nie jadł nic od dwóch dni, jedynie pijąc wodę z tego dziwnego co było podpisane zlew.
A dlaczego nie jadł nic? To wręcz komiczne proste! Wszelkie jedzenie jakie było zgarnął dla siebie Mickiewicz, znaczy... Adam je podpisał podczas kiedy Słowacki spał, a jako, że młodszy jest człowiekiem honorowym, to ani razu nawet nie pomyślał by cokolwiek z tego zjeść.
- I co ja mam z tym zrobić? - warknął wieszcz uważnie wpatrując się w magiczne pudełko.
- Daj mi coś zjeść, strasznie mi słabo. - szeptał wtulając się w starszego.
- Czuje jakbym miał tu odejść.
Adam spojrzał uważnie na policzek młodszego, a widząc lekko wystające kości westchnął przeciągle.
Nastolatek nie wygląda dobrze, a źle... Co oczywiście kraje serce starszego, lecz próbuje to ukryć. Przecież nie pokaże takiemu bachorowi, że mu na nim zależy.
- Dobrze. - delikatnie objął młodszego starając zdjąć go z siebie i położyć na łóżku.
- Zaraz coś ci przyniosę. - dodał delikatnie palcami muskając policzek młodszego, swoje kroki kierując do kuchni. Szybko wziął coś z zimnej szafki.
Od razu wrócił do Słowackiego podając mu kiełbasę i kawałek chleba, który zgarnął po drodze z chlebaka.
- Dziękuję. - szepnął delikatnie podnosząc się do pozycji siedzącej, biorąc w usta kawałek kiełbasy.
A Mickiewicz naprawdę nie wiedział czemu nagle przeszedł go przyjemny dreszcz po całym ciele.
- Julek. - sapnął cichutko, uważnie lustrując wzrokiem młodszego, który był pochłonięty jedzeniem, nie słysząc słów starszego poety.
Adam już nie próbował nawiązać kontaktu z Słowackim tego dnia. Zamiast tego postanowił odkryć w pełni tą nową, dziwną łazienkę. No cóż, potem zostanie im tylko jeden pokój, do którego nawet nie zajrzeli.
CZYTASZ
A gdyby tak XXI? || Słowackiewicz
FanfictionA gdyby tak Juliusz i Adam żyli w XXI wieku? W wolnej Polsce, z zakazaną miłością? Julek i Adam darzą siebie wzajemną nienawiści, lecz co się stanie gdzie przeniesie ich do XXI wieku, gdzie będą mieli tylko siebie nawzajem? !UWAGA! Opowieść doczekał...