Do czego cię zmusi i czy mu wybaczysz?

727 22 11
                                    


Sebastian- Uznał że idealnie będzie jak zmusi cię do wypicia eliksiru który zmieni cię  w neko pomimo że masz uczulenie na kocie futro które cały czas miałeś na uszach i ogonie powodując że prawie się nie udusiłeś.
Wybaczyłeś mu dopiero po dwóch miesiącach.

Ciel-BDSM, chciał abyś był jego Panem i go ukarał pomimo że jesteś przeciwny przemocy nawet w łóżku...
Nie wybaczyłeś mu tego i dalej masz mu to za złe.

Claude-W pewnym momencie wasz związek był toksyczny i chciałeś odejść lecz zmusił cię do pozostania przy nim chodziłby miał cię zabić.
Musiał wrócić do piekła aby z powrotem wyleczyć się z obsesyjnej miłości do ciebie,na szczęście już wygląda to normalnie i mu wybaczyłeś.

Alois -Kazał ci przez całą noc stać gołemu na balkonie za ,,kare'' bo zbiłeś talerz, przeziębiłeś się i to bardzo bo padał deszcz a on cię nie wpuszczał a demony miały wyraźny rozkaz nie wpuszczania cię.
Nie wybaczyłeś mu tego.

Grell-On do niczego cię nie zmusza

William:Skutecznie zaczął wmawiać ci że jesteś bez niego absolutnie nikim, skutecznie manipulował twoim poczuciem własnej wartości.
Oznajmiał ci że już mu się nudzisz, że bez problemu może cię zastąpić...Robiłeś i robisz absolutnie WSZYSTKO aby tylko dalej cię kochał, ale on cię kochał i po prostu boi się że to ty go zastawisz więc przybrał taką taktykę...
Oboje nie chcecie od siebie odejść lecz jakim kosztem...
To dalej trwa.

Ronald-Uwielbia zmuszać cię do tej pory do leżenia na kawałkach szkła w samej bieliźnie lecz w momencie jak płaczesz z bólu zabiera cię z szkła aby włożyć do wrzątku.
Na szczęście skończył z tym i ruszył na terapie.
Starasz się mu to wybaczyć.

Undertaker- Do niczego cię nigdy nie zmusił

Ash-Każe ci klęczeć na kamieniach i się modlić o wybaczenie za twoje grzechy...

Kuroshitsuji-Preferencje YaoiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz