Sebastian:Gdy tylko Sebastian się dowiedział rzucił wszystkie obowiązki i zamknął się w pokoju przeklinając samego siebie za to że do tego dopuścił i cię nie obronił.
Ciel:Najpierw stał w bezruchu około pól godziny aż nie ruszył otępiałym krokiem do waszej wspólnej sypialni a następnie płacząc padł na kolana patrząc na wasz wspólny portret,szybko popadł w depresje oraz zamknął się w sypialni na długi czas.
Claude:Pierwsze co zrobił to zabił wszystkich w promieniu paru kilometrów a następnie z łzami w oczach samego siebie.
Alois:Przez chwile patrzył pusto w przestrzeń a następnie zaczął się śmiać aby po chwili strzelić sobie w głowę.
Grell:Myślał że to żart i nie uwierzył licząc że zaraz wyjdziesz zza rogu śmiejąc się wesoło lecz kiedy zdał sobie sprawę z tego że nie żyjesz załamał się i zaszył na jakiejś wsi.
William:Całkowicię zatracił się w pracy próbując zapomnieć o uczuciach i o tobie lecz nie mogąc zapomnieć zaczął pić aż pewnego razu nie wytrzymał psychicznie i fizycznie i skaczył z dachu.
Ronald:Popatrzył na twoje zdjęcie i zrozumiał że nie może całe życie być w żałobie i dla ciebie wziął się w garść i nigdy nie zapomniał o tobie.
Undertaker:Przez chwile patrzył na twoje ciało leżące w trumnie aż nie przytulił do siebie twoich zwłok i nie zaczął płakać,po tym jak odszedłeś już nigdy się nie uśmiechnął...
Ash:Zaczął szukać twojej duszy w niebie,czyścicu oraz piekle a kiedy cię nie znalazł całkiem oszalał i zabił się w przypływie emocji.
CZYTASZ
Kuroshitsuji-Preferencje Yaoi
RandomTo ten... Tytuł.. A występują... Sebastian💖 Ciel🐕 Claude🕸 Alois 💐 Grell❤🌹 William📝 Ronald👓 Undertaker💀 Ash🕊