Kiedy robi ci masaż / mini spa.

425 21 1
                                    


Sebastian-Siada z tobą i zajmuje się tobą delikatnie i starannie.

Ciel- Dość często to ty się nim zajmujesz, przychodzi do ciebie ze słodkimi oczkami i prosi o masaż.

Claude-Gdy widzi, że jesteś wykończony każe ci się kłaść i nawet nie masz prawa głosu.

Alois -Gdy jesteś wykończony i padasz obok niego on kładzie się obok ciebie i może nie masuje, ale przytula i pozwala ci się odprężyć, oczywiście jak ma dobry humorek.

Grell-Siada obok siebie, wtula się w twoją szyję i delikatnie zaczyna, masować po ramionach wsłuchując się w twoje westchnienia.

William-Przytula cię od tyłu i całuje w kar podczas gdy jego ręce delikatnie suną po twoich ramionach odprężając cię.

Ronald-Patrzy na ciebie z politowaniem i idzie do łazienki, aby zrobić ci | Temperatura wody | kąpiel i zajmie się tobą po mistrzowsku.

Undertaker-Najpier wysyła cię na piętro do waszego domu nad zakładem, potem przychodzi do ciebie gdy zamknie sklep i przytula się do ciebie, po czym lekko masuje po ramionach i karku.

Ash-Widząc jak bardzo jesteś zmęczony siada przy tobie i  całując po karku masuje twoje ramiona i plecy.
Następnie kładzie się z tobą i gdy zasypiasz bierze obowiązki na siebie, abyś ty już nie musiał latać po domu.

Kuroshitsuji-Preferencje YaoiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz