Jak wygląda wasze wyjście do sklepu?

606 14 0
                                    

Sebastian-Seba jest bardzo spokojny i nigdy niczego nie zapomina kupić.
Uwielbia ci przy tym robić małe słodkie zakupy, nigdy nie przyszedł do domu bez czekolady dla ciebie.
Ty nigdy nie wychodzisz po zakupy bez Sebastian, nie lubisz samemu chodzić, nie kłócicie się w sklepie o cenne zakupów bo was stać. Przed wyjście zawszę musisz na niego pokrzyczeć że nie chcesz wychodzić ale i tak wyjdziesz.

Ciel-Uznał że nie będziesz wychodził po zakupy bo od tego ma ludzi.
Ale jak już sobie wyjdziecie to zawszę się o coś głupiego pokłócicie.
Ostatnio pokłócił się o ostrość keczupu...

Claude-Wychodzicie na zakupy raz w tygodniu i kupujecie wszystko czego wam potrzeba, Claude ma zaplanowany cały tydzień, wie co powinien kupić oraz nigdy nie wraca bez słodyczy czy nowych kwiatów do wazonu.
Pokłóciliście się może tylko dwa razy podczas zakupów i to o kolor tulipanów...

Alois - Hrabia zazwyczaj nie wychodzi z tobą po zakupy bo idziesz z Hanną ale czasami daje jej inne obowiązki i sam z tobą idzie nie uprzedzając lokaja.
Na zakupach oczywiście musicie zajść po jakieś błyskotki albo do piekarni.
Obowiązkowo raz na dwa miesiące chodzicie na grób Luki aby wysprzątać to miejsce i położyć kwiaty.

Grell-Zakupy to u was częsty temat i to nie tylko jeżeli chodzi o warzywniak, Grell dość często wychodzi na zakupy sam bo wie że nie lubisz chodzić z nim po sklepach odzieżowych.
Jeżeli chodzi o zakupy związane z kuchnią czy remontem to już musi z nim iść bo inaczej cały dom był by już czerwony. tak samo jedzenie było by tylko z czerwonych warzyw czy owoców .
Nie kłócicie się o dziwo na zakupach  bo Grell wsie że nie wygra pod rządnym pozorem.

William-Nie chodzisz z nim na zakupy, Will nie chce abyś mu przeszkadzał ale za to zawszę coś ci kupi.
Wychodzisz za to sam kiedy masz czas albo czegoś zabraknie.

Ronald-Ronald obowiązkowo musi zabrać cię ze sobą, dość często się sprzeczacie o to co kupić bo nie macie listy zakupów,  czasami wracacie z rzeczami których nawet nie potrzebujecie.

Undertaker-Rzadko wychodzicie na zakupy gdyż kupujecie na zapas( tak jak u Claude), ale jak wychodzicie kłócicie się tylko o to czy drugi na pewno powinien kupować sobie psie ciasteczka i je jeść. I tak wyjdzie na to ze on i tak je kupi nawet jak mu zabronisz .Ale na ogół zakupy przebiegają spokojnie.

Ash-Anioł nie lubi przebywać wśród innych ludzi dal tego często to ty robisz zakupy, a zresztą anioł nie ma pojęcia o ludzkich zwyczajach zakupowych czy też jedzeniu.
Ma szczęście że jak jest z tobą to mu wszystko wyjaśniasz.
Nie kłócicie się podczas zakupów chyba że ktoś krzywo na niego spojrzy...W tedy kłucie się o to ze on się z kimś pokłócił.

Kuroshitsuji-Preferencje YaoiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz