Sebastian: Ty wyjechałeś do piekła z wizytą u rodziców a on został z chłopcami.
Pierwszy dzień był normalny i spokojny, drugiego dnia chłopcy postanowili urządzić sobie wycieczkę po Londynie przez co zgubił ich na 3 dni, szóstego dnia jak ich znalazł musiał ich jeszcze doprowadzić do ładu, opierdolić, dać szlaban na rok i wysprzątać dom bo był chlew.Ciel: Wasza córka uznała że świetnie będzie jak zaprosi parę koleżanek, wszystko było by okej gdyby nie to że weszły przez balkon na drugie piętro.
Drugiego dnia podpaliła zasłony w sali balowej a trzeciego dnia spaliła kuchnie.
Sam Ciel miał mówiąc szczerze wyjebane na to, kazał Mey Rin się nią zajmować i do twojego powrotu mała nawet nie miała kontaktu z ojcem.Claude:
Chłopcy uznali że zajebistym pomysłem będzie nauczenie się polowania na duszę, skończyło się tym że pięciu ludzi nie żyje w ciągu jednego dnia.
Wasza córeczka uznała jedna że będzie grzeczna po tym jak ujrzała ojca opierdalającego braci.Alois : Chłopiec został zabrany do Wesołego Miasteczka pod pretekstem Spędzenia czasu z Tata.
Aloisy ukazał mu swoją dobrą stronę i zajął się synem należycie przez cały tydzień.
Chłopiec nigdy nie był taki szczęśliwy.Grell: Dziewczęta związały go i zamknęły o chlebie i wodzie w waszej sypialni a potem urządziły imprezę podczas której ten się wydostał i dołączył do imprezy która trwała do twojego powrotu.
William: Zaczęło się spokojnie bez wyzwisk dopiero 3 dnia chłopak uznał że pocięcie każdego ubrania ojca, złamanie mu okularów i jego sekatora którego wrzucił do kominka będzie zajebistym pomysłem.
Musiałeś wrócić wcześniej z delegacji przez ten incydent.Ronald: Rodzeństwo skleiło ojcu palce klejem a potem związali go liną w łazience.
Odpuścili dzień przed twoim powrotem i przy okazji Ronald musiał uzupełnić zapasy w ciągu 4 godzin bo zjedli wszystko co było w domu z racji tego że nikt im nie robił obiadu.Undertaker: Dziewczyna zajęła twoje miejsce w pracy i mu pomagała, okazało się że tak skutecznie cię zastąpiła że Adrian myśli na zatrudnieniem jej.
Ash: Echo sprowadził do domu samego Gabriela i zamknął się z nim w pokoju na 4 dni, okazało się ze ojcowska energia była tak mocna że tego 4 dnia wyjebał drzwi i opierdolił przełożonego że molestuje jego syna.
Okazało się też że Gabriel pomagał Echo uczyć się na egzaminy do roli Archanioła...
CZYTASZ
Kuroshitsuji-Preferencje Yaoi
De TodoTo ten... Tytuł.. A występują... Sebastian💖 Ciel🐕 Claude🕸 Alois 💐 Grell❤🌹 William📝 Ronald👓 Undertaker💀 Ash🕊