10. Epilog

516 26 0
                                    

Naruto se usmíval, když se díval jak Sasuke spí.
Už uběhl týden co poznal své rodiče a vše bylo v naprostém pořádku. Naruto i Sasuke občas zaskočili za Minatem a Kushinou jim vypomoct v restauraci, kde samozřejmě Naruto vždy snědl minimálně 5 misek rámenu.
Naruto si pomalu zvykal, že už není sirotek ale má mámu s tátou, který tak moc chtěl.
Přátele se pomalu zabydlovali se svojí drahou polovičkou a Sasuke s Narutem na tom nebyli jinak. Bydleli spolu v krásném domečku kousek od restaurace Narutovo rodičů.
 Sasuke byl šťastný za Naruta a vlastně i Sasukeho Narutovo rodiče brali jako svého syna, přece jen, byl to přítel jejich syna a oni mu neměli za zlé, že má přítele a ne přítelkyni. Vzali oba dva takové jací jsou.  Ino čekala miminko i když nebylo zrovna plánované, chtěla ho dýl ale nenechá si ho nechat vzít. Ale vcelku byla šťastná, že může vychovat její a Saiovo dítě. Sakura se vdala za svého přítele jménem Shiki. Ostatní však byli pomalejší v tomto a proto se nikdo nikam nehrnul.

Po pár letech však už všichni měli svou vlastní rodinu, dokonce i Naruto se Sasukem i přes to že oba jsou to muži si adoptovali malou holčičku jménem Tsunade, ano dali jméno po bábi Tsunade jak Naruto rád říkal. 



You Bitch, My Bitch! (Naruto x Sasuke)Kde žijí příběhy. Začni objevovat