Felix önüme geçmişti Ryujin dolu gözleriyle burayı izliyordu. Felix çocuğa yumruk atınca herkes çığlık atmaya başladı.
Ryujin'in olduğu yere baktım hâlâ yerde oturmuş dolu gözleriyle Felix'i izliyordu. Yukarda yanıp yanıp sönen ışığa baktım düşmek üzereydi.
Ben oraya bakınca Ryujin'de oraya baktı.
"RYUJİN!"
Diye bağırmamla Felix'te o tarafa döndü.Yukardaki ışık düşmeye başlayınca çığlık atıp gözlerimi kapattım. Işığın kırılma sesi kulaklarımı doldurunca gözlerimi açtım.
Felix Ryujin'in üstündeydi ve ışık Felix'in sırtında kırılmıştı! Ayağa kalktım koşarak yanlarına gittim. Felix'in üstündeki beyaz gömleğin arkası küçük küçük kan olunca minik camların sırtını kestiğini fark ettim.
Felix yavaşça Ryujin'in üstünden kalktı. Ryujin'in yanına gidip onu ayağa kaldırdım.
"Ryujin Felix'i odaya götürüp sırtına pansuman yap"
Dedim, Ryujin kafa sallayıp Felix'in koluna girerek odaya götürdü.Bende bir süpürge alıp hızla müdür görmeden etrafı süpürmeye başladım. Tüm camları topladıktan sonra çöpe attım. Sadece çalışanların girebildiği odanın kapısını açtım.
Felix'in üstü çıplaktı ve ryujin'i duvarla arasına sıkıştırmıştı. Gözlerimi hızla kapattım.
"Hiçbirşey görmedim çıkıyorum"
Diyip kapıyı geri kapattım.Hemen kasaya geçip beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra ikisi de gelince onlara baktım.
"Daha iyi misin bari Felix ?"
Dedim sırıtarak, Ryujin yavaşça koluma vurdu
"Evet iyiyim noona"
Dedi"Neyse ben gelenlerle ilgileneyim"
Dedim gülümseyerek not defterimi alıp tezgahın üstünden diğer tarafa geçerek sipariş vermeyi bekleyen insanların yanına gittim."Buyrun ne istemiştiniz ?"
Dedim gülerek
"Bir kahve bir tane de tatlı"
Dedi hemen not edip Ryujin'in yanına gittim."Masa 10'a bir kahveyle tatlı"
Dedim, not defterime bakarak diğer masaya geçtim.
"Buyrun ne istersiniz ?"
Dedim"Sanırım seni"
Dedi gülerek, kafamı kaldırarak karşımdaki kişiye baktım.
"Kızlar burda çalıştığımı nerden biliyorsunuz ?"
Dedim"Chanyeol sağolsun"
Dedi jennie unnim
"Ağzında bakla ıslanmıyor kepçe!"
"Biri beni mi çağırdı ?"
Arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm chanyeol sırıtarak bana bakıyordu.Kızların yanına oturdu.
"Evet ne istemiştiniz ?"
Dedim
"Sanırım ben bir kahve istiyorum garson hanım"
Dedi Chanyeol
"Chanyeol kalemi gözüne sokarım"
Dedim, chanyeol biraz geri çekildi."Sorun ne Rose ? İstersen ben bakabilirim ?"
Dedi Felix
"Gerek yok Felix git ve dinlen hem bu salak benim arkadaşım"
Dedim Chanyeol'u işaret ederek.
"Anladım tamam"
Diyerek gitti."Başka ?"
Dedim
"Başkaaaa-"
"Sen sus chanyeol"
Dedim, eliyle ağzına fermuar çekerek oturdu.
"Ben bir tane sıcak çikolata istiyorum bebeğim"
Dedi jisoo unnimDeftere yazıp jennie unnime döndüm.
"Ben bir tane yastık alabilir miyim ?"
Dedi
"Unni"
Dedim uyarıcı ses tonumla
"Tamam ya bana da sıcak çikolata"
Dedi, onu da deftere yazarak Ryujin'in yanına gittim."Ryujin masa 11'e bir kahve iki sıcak çikolata"
Dedim
"Tamamdır bunlar masa 10'un kahveyle tatlısı"
Dedi, uzattığı şeyleri elimdeki tepsiye koyarak masa 10'a götürdüm.Tezgahın önündeki dönen sandalyeye oturup dönmeye başladım. Biri beni durunca burun buruna geldik. Hızla geri çekilip ayağa kalktım.
"Roseanne"
Bu sesi nerde olsam tanırım, ona baktım.
"Sen"
Dedim"Evet benim"
Dedi, tam bir saçmalık o Avusturalya'daydı!
"Neden geldin ?"
Dedim"Özleyip gelmiş olamaz mıyım ?"
Dedi
"Git burdan! Chanyeol burda"
Dedim"Umrumda değil"
Dedi
"Git yoksa hiç iyi şeyler olmaz"
Dedim
"Ahh pekala o zaman yarın benimle buluş"
Dedi"Asla olmaz sana güvenmiyorum!"
Dedim
"Lütfen Rose sadece bir kez sonra geri gideceğim zaten"
Dedi, Chanyeol'a baktım buraya bakıyordu ama o'nun yüzü Chanyeol'a dönük olmadığı için tanıyamamıştı."Tamam işten sonra geleceğim git artık!"
Dedim ama tabii ki de gitmeyecektim.
"Peki işten sonra seni kapıda bekliyor olacağım"
Diyip gitti.Yanıma Chanyeol geldi.
"Rose o şeye benzemiyor muy-"
"Saçmalama yeol, o Avusturalya'da...her neyse çıkma saattim geldi gidiyorum"
Dedim önlüğümü çıkarırken, korkudan elim ayağım titriyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KARANLIĞIN DÜŞLERİ~
FanficAlıştığın kişiyi kaybedince, herkes gitmiş gibi hissediyorsun... -Rose