2.5*

1.2K 97 107
                                    

~7 YIL SONRA~

Gözümden akan yaşı sildim Chanyeol'un mezarının yanından kalktım. Hemen Chanyeol'un yanındaki mezara baktım.

'Kang seulgi'

Elimdeki diğer çiçeği de Seulgi unnimin mezarının üstüne koyarak mezarlıktan çıktım.

Arabama bindim anahtarı takarak çalıştırdım. Yolda telefonum çalınca elime alıp arayana baktım. Jimin arıyordu hemen açıp kulaklığı kulağıma taktım.

+Efendim hayatım

-Bebeğim nerdesin şirkete gitmem gerek

+Birazdan ordayım

-Bekliyorum

Telefonu kapatıp yan taraftaki koltuğa attım. Gaza biraz daha basarak arabayı hızlandırdım. Evin önüne gelince içeri girip arabayı garaja park ederek indim.

Hemen arabadan inip bagajdan aldığım eşyaları taşıyarak hızlı adımlarla evin kapısını çaldım. Kapıyı jimin açtı dudağıma bir öpücük kondurup içeri girdi. Bende arkasından girdim.

"İkizler nerde ?"
Dedim
"Chanyeol odasında oyuncaklarıyla oynuyor Seulgi ise daha yeni uyudu."
Dedi
"Tamam"
Diyerek merdivenleri çıkmaya başladım.

Karşımdaki Chanyeol'un odasına girdim.
"Bebeğim ne yapıyorsun ?"
Dedim
"Arabalarımla oynuyorum anne"
Dedi
"Afferim benim yakışıklı oğluma"
Dedim yanağını öperek.

Chanyeol'un odasından çıktım. Hemen Chanyeol'un odasının karşısındaki seulgi'nin odasına girdim. Melek gibi uyuyordu yanına gidip yanağına küçük bir öpücük kondurup geri çekildim.

Seulgi'nin üstünü kapatıp yerdeki barbie bebekleri toplamaya başladım. Akşam ikizlerin doğum günüydü 6 yaşlarına giriyorlardı. Elimdeki barbieleri oyuncak sepetine koyup odadan çıktım.

Merdivenlerden inince jimin bana arkamdan sarıldı. Boynuma bir öpücük kondurdu.

"Ben çıkıyorum"
Dedi
"Tamam ama erken gel biliyorsun ikizlerin doğum günü"
Dedim

"Tamam"
Diyip kapıyı açtı. Kapıyı açmasıyla Lisa, jennie unnim, jisoo unnim, irene unnimi gördüm.
"Kızlar hoşgeldiniz"
Dedim hepsi içeri girdi jimin'de gitti.

"Rose seulgi uyudu mu ?"
Dedi irene unnim
"Evet unni maalesef"
Dedim
"Hadi yaa"
Dedi üzgünce

"Akşam görürsünüz hadi şu süsleme işini halledelim"
Dedim yanıma jennie unnimin oğlu min sung ve jisoo unnimin kızı
soo bin geldi.

"Teyzee Chanyeol uyanık mı ?"
Dedi min sung
"Evet uyandık Min ama çok ses yapmayın seulgi uyuyor"
Dedim
"Tamam teyze zaten bahçede oynayacağız"
Dedi soo bin, koşarak Chanyeol'un odasına çıkmaya başladılar.

"Hadi kızlar başlayalım"
Dedi irene unnim, jisoo unnimle jennie unnim süsleri asmaya başladı Lisa balonları şişirmeye gitti. İrene unnimle bende mutfakta yemek hazırlamaya başladık.

•••••

Herşey hazırdı evin yarısı pembe yarısı mavi olmuştu. Herkes hediyelerini masanın kenarına koydu. Kapının çalmasıyla Lisa gidip kapıyı açtı. Jimin, jungkook, yoongi oppa, jin oppa ve taehyung gelmişti.

Jimin yanıma gelip dudaklarımı öptü.
"Rose çok güzel olmuş"
Dedi
"Dimi ?"
Dedim heyecanla

"Keşke bıraksaydın da organizasyon şirketinden gelenler yapsaydı"
Dedi jimin
"Gerek yok biz hallettik git üstünü değiştir çocukları hazırlayacağım"
Diyerek yukarı çıktım.

İlk chanyeol'un odasına girdim.
"Min sung hadi bakalım aşağıya Chanyeol'un üstünü değiştireceğim"
Dedim, kafa sallayarak odadan çıktı.

Bende dolaptan aldığım kıyafetleri chanyeol'a giydirdim.

"Chanyeol hemen babanın yanına"Dedim o da koşarak gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Chanyeol hemen babanın yanına"
Dedim o da koşarak gitti. Hızla seulgi'nin odasına girdim. Soo bin'le Barbie oynuyorlardı.

"Soo bin aşağıya in bebeğim"
"Tamam teyze"
Diyerek gitti.

Seulgi'nin dolabını açıp giyineceği kıyafetleri seçtim.

Seulgi'yle işim bitince onu kucağıma alarak aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seulgi'yle işim bitince onu kucağıma alarak aşağıya indim. Etrafı görünce çok şaşırdı masanın üstündeki pastanın mumlarını yaktım.

Hep birlikte bir doğum günü şarkısı söyledikten sonra Chanyeol'la seulgi aynı anda mumları söndürdü.

Hızla yanlarına gidip ikisinin yanağını da öptüm jimin gelip karşıyı gösterdi hep birlikte karşıdaki fotoğrafçıya bakarak poz verdik.

Yerden aldığım hediye paketlerinin birini Chanyeol'a diğerini seulgi'ye verdim. İkisi de heyecanla bana sarıldıktan sonra geri çekildim.

Jimin'de yanıma gelip elini belime koydu. Birlikte çocuklarımızı izlemeye başladık.

"Sanırım hayatımda yaptığım en doğru karar babana seni bana vermezse şirketini batıracağımı söylemek oldu."
Dedi sırıtarak, koluna vurdum.
"Salaksın sen!"
Dedim gülerek, o da gülüp kollarını sımsıkı bana sardı...

~SON~

-Rose_are_moon

~KARANLIĞIN DÜŞLERİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin