1.7

1K 90 39
                                    

Uyandığımda yatak odamdaydım. Yanımda jimin yatıyordu kolları sımsıkı belime sarılıydı. O uyanana kadar yüzünü izlemeye başladım. Elimi kalbime koydum hızlı atıyordu.

Jimin yavaş yavaş gözlerini açınca göz göze geldik. Yakınlığımızın farkına varıp biraz geri çekildi.
"Üzgünüm dün-"

"Önemli değil"
Diyerek yataktan kalkıp dolaptan giyineceğim kıyafetlerimi alıp lavaboya girdim üstümü giyinmeye başladım.

"Önemli değil"Diyerek yataktan kalkıp dolaptan giyineceğim kıyafetlerimi alıp lavaboya girdim üstümü giyinmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gömleğimin düğmelerini ilikledikten sonra lavabodan çıktım. Aşağıya indiğimde Lisa kahvaltı hazırlıyordu. Bende yanına gidip yardım etmeye başladım.

Kütüphaneden piyano sesi duyunca Lisa'ya döndüm. Jimin piyano mu çalıyordu ?
"Abimin belli ki canı sıkkın piyanoya oturduğuna göre"
Dedi, gözlerimi kapatıp çaldığı melodiyi dinlemeye başladım çok hoştu. (Medya)

Lisa koluma dokununca ona döndüm.
"Ben çıkıyorum erkek arkadaşım çağırıyor abime söylersin"
Diyip koşarak çıktı.

Bende elimdeki bıçağı tezgaha bıraktım kütüphanenin açık kapısına dayanarak, gözleri kapalı bir şekilde duygularıyla piyanoyu çalan jimin'i izlemeye başladım.

Kalbim birazdan yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Son notalara doğru gözlerini açınca beni gördü gözlerimin içine bakarak çalmaya başladı. (Medya 2:07'inci saniyede gözlerini açıyor)

Jimin bitirince kafasını iki yana sallayarak gözlerini benden çekti ve ayağa kalktı.

Tam yanımdan gidecekken kolunu tuttum. Bana döndü elimi yanağına koyunca şaşkınca bana baktı dolu gözlerimle yanağını okşadım.

"Seni hatırlıyorum"
Dedim kısık çıkan sesimle, benim dediğimden sonra jimin gülüp ellerini yanaklarıma koydu beni kendine çekerek dudaklarımızı birleştirdi.

Jimin benden ayrılınca anlını anlıma yasladı.
"Sana zarar verdiğim için özür dilerim"
Demesiyle güldüm
"Canım yanmadı ki"
Dedim bana sarılıp kokumu içine çekti.

Yapbozun parçaları tam istediğim gibi yerine oturdu. Artık mutluyuz ama ya bu mutluluğumuz bozulursa, bunu düşünmeyi sonraya bırakarak jimin'e sımsıkı sarıldım.

•••••

Jimin'le birlikte koltukta yatmış film izlerken kapı çaldı. Kalkacakken jimin bana daha da sıkı sarıldı.

"Jimin bırak da kapıyı açayım"
Dedim
"İstemiyorum"
Dedi
"Jimin bırak kapıyı açıp geleceğim"
Dedim

"Hızlı gel"
Diyip kollarını biraz gevşetti. Bende kalkıp kapıyı açtım. Kimse yoktu yere baktım beyaz bir zarf vardı elime alıp üstünde yazanı okudum.
'Roseanne'
Elerim titrerken zarfı açtım.

'Seni yanıma alacağım ve benim olacaksın Roseanne sonsuz dek'

-X

Dolu gözlerimle etrafa baktım.
"Kim gelmiş ?"
Arkamdan gelen jimin'in sesiyle hızla ayağa kalkıp zarfı arkama sakladım.
"Arkana ne sakladın ?"
Dedi
"H-hiçbirşey"
Dedim

"Gözlerin neden dolu ?"
Dedi tekrar
"B-birşey yok jimin hadi gidelim"
Dedim, jimin hızla arkamdaki zarfı alıp içindeki notu okudu. Sinirle bana döndü.
"Jim-"
"Kim bu ?"
Dedi

"Jimin-"
"KİM BENİM KARIMA BU NOTU GÖNDERMEYE CÜRRET EDER ?!"
Dedi bağırarak
"Jimin lütfen dur"
Dedim
"Rose ne demek dur !?"
Dedi
"Jimin b-ben korkuyorum"
Diyerek ağlamaya başladım.

Jimin yanıma gelip bana sarıldı. Saçlarımı okşarken kulağıma fısıldamaya başladı.
"Korkma ben burdayım"
Dedi
"J-jimin lütfen sana birşey olmasın dayanamam"
Dedim

"Rose sakin ol bana hiçbirşey olmayacak sanada olmayacak"
Dedi kafamı jimin'in boynuna gömüp iç çekmeye başladım.

Jimin'de bir yandan saçlarımı okşarken diğer yandan da kulağıma hiçbirşey olmayacağını ve mutlu olacağımızı fısıldıyordu.

Jimin benden ayrılıp tek elini sırtıma koyup diğerini de bacaklarımın altından geçirip beni kucağına aldı. Bende kafamı jimin'in göğsüne koydum. Jimin yatak odasının önüne gelince kapıyı açarak içeri girdi.

Beni yatağa yatırıp üstümü örttü kendi de yanıma yatıp bana sarıldı. Ona dönünce gülerek yüzüme baktı.
"Ben burdayım korkma"
Dedi, bende zoraki bir şekilde gülümseyince dudaklarımı dudaklarıyla örttü.

~KARANLIĞIN DÜŞLERİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin