Yataktan kalkınca etrafa baktım. Hala akşamdı Bileğimdeki saate baktım saat 4'dü. Yataktan kalkıp yan tarafımdaki çekmeceyi açtım sabah burda bir ağrı kesici görmüştüm.
Ağrı kesiciyi bulduğumda gözüme bir kolye kestirdim. Çekmeceden o kolyeyi aldım. Birleştirmeli kolyelerdendi.
Benimde bir kutum vardı içinde böyle bir kolye yarısı vardı ama Eun Woo beni kaçırdığı gün kafamı hızlı vurduğum için hafızamı kaybetmiştim.
Uyandığımda sadece ismimi biliyordum. Yaşadıklarımı tekrar yaşayarak yavaş yavaş herşeyi hatırlamaya başladım. Başıma giren ağrıyla yatağa uzandım.
Canım çok yanıyordu yanımda uyuyan jimin'e döndüm yüzü bana dönüktü kokusu....Sanki daha önce onu görmüşüm hissi veriyordu...
'Parkta salıncakta oturmuş o'nu bekliyordum.
"Hey Chaeyoung"
Arkama döndüm o vardı. Koşarak yanıma gelip avucuma bir şey koydu."Bu senin doğum günü hediyen"
Dedi
"İyi de bugün doğum günüm
değil ki"
Dedim
"Olsun yinede sen al"
Dedi gülerek, elimdeki kolyeye baktım."Bu da ne ?"
Dedim
"Sana aldım, yarısı da bende"
Dedi göstererek
"Yaa çok güzeller teşekkür ederim bunu takar mısın ?"
DedimKafasını sallayıp boynuma taktı. Kolyelerimizi yan yana getirip güldük.
"Umarım hep beraber oluruz Chaeyoung"
Diyince gülümsedim
"Umarım"
Dedim'Gözlerimi açıp etrafa baktım. Sabah olmuştu. Başımın ağrısı az da olsa geçmişti. Gördüğüm rüya çok garipti ne gördüğümü hatırlıyorum ama çocuğun yüzünü hatırlayamıyorum.
Bu bir rüya mıydı ? Yoksa hafıza kaybı geçirmeden önce yaşadığım bir anım mıydı ?
Tam bir saçmalık! Herşeyi hatırlıyorum ben, öyle biri olsaydı çoktan hatırlamıştım. Yataktan kalkıp aşağıya indim jimin telefonda konuşuyordu.
+Bende seni özledim
-.....
+Kore'de misin ?
-.....
+Sevindim buluşuruz
-.....
+Tamamdır o zaman akşam buluşalım
-.....
+Bende seni seviyorum görüşürüz.
Harika kocamın bir metresi var!
Arkasını dönünce göz göze geldik.
"Beni mi dinliyordum ?"
Dedi
"H-hayır"
Dedim, koltuğa oturunca bende karşısındaki koltuğa oturdum.Elime telefonu alıp birşeyler yapmaya başladım.
"Ben odaya çıkıyorum"
Diyip gitti jimin, sıkıntıyla oflayıp telefonu kenara koydum.Kapısı yarım açık olan oda ilgimi çekti yavaşça içeri girip etrafa baktım. Kütüphane gibi bir yerdi koskocam dolaplar içinde de bir çok kitap vardı.
Odanın güneş alan köşesinde de bir gitar ve bir piyano vardı. Oturağa oturup gözlerimi kapattım içimden gelen melodiyi çalmaya başladım.
Çaldıktan sonra gözlerimi açıp etrafa baktım. Jimin karşıda beni izliyordu. Bitince alkışlamaya başladı. Hızla ayağa kalktım.
"Üzgünüm izin almadı-"
"Önemli değil burayı kullanabilirsin ama masama dokunma"
Diyerek odadan çıktı.Hadi ama masama dokunma diyince benim onun masasına daha çok dokunasım geldi!
"Hayır Rose dokunma dedi o yüzden dokunma!"
Elime gitarı aldım chanyeol'la birlikte yazıp bestelediğimiz 'Stay With Me' adlı şarkıyı söylemeye başladım.Şarkı bitince gözlerimden akan yaşları sildim. Bu odada kaç saat takıldım bilmiyorum ama en son kapı çalınca ayağa kalktım. Odadan çıkıp kapıyı kapattım. Ardından çalan kapıyı koşarak açtım.
Kapının önünde jimin vardı. Fena halde kadın parfümü kokuyordu. İçeri girip koltuğa oturdu.
"Çok yorgunum!"
Diye bağırdı, pislik tabii yorulursun seviş- kafamı iki yana sallayıp dış kapıyı kapattım ondan en uzak olan koltuğa oturdum."Ee yemek yemeyecek miyiz ? Ben çok açım"
Dedi sırıtarak, elimi kolyeme attım. Onunla oynarken dediğiyle duraksadım."Kolyen çok iğrenç"
Dedi
"Bence çok güzel"
Dedim
"İğrenç"
Diyip gözlerini kapattı."Ben çok seviyorum bana Chanyeol'un hediyesi, bu kolye sayesinde aramızda güçlü bir bağ var"
Dedim gülerek, oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi elini yanağıma koydu."Hadi ama Rose"
Dedi, bir anda hiç bekleyeceğim birşey yaptı. Boğazımdaki kolyeyi çekerek koparttı.
"Bak o kadarda büyük bir bağınız yokmuş."
Dedi gülerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KARANLIĞIN DÜŞLERİ~
FanficAlıştığın kişiyi kaybedince, herkes gitmiş gibi hissediyorsun... -Rose