Eun woo çekmeceden aldığı makasla üstümdekini kesmeye başladı.
"Eun woo ne olursun bırak gideyim"
Dedim ama o beni tınlamadı bile, südyenimin açık bıraktığı göğüslerimi öperken kendimden iğrendim burda ölmeyi diledim.Eun woo karnıma doğru inerken vücudumu sinirden bir titreme aldı. Eun woo'nun öptüğü her yerime bıçak sokmak istiyordum. Nerde kaldın jimin ?!
Eun woo göbek deliğimin etrafında diliyle daire çizdikten sonra yukarı çıkıp dudaklarımı öpmeye çalıştı ama kafamı başka yöne çevirdim.
Sinirle gülüp elini çeneme koyup gözlerine bakmamı sağladı.
"Al dudakların senin olsun gün boyu vücudun benim zaten"
Dedi sırıtırken
"Eun woo hata yapıyorsun"
Yandan bir koli bandı alıp ağzımı bantladı.
"Böyle daha iyi"
Diyerek boynumu emmeye başladı.Gözümden akan yaşlar kafamın altındaki yastığı ıslatırken yapabildiğim tek şey sadece ağlamak oldu. Kurtuluş yolum yok gibi görünüyor. Eun woo boynumu ısırınca boğukça inledim. Isırdığı yeri öpüp yavaşça aşağıya doğru iniyordu.
Sonunda dilini vücudumdan çekince eli siyah pantolonumun düğmesine gitti. Pantolonumun düğmesini açtı. Ayaklarımı çekmeye çalışıyordum fakat halatla yatağa bağlamıştı.
"Ahh Rose"
Dedi, pantolonumu aşağıya indirecekken kapı kırıldı.Dolu gözlerimle kapıya baktım. Jimin sinirden kararmış gözlerle bir Eun woo'ya birde bana bakıyordu.
Hızla eun woo'nun üstüne koşup masada ki silahı almadan ona bir tane yumruk attı. Nasıl hızlı bir yumruk attıysa eun woo yere düştü daha kalkamadı.
Jimin eun woo'nun üstüne çıkıp ona vurmaya başladı. Bense sadece ağlayarak ağzımdaki bandın izin verdiği kadarıyla bağırmaya çalışıyordum. Jimin kalkıp yanıma geldi önce vücudumu süzdükten sonra dolu gözleriyle gözlerime baktı.
Kenardaki masadan anahtarları aldı ellerimdeki kelepçeleri çözdü. Sonra da ağzımdaki bantı yavaşça çekti son olarak da ayağımdaki halatları çözerek yanıma oturdu. Yattığım yerden doğrulup kollarımı jimin'e sardım.
"Jimin çok korktum"
Dedim ağlarken, jimin kollarını bana daha da sıkı sararken omzumun ıslanmasıyla ağladığını anladım. Diğer eliyle arkamdan gözlerini silip benden ayrıldı.Üstündeki sweati çıkartıp bana giydirdi. Onun üstünde sadece beyaz uzun bir tişört kalmıştı.
"Jimin üşüyecek-"
"Umrumda değil sen üşüme yeter"
Dedi, kollarımı ona sardım o da kaslı kollarını belime sardı.Dolu gözlerimle yerde kan içinde yatan Eun woo'ya baktım. Elinde silah vardı bir anda gözlerini açtı.
Silahı jimin'e doğrultmasıyla hızla jimin'le olan yerlerimizi değiştirdim. Sırtıma yediğim mermi acıdan ağzımın açılmasını sağladı.Jimin şaşkınca önce bana sonra yerdeki Eun woo'ya baktı. Etrafı polis sirenleri sarınca kanlı elimi jimin'in yanağına koydum ve güldüm.
"B-bu sefer izin vermedim"
Dedim"N-neye ?"
Dedi ağlayarak
"O-onun sev-sevdiğim birine daha
z-zarar vermesine"
Dedim, etraf önce bulanıklaşıp sonra da karardı.______
Gözümün önüne Chanyeol geldi korkuyla bana bakıyordu. En son jimin'in kucağındaydım
"Hey Rose hemen jimin'in yanına geri dön!"
Diye bağırdı."Ben seni de istiyorum chanyeol"
Dedim ağlayarak
"Rose asla olmaz lütfen oraya geri dön, o lanet herif yüzünden ben öldüm senin de ölmene izin veremem"
Dedi"Chanyeol sende gel"
Dedim ağlayarak
"Ben gelemem cüce"
Dedi
"Chanyeol lütfen geri gel"
Diyerek önünde diz çöktüm.Omuzlarımdan tutarak beni ayağa kaldırdı. Yüzümü elleri arasına aldı.
"Rose ben artık ölüyüm ama senin bir şansın var lütfen geri dön jimin sensiz yapamaz"
Dedi"Ama sen ?"
Dedim
"Hadi ama ayrıldığımızdan beri hiç değişmemişsin hâlâ inatçısın"
Dedi
"Chanyeol ben seni çok özledim eski kavgalarımızı, güldüğümüz zamanları sana dair herşeyi özledim dön artık yalvarıyorum"
Dedim ağlayarak"Bende Rose bende çok özledim, geçmişi geri getiremeyiz ama geleceğimizi istediğimiz gibi yaşayabiliriz"
Dedi"Ch-"
"Şimdi oraya jimin'in yanına gidiyorsun benim yerime de yaşıyorsun anlaştık mı ?"
Diyerek beni itti.
"Chanyeol ben istemiyorum"
Dedim
"Rose oraya git! Burda kalırsan jimin'i daha göremezsin"
Dedi"Ama gidersem de seni göremem"
Dedim
"Git lütfen, git ve benim yerime de mutlu yaşa"
Dedi hüzünle, kafam çok karışıktı. Bir tarafta jimin diğer tarafta Chanyeol...Peki ben kimi seçecektim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KARANLIĞIN DÜŞLERİ~
FanficAlıştığın kişiyi kaybedince, herkes gitmiş gibi hissediyorsun... -Rose