Capitolul 4

648 80 61
                                    



Yoongi

Aish...mi-a fost stricată ziua când am văzut-o pe asta. Încă mai este un Coreea? Credeam că a plecat după moartea lui Kang.

Insa un lucru e sigur. Prezența ea, nu este deloc bună.

Oftez și mă urc în mașină pornind spre firmă, locul unde lucrez.

Eu și băieți ne-am deschis o firmă de construcții fiind toți 6 CEO. Mi se pare o idee buna, oricum nu vroiam sa mă despart de nebuni ăștia.

★★★

               — Taehyung! Să-mi aduci-

Nu am mai spus nimic căci când intru in biroul meu Jimin era cu o fata tinerică discutând despre ceva. Ce caută ei aici?

                  — Jimin, ce crezi că faci?

Amândoi își întorc privirea spre mine eu privind acum fata. Respirația mi se taie când o văd, apropiind u mă usor de ea.

                    — A-April?

Observ cum fata mă privește confuză, lacrimi apărând în ochii mei. Este ea? Chiar este?

                    — Yoongi...

Un zâmbet tâmp îmi apare pe chip luând o imediat în brațe, încă plângând de fericire căci ea se afla langa mine...

                    — Mi-a fost atât de dor de tine! Nici nu ști cât de mult am suferit după decesul tău. Te iubesc!

Pot simți cum mâinile ei micuțe îmi înconjoară gâtul străgand u mă și ea în brațele sale...

★★★

                    — Min Yoongi!

Strigă o voce însă eu nu o bag înseamă. Momentul aste e prea-

                    — Min fucking Yoongi! Trezește te o data!

                    — April!

Strig eu îmi ridic repede capul după mana biroului fiind acoperit și cu câteva fișe.

Îmi închid ochii, și după îmi pun mâinile în cap realizand după că a fost doar un vis...

Nu e prima data când o visez pe fata, uneori mă mir și eu de ce vise pot avea cu ea...

Am avut chiar și unule erotice, e clar că îmi lipsește foarte mult atingerea unei femei însă nu pot...mă simt ca și cum aș înșelao.

Ultima data...a fost cu ea, eu nu vreau să-i șterg micile atingeri după corpul meu, înlocuind cu altele ce doar mi-ar potoli hormoni.

Atingerile ei micuțe și nevinovate nu le pot șterge, nu vreau sa le șterg. Știind că am fost al ei, mă face fericit.

                  — Ai visat o din nou pe April? Yoongi, prietene mai ieși și tu prin club. Când a fost ultima data când o femeie te-a atins înafara de April?

                  — Jimin, nu începe te rog. E ca și cum tu ai înșelao pe Nana. Nu pot face asta. Nu vreau sa fiu atins de altcineva.

Văd cum oftează, lăsănd foile din mână și se așeză pe fotoliul din dreptul biroului meu.

                  — Îți vei strica situatia amoroasă prietene. Nu vrei sa ai pe cineva alaturi la bătrânețe?

                  — Nu e nevoie. Oricum daca nu erau Danbi și Hyun eu eram mort ca și Jungkook până acum. Să sperăm că voi rezista până la 55 ani.

Mă Poți Iubi?[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum