Capitolul 14

458 71 8
                                    



Autoarea

Dimineață, băiatul se trezi, privind fericit spre fata din brațele sale ce încă dormea. Încă nu-i venea să creadă că April, trăiește.

Văzu cum fata se întoarce către el, fiind acum față în față putând să o admire mai bine, dar parcă tot zâmbetul îi pieri când o auzi spunând in somn...

                 — J-Jungkook...

Putu auzi șoapta fetei întristând u se. Poate că și-a pierdut ea memoria, dar inima ei...nu o poate face cu Jungkook.

Inima începu să-i bată cu putere atunci când fata se apropie mai mult de el, luând ul in brațe, pielea sa luând foc la atingerile fetei.

Aish...cine m-a pus sa dorm la bustul gol?

Își spunea în gând. Începând să se simtă din ce in ce mai cald. Simți cum fata începu să se foiască in brațele sale, urmând mai apoi să-și deschidă ochii.

Yoongi își mari ochii instant când îi întânli privirea fetei, ce privea și ea șocată. Erau așa de aproape, încât spațiul dintre ei era inexistent.

                    — Îmi pare atât de rău! Iartă-mă nu am știut ce fac in somn.

Spuse ea și se îndepărtează rapid de băiat ce încă o privea.
Simțea că fata totuși îi ascunde ceva. Daca îi rostise numele băiatului, e clar.

                     — Ți-ai amintit de ceva sau cineva?

                     — Oh... Asta vroiam să îți spun și eu. De câteva zile în coace visez un băiat numit Jungkook, care îmi spune că mă iubește fiind și însărcinată. Crezi că e o amintire de a mea?

Este...începi să-ți amintești. Se pare că prețul amintirilor au și dezavantaje.

                    — Da. Insa lasă-mă să fac ceva ce te-ar putea ajuta să-ți amintești măcar mici porțiuni.
  
                    — C-Ce sa faci?

Întreabă bâlbâită când văzu că băiatul se apropie din ce in ce mai mult fata sa, prizând o in a lui mâna.

                   — Ai încredere, nu te speria. E doar un mic sărut.

Spuse și imiat acesta își lipise buzele ușor de ale ei, în timp ce fata era în șoc deși o avertizase ce va face.

Simți cum băiatul își mișcă ușor buzele peste ale ei într-un mod grijuliu și plăcut.

Timidă, își duse mana pe umărul gol al băiatului, începând să-și miște și ea ușor buzele peste ale băiatului care zâmbea neîncetat prin sărut când ea îl acceptă.

Încercând discret să-l facă cat mai lung și pasional. Nu se știa când va mai avea ocazia să-i simtă buzele sale dulci.   

Fata in schimb, se încunta puțin când simți cum câteva imagini se derulează în fața ochilor săi.   

***

             
Văzu cum băiatul se apropie ușor de ea, distanta dintre ei fiind aproape inexistentă, April încercând să se de-a mai in spate dar nu putea pentru că îndemâna să cadă din pat.

Băiatul se uita fara sa clipească in ochii fetei care îl privea și ea, fiind agitată când văzu că Yoongi își coboară privirea spre buzele ei.

Mă Poți Iubi?[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum