Capitolul 12

454 69 31
                                    

Autoarea

Fata se sperie când îi văzu pe cei doi dând rămând stană de piatra la vederea lor. Se dădu in spate tresărind când Yoongi își așeză mana pe umărul său.

             — Shh, îi rezolv eu pe ăștia. Tu du-te sus.

Printre lacrimi fata fata sa se mai gândească, fugi repede sus in camera sa închizând ușa și rezemând u se de ea începând să plângă. De ce nu poate fi și ea fericită?

                 — Aish...tataie nu ne îngreuna munca. Dă fata și plecam și noi liniștiti fara ca nimeni sa pățească ceva.

                  — Sa vezi ce îți f*** tataie doua palme de te trezești la dracu.

Spuse și imediat îl luă pe primul băiat la diferiți pumni. Nu s-a băbut el cine știe ce, dar și când a făcut-o, a făcut o pentru April...

                      — Ce aveți cu ea?! Cine va trimis?

                      — Deja ai uitato pe April? Aish eu care credeam că o iubești.

                       — Ce te f*** pe tine grija de iubirea mea pentru ea?!

Îi dădea nenumărați pumni făcând ul de sânge luând ul și mai dând și câteva picioare în el, care scuipa sânge.

               — Se pare că tataie te-a pus la pământ. Hai și tu. Ce mai aștepți?

Bărbatul incerca să-i de-a un pumn lui Yoongi dar imediat căzu la pământ când băiatul riposta adormind ul și pe el cu o serie de pumni.

                   — Drace, am făcut sânge pe aici și trebuie să vina Danbi și Hyun...

Scoase telefonul din buzunar, sunând ul pe Taehyung explicând situația și ca iubita lui să-i ia pe cei doi de la școală căci el nu poate.

Își aminti de Mina așa că fugi repede la etaj către camera sa, bătând în ea.

                 — Mina! Deschide, sunt Yoongi.

Auzi pași venind spre ușa ce imediat se deschide in brațele sale sărind fata plângând băiatul rămând puțin șocat dar îi răspunse ușor la îmbrățișare.

               — Mi-a fost așa de de frică. Sunt sigură că a venit după mine. Yoongi, ei ascund de tine o fata, cred că April de care vorbești tu...

Băiatul începu să se agite puțin inima bătând din ce in ce mai rapid. Cu o ezitare puse ușor mâna pe capul fetei mângâind ul.

                 — Ți-ai amintit ceva?

Întreb eu, sperând ca a făcut asta.

                 — O femeie și un bărbat... Mi-au făcut câteva operați estetice dar nu știu de ce. După mi-au spus că din aceea zi Ahn April e moartă. Și-

Băiatul izbucni în plâns când auzi spusele fetei. Ea era. Era sigur 100%. Fata din brațele sale cu siguranță este April. O strânse mai mult în brațe, încercând să nu plângă mai rău, dar o făcea de fericire acum.

Ar fi săruta o și spune cât de mult ia lipsit și cât de mult o iubește însă nu poate. Nu vroia sa o sperie, cine știe ce ciudat l-ar fi considerat.

                  — Y-Yoongi. Nu pot respira!

Strigă fata din brațele sale. Băiatul observa asta și jenat se îndepărtează de ea, încă având acel zâmbet cât China de mare și lacrimi de fericire pe obraji.

Mă Poți Iubi?[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum