— Mai este valabilă oferta?
Întrebă fata având capul rezemat de pieptul băiatului, ce se juca în părul său.
— Ce oferta?
Întrebă băiatul confuz acum privind spre ea.
— S-Sa mă faci a ta.
Băiatul se îneca cu aerul când auzi spusele fetei, care acum privea spre el. Se liniști puțin spunând spre ea:
— April, nu e nevoie sa facem dragoste ca să mă accepți sau altceva de acest gen. Eu nu sunt cu tine pentru corpul tău.
— Știu, însă poate așa încep să-l uit câte puțin pe Jungkook... Plus, știu că și tu îți dorești asta.
— Nu ai idee cât tânjesc și după cea mai mică atingere a ta. Dar nu pot, știu că nu ești pregătită pentru asta. E ok, pot aștepta.
April nu asculta de băiat și se pusese deasupra sa, Yoongi privind o șocat de acțiunea sa îndrăzneață.
Se uita in ochii băiatului luând fața sa în ambele mâini zicând:
— Eu, nu pot aștepta. Yoongi, nu mă vrei?
Spuse ea tristă de această dată. Oftă și se dădu jos după ei, încă fiind tristă.
— E ok dacă nu vrei. Nu-
— April, nu e că nu te doresc. Eu mă gândesc la tine. Ești sigură de asta?
— Da.Spuse de această dată fata hotărâtă, băiatul zâmbind către ea. Se apropie mai mult de ea, trăgând o într-un sărut blând ce pe parcurs devenea din ce in ce mai intens.
Se ridică după canapea, însă fără să întrerupă sărutul, băgându și mâinile sub fundul ei, ridicand o pe el.
April își înfășură picioarele în jurul bazinului său, întrerupând sărutul când nu mai avea aer.
— Mă exciți și cu un sărut...dar când mă vei atinge cu micile tale mânuțe?
Spuse băiatul, așezându și capul in scorbura gâtului ei, sărutând fiecare porțiune ce îi sărea în cale.
Urcă scările cu ea in brațe încă depunând sărutări umede pe gâtul ei, deoarece știe că este punctul sensibil. Știe că nu poate rezista la ele.
Deschise ușa camerei sale, așezând fata ușor pe pat punându se deasupra sa întrebând.
— Te mai întreb o data, ești sigură? O data ce trec la următorul pas, nu mă voi mai putea opri. Deja sunt al dracului de excitat.
— Îhm. Fă-ți treaba...
Fă mă să-l uit pe Jungkook. Cel puțin până ajung la el...Își spuse fata in gând ultima parte încercând să-și nu piardă zâmbetul de pe buze.
Se gândește că dacă l-ar accepta mai repede pe băiat, va ajunge mai repede la Jungkook al ei. I-a promis că o așteaptă, însă să nu prea poate aștepta.
Se gândea și la copilași ei și ai lui. Ar fi nedrept să-i lase singuri pe mâna lui Yoongi.
Băiatul zâmbi auzind acestea, dând tricoul de pe el jos, rămând la bustul gol.
Deși a mai fost de câteva ori fără tricou in fața sa, nu a observat abdomenul bine lucrat al lui fata de acum 3 ani.
— Ți-ai lucrat abdomenul? Eu nu-l știam așa.
— În timpul liber mai merg la sala. Insa nu asta contează acum.
Îi dă-te și fetei tricoul jos, rămânând și ea la bustul gol, Yoongi zâmbind pervers când văzu că nu poartă sutien.
— De ce nu porți sutinen? Vrei sa trezești pe cineva mai repede?
— Ya, nu mai găsesc pe măsura mea. Cred că după ce l-am născut pe Hyun s-a întâmplat să îmi mai crească puțin bustul.
— Oricum îmi placi și fără haine daca stai așa în fața mea. Vreau să-mi gemi numele.
Îl dă-te jos și pantaloni, el făcând la fel cu ai săi April scoțând un mic țipăt.
— April! De ce-— Cum vei intra in mine? Daca prin boxeri arată așa nici nu vreau să-mi imaginez fără.
Băiatul se uita și el în jos unde fata avea direcția văzând erecția de care zicea April.
Ar fi vrut sa rada in acest moment dar nu poate.
— Haide, nu e prima dată când facem dragoste. Pentru mine e dragoste, nu voi face niciodată sex cu tine. Plus voi avea grijă să nu te doară deloc.
Îi îndepărtă și chiloței, începând să-i sărute sâni și să-i maseze. April își dăduse capul pe spate simțind cum bărbăția băiatului, era presată de feminitatea sa ce îi despărțeau doar boxeri băiatului pentru a se uni.
Puls, sărutările de sâni ei, o făceau să scoată nici gemete de plăcere.
Yoongi își duse mâna către feminitatea sa, intrănd ușor cu un deget, April încercând să nu țipă.
— Încă ești la fel de strâmtă. Ești perfecta pentru mine...
Își îndreaptă și el boxeri vrând să se întindă spre sertarul de lângă noptiera ce era alături de pat însă mana fetei îl opri.
— April, nu vrei sa folosim protecție? Vor exista șanse să rămâi după însărcinată.
Imaginea cu ea însărcinată, Yoongi fiind ui alaturi ce io arătase Jungkook, îi veni în minte zâmbind când își aminti cat de fericiți erau amândoi, mai ales el.
— E în regulă. Dar dacă nu îți dorești un copil cu mine, poți folosi. Nu am nimic împotriva.
— Nu spune prosti. Tu te auzi? Cum sa nu vreau ca copilașul meu sa crească în tine dar tu... Ești sigură?
April doar dădu afirmativ din cap fiori cuprinzând o când băiatul se poziționă la intrarea sa, aplecându se spre ea înainte să intre.
— Te iubesc, te iubesc atât de mult...
Spuse și imediat simți cum bărbăția băiatului, intră în ea tot stând așa câteva clipe.
Yoongi făcu asta pentru ca fata sa se obișnuiască cu el, vroia sa germană de plăcere, nu durere.
— Mă pot mișca?
April doar date ușor din cap, băiatul începând să se miște ușor în ea, gemând când o simțea atât de udă și strâmtă mulată perfect pe bărbăția sa.
In sfârșit...Ahn April, ești a mea.
EditȘi mai cringe-
CITEȘTI
Mă Poți Iubi?[✔︎]
FanfictionIubirea, un sentiment ce îl făcuse pe Min Yoongi sa sufere încă de la începutul ei, dar era dependent de această iubire bonlava. Inima lui deja este distrusa in toate modurile posibile de către fata ce îl inebunise pur și simplu. O dată când acesta...