2. bölüm

118 25 129
                                    

Ravenna

Kira ve Valencia ile tanıştıktan birkaç gün  sonra bayağı iyi anlaşmıştık. Çok tatlı ve sevimli kişilikleri vardı. Tabii Kira pek sevimli olmasada iyi biriydi. Daha çok ciddi biri gibi duruyordu. Valencia ise arkadaş grubumuzun soytarısı gibiydi. Tamam soytarı dedim biraz ağır oldu ama ne yapayım? Komiklik yapıyor bana da soytarıyı çağrıştırıyor yanii burada ben suçlu olmuyorum. Okuldan sonra eve geldim. Annem mutfakta yemek yapıyordu. Yanına gittim. Burnuma enfes kokular gelmeye başladı. Tam sırası dedim yalakalık yapmak için.

“Dünyanın en güzel annesi,canım benim,tatlım,aşkım benim.
Güzeller güzeli İlyada annem benim.”

Annem hep kahkalarla gülerdi ona böyle iltifatlar yapmama. Gerçektende annem güzeldi. Bir Ara annemi bile kıskanmıştım benden daha güzel diye. Elime alabildiğim kadar kurabiye alıp odama kaçtım. Bu sefer ise annemin cırlayan sesini duydum.

“Hep kanmayacağım diyorum bu tuzağa ama hep te kanıyorum.
Gel buraya odanda yemek yemeyeceksin demedim mi ben sana?”

Annemi takmadan üstümdekileri çıkarıp soğuk bir duş aldım. Şimdi diyeceksiniz soğuk duş ta nedir? Ben size anormal olduğumu söylemedim mi? Evet söyledim. Sıcak suyla asla duş alamam maalesef. Üzerime hemen pijamalarımı geçirdim ve kendimi yatağa attım. Bugün bayağı yorulmuştum. Valencia’nın enerjisine yetişemiyordum. Ama Kira alışmış gibi umursamıyordu Valencia’nın durup dururken bağırmasına,kahkahalarla gülmesine veya aniden kalkıp bir yöne doğru koşmasına. Evet biraz garip bir karakterdi ama onları çok sevmiştim. Umarım hep böyle oluruz dedim ve kendimi uykunun zincirlerine bıraktım eğer bırakmasaydım o zincirler gözlerimde çok kötü morluklar bırakabilirdi ve ben yarın okula mor göz olarak gitmeyi istemezdim.
???
“Dönüşümüne az kaldı. Her an yanında olun. Bir an bile yanından ayrılmayın. Yoksa bu anları atlatması çok zor olacak onun için.”

“Peki efendim. Mazur görmezseniz size bir soru sormak istiyorum.”

“Sor”

“Neden Ravenna’nın dönüşümünü bu kadar önemsiyorsunuz? Demek istediğim bir çok kurt adam var ama neden
Ravenna?”

“Çünkü Ravenna bir kurt adam değil. O da bir melez.”

“Ne!”

“Ne!”

“Neden bu kadar şaşırdınız kızlar. Evet o da sizin kardeşiniz. Ona göz kulak olmanızı istiyorum.”

“Peki efendim. Şu an anlıyorum ne demek istediğinizi.”

İki kız Barselius’un önünde eğildikten sonra kapıdan çıktılar. Barselius ise kızı Ravenna için çok endişeliydi. Evet yanında kardeşleri olacaktı ama bir melezin aynı anda hem kurt adama hemde vir vampire dönüşmesi ve bunları kamufle etmesi biraz zor bir işti doğrusu. Ama Barselius kızına güveniyordu ne de olsa o son melezdi. Bu da demek oluyordu ki tüm kurt adamlar ve vampirler arasındaki en güçlüleriydi. Ama hâlâ içinde bir korku vardı. Ya vampirler ona zarar vermeye kalkarlarsa?

Ravenna

Sabah uyandığım anda hemen hızlıca soğuk bir duş aldım üzerime kiraz desenli mavi renkte bir bluz ve bir kot pantolon geçirdim. Okula gitmeyi bu kadar istediğim bir zaman yoktu gerçekten. Annemin hazırladığı kahvaltıdan biraz atıştırdıktan sonra okula gittim.

Annemden hem şaşırmış bakışlar aldım ilk defa okula heyecanla gittiğim için hemde doğru düzgün  kahvaltı etmediğim için bir güzel azarımı işittim. Ama hiçbir şey beni mutsuz edemezdi. Sırama geçip oturdum Kira ve Valencia’nın gelmesini bekledim. Ne kadar ısrar etsemde bana evlerinin yerini söylememişlerdi. Darkwood büyük bir şehirdi ne de olsa. Söylememeleri gayet açıktı.

Kendi kendime baheneye bak Darkwood büyük bir şehir Kira ve Valencia sana evlerinin yerini bunun için söylemesinler. Harbiden salağım yaa.

Bu konuyu boşvererek beklemeye başladım. Rimelimin akmaya başladığını hissettim. Lavaboya gitmeye karar verdim. Lavabonun kapısını içgüdüsel olarak kilitledim. Aynanın karşısına geçtiğimde gözlerimin kırmızıya döndüğünü ve  dişlerimin ise sivri olduğunu gördüm. Aman tanrım bu da ne bu ben değildim.

“Bu ben değilim bu... bu... bu bir kurt. Hayır hayır hayır bu bir vampir.”



En heyecanlı yerde bitirmek tam bana göre. Oy ve yorumlar ne kadar fazla olursa yeni bölüm o kadar erken gelir. Neysee bir daha ki bölümde görüşmek üzere. Seni çok seviyorum kader_glnr unutmam sağol senin sayende bu hikayeyi yazmak için cesaret aldım. Canımsın Kader Ablam benim😍

OREAD'IN KEHANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin