𝐖𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐈𝐭 𝐎𝐧 𝐌𝐞
❝ treat me like a comma,
i'll take you to a new phrase. ❞─ ── ─ ── ♡ ── ─ ── ─
┊main characters
Taufan Alvert O'Ryuzen ༉
" 18 years old
" First Year
" 1-K
" Only child
" Live in hostel
" Policy Course── ♡ ──
Eleora Hellewave ༉
- reader -" 18 years old
" First Year
" 1-K
" Only child
" Design Course── ♡ ──
Eric Stone Vinlaze ༉
" 19 years old
" Second Year
" 2-K
" Two step siblings
" Business Course
" Presiden of Year 2
" Part Of Council Student─ ── ─ ── ♡ ── ─ ── ─
┊university's info
Elite Royalty University ༉
-ˏˋ known as ERU ˊˎ-Sebuah universiti yang hanya boleh dimasuki oleh pelajar yang mempunyai markah tinggi dari segi akademik dan kokurikulum. Kebanyakkan pelajar yang dapat masuk ke dalam universiti ini ialah pelajar dari keluarga bangsawan atau yang berkedudukan tinggi.
Asrama juga disediakan untuk pelajar yang tinggal jauh ataupun yang membuat permintaan untuk tinggal di universiti. Ia juga mempunyai lima bangunan utama yang dinamakan sebagai: Blok-K ( King ), Blok-Q ( Queen ), Blok-R ( Rook ), Blok-B ( Bishop ) dan Blok-KN ( Knight ).
Blok-K: Counsil Student Room, Meeting Room, Private Library, Principal's Room and other important room
Blok-Q: Deparment for each Course
Blok-R: Classes for each Year ( 1, 2 and 3), Lecturer Room and Cafeteria
Blok-B: Female Student Hostel
Blok-KN: Male Student Hostel
── ♡ ──
Class Rank ༉
Setiap kelas mengikut tahun yang dimasuki oleh pelajar iaitu Year 1 (1), Year 2 (2) dan Year 3 (3). Mereka dibahagikan kepada lima buah kelas yang mengikut keputusan akademik dan kokurikulum mereka.
Kelas pertama: King ( K )
- akademik: A+
- kokurikulum: A+Kelas kedua: Queen ( Q )
- akademik: A+
- kokurikulum: AKelas ketiga: Rook ( R )
- akademik: A
- kokurikulum: A-Kelas keempat: Bishop ( B )
- akademik: A-
- kokurikulum: A-Kelas kelima: Knight ( KN )
- akademik: B+
- kokurikulum: B+Kelas yang disediakan:
( Year 1 )
1-K
1-Q
1-R
1-B
1-KN( Year 2 )
2-K
2-Q
2-R
2-B
2-KN( Year 3 )
3-K
3-Q
3-R
3-B
3-KN── ♡ ──
Council Student ༉
-ˏˋ Pelajar Dewan Sekolah ˊˎ-Satu persatuan yang ditubuhkan oleh pengetua. Ahli persatuan ini terdiri daripada pelajar yang mempunyai adab yang sangat tinggi. Orang lain akan menganggap yang mereka ditugaskan untuk membantu guru tetapi di situasi yang sebenar, guru yang menolong mereka.
Pelajar di dalam persatuan ini akan ditugaskan untuk menguruskan sekolah seperti majlis, aktiviti, kursus dan sebagainya. Peranan mereka adalah sangat penting kepada universiti untuk mengawal keadaan sekolah.
── ♡ ──
Presiden ༉
Setiap Year akan mempunyai seorang presiden dan penolong untuk meringankan tugasan lecturer.
── ♡ ──
Course ༉
Pelajar di universiti ini masih akan diajar subjek asas seperti matematik dan sains. Namun, mereka akan memilih bidang apa yang diminati seperti kulinari, undang-undang dan sebagainya.
Kelas subjek asas akan berlansung pada waktu pagi manakala subjek bidang yang mereka pilih akan berlansung pada waktu petang.
── ♡ ──
Royalty Students ༉
Nama pelajar yang terdapat di dalam senarai ini akan menerima layanan istimewa oleh lecturer dan pelajar lain. Hanya pelajar dari keluarga bangsawan dan dari kelas King sahaja dapat masuk ke dalam senarai ini.
─ ── ─ ── ♡ ── ─ ── ─
┊warning
contained cursing words , brat!reader , university!au , complicated love , a little angst and family problems
── ♡ ──
Waste It On Me
Boboiboy Taufan X Reader
Enjoy !─ ── ─ ── ♡ ── ─ ── ─
Published at 20122020
©latteracha
YOU ARE READING
WASTE IT ON ME | BOBOIBOY TAUFAN
Fanfiction❪ 𝗪𝗜𝗢𝗠: BOBOBOY TAUFAN ❫ kalau cinta tu hanya membazirkan masa bagi kau, curahkanlah pada aku。 ➨ Eleora Hellewave as You ❛ love will never be over. ❜ Eleora tidak sangka yang dia akan menemui Taufan sekali lagi selepas apa lelaki itu lakukan ter...