0.1

2.8K 43 5
                                    

  {Bağzıları - Evleniyormuşsun Bugün}

Koyduğum şarkılarla bölümlerin alakası yok. Sadece sevdiğim şarkılar olduğu için koyuyorum.

Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz...♡

Keyifli okumalar...

"Siz Arya Akın hiç bir baskı altında kalmadan kendi hür iradenizle Okan Şen'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" Diye soran nikah memuru ile Okan'a bakıp gülümsedim. Ardından "Evet!" diye bağırdım.

Okan da gülümserken nikah memuru yine konuşmaya başladı.

"Siz Okan Şen hiç bir baskı altında kalmadan kendi hür iradenizle Arya Akın'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" Başımı Okan'a çevirip vericeği cevabı bekledim. "Evet!" diye bağırmasıyla gülümsedim.

"Sizlerde şahit misiniz?" Diye soran nikah memuru ile Okan'ın tanımadığım arkadaşları "Evet!" Dedi.

İmzaları atmamız ile nikah memuru "ben de belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum." Dedi ve evlilik cüzdanını bana verdi. Okan'ın ayağına bastığımda bana kaşlarını çatarak baktı. Omuz silkerek önüme döndüm.

Slow bir müzik çaldığında Okan'a bakmaya başladım. Beni dansa kaldırmasını bekliyordum. O ise sadace etrafa bakıyordu. Elinden tutup sahneye doğru çekiştirmeye başladım. Zorla da olsa bana ayak uydurmaya başladı.

Size kendimi ve hayatımı anlatmaya başliyim en iyisi.

Ben Arya Akın, pardon Arya Şen. 23 yaşındayım. Okanla çalıştığım kafede karşılaşmıştık 6 ay önce. 1 ay arkadaş olarak takılmıştık ardından beni sevdiğini söylemişti. Bende tabii boş değildim. Sonra çıkmaya başladık 4 ay sonrada evlenmek istedi bende çok erken olduğunu sadece 4 aydan beri sevgili olduğumuzu söyledim. Ama o çok ısrar edince sadace 1 ay erteleyebilmiştim. Ama hiç pişman da değilim.

Annem babam olmadığı için önümde bir engel yoktu. Benim kimsem yoktu tek başıma kirada oturuyordum. Bir kafede de çalışıyordum dediğim gibi.

Okan'a baktığımda düşünceli bir şekilde bana baktığını gördüm.

"Ne düşünüyorsun?" Diye sorduğumda sırıtarak, "akşamı düşünüyordum." Dediğinde başımı eğdim.

Buna hazır değildim ona söylesem saygı duyucağını düşünüyorum. Dediğim gibi her şey için çok erken.

Şarkı bittiğinde birbirimizden ayrıldık ve masaya doğru ilermeye başladık.

***

Düğün bitmişti Okan'ın bizim için aldığı eve doğru ilerliyorduk. Kapını önüne geldiğimizde anahtarla açıp içeri girdik. Ev iki katlı çok şirin bir evdi, bahçesi vardı ve bahçede havuzu vardı.

Odaya çıkıp giyeceğim kıyafetleri çıkarıp banyoya girdim gelinliği çıkarıp kısa bir duş aldım. Kıyafetlerımi giyip banyodan çıktım. Yatağın üstünde üstü çıplak bir şekilde oturan Okan'ın yanına gidip oturdum.

"Duş almicak mıs-" Cümlemi bitirmeden dudaklarıma yapışmasıyla afalladım.

ACI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin