Emily szemszögeMit műveltetek!!!!!-húzta a kezemet,Harryt meg a fülénél fogva rángatta.Nem csinaltunk semmit-próbáltam ellenkezni Tényleg semmit se csináltunk esküszünk rá egyszer csak eltűnt az üveg olyan mintha..Elvarázsolták volna-fejeztem be a bátyám mondatát.NEEM VARÁZSOL SENKI SEMMIT EL ELÉG EBBŐL AZ ŐRÜLTSÉGBŐL-üvöltött Vernon és megszorította mégjobban a karomat amitől felszisszentem és ezt észrevette Harry is amitől ideges lett,hogy Vernon bántott engem is láttam rajta.Bent maradtok szobafogság és kaját se kaptok-sziszegte Vernon.
Vasárnap reggel eltelt három nap az eset óta semmit se csináltunk Harryvel csak feküdtünk az ágyunkon és néztük a plafont vagy egymást.
Mikor Vernonék reggeliztek pont megjött a posta.Hozzátok ide-szólt kárőrvedően Vernon.Mi elmentünk a levelekért én felvettem és egyszer csak megpillantottam egy piros pecsétes levelet amit Harry is kíváncsian nézett.Harry és Emily Potter számára küldött levél volt.Odaadtam Vernonnak a levelet és Harryvel kíváncsian néztünk a sajátunkat amit természetesen nem adtam oda épp kiakartam bontani mikor Duddley kikapta a hájas kezével a levelet.Anya,apa nézzetek Harry és Emily levelet kaptak-mondta hangosan Dudley.Add vissza az a mi levelünk.-mondtuk egyszerre Harryvel.Ugyan kitől kapnátok ti levelet?-kérdezte lesajnálóan Vernon,mire mind a hárman ránéztek a boritékra és mintha le fagytak volna úgy néztek aztán felnéztek ránk undorodva.
Végül nem tudtok elolvasni a kapott levelunket engem nagyon mardosott a kíváncsiság mi állhatott benne és Harryt is.Másnap reggel épp reggeli idő volt és egyszer csak megjelent egy bagoly az ablakban kíváncsian rá néztünk Harryvel.És akkor az ajtóban megjelent ugyan az a boríték csak 3 darab gyorsan odaszaladtunk és felvettük de Vernon kitepte a kezünkből Az a miénk-kiabáltam rá.Neem nem olvassátok el és punktum-Mikor ki néztünk a szobánk ajtajából Vernon épp befúrózta az ajtót és elégette a levelet vigyorogva ránk nézett én meg inkább becsaptam az ajtót a dühömtől.Vajon mi lehet abba a levélben?-kérdezte Harry Nem tudom-sóhajtottam és nem is fogjuk megtudni ahogy látszik.
Tudjátok,miért szeretem a vasárnapot?-kérdezte vigyorogva Vernon.Mert akkor nincs posta-közölte unottan a bátyám,Igen nincs posta se egy árva levél-közölte ekkor épp egy levél repült be az ablakon amitől abbahagyta a gyömbéres keksz evését.és meg több levél hullott mindenhonnan én próbáltam egyet elkapni ahogy Harry is,de Vernon fellökött és elestem,Harry meg elkapta Elmegyünk innen ebből elegem van olyan helyre ahol nem találnak meg-ordította Vernon Ezek a levelek nekünk jöttek eresz el-kiabálta Harry.Anyu,apu megőrült?-halottam Dudley kérdését.
Egy nagyon kicsi szigetre mentünk a tenger közepére ezek tényleg megorultek.Harryvel épp a padlón feküdtünk mivel Vernonék elfoglaltak az összes ágyat ami volt és nekünk nem jutott.Harry felrajzolt egy homok tortát a padlón 11 gyertyával igen Holnap lesz a szülinapunk vagyis 1 perc múlva.Boldog születésnapot-mondta Harry és nyomott egy puszit az arcomra.Boldog születésnapot-viszonoztam egy mosollyal.Ekkor hangos doromboles volt az ajtón ami kitört,Harry gyorsan felállt megfogta a karom és be mentünk egy sarokba-igen ő ilyen védelmező velem szemben.Ekkor egy óriás lépett be hosszú barna szakállal és hajjal.Bocsánat,hogy így betortem-közölte mély hangon és visszatette az ajtót Mi csodálkozva néztük a jelenetet-Maga mit keres itt Tűnjön innen!-mondta Vernon fenyegetően a fegyverét is fogta.-Enyje Dursley,húzd vissza azt a csúf orcádat-mondta az óriás Ekkor Dudleyra nézett nahát Harry,hogy megnottel főlleg itt derék tájon-kuncogott egyet-és nocsak hol van a húgod?Nem,Nem én vagyok Harry-makogta É-én vagyok Harry és itt van a húgom mellettem,Hát persze,hogy te vagy Harry és nocsak Emily te is,hogy megnőttél,szép vagy akárcsak édesanyád nagyon hasonlítasz rá-mondta kedvesen nekünk Én egy kicsit elpirultam.De mond csak ki vagy te?-kérdezte p Harry én kíváncsian vártam a válaszra A roxfort boszorkány és varázslőképző szakiskola és kulcs házőrzője csodálkozva néztem rá Roxfort?mondtam magamban-Mi az a Roxfort?-kérdeztem félénken hát nem tudjátok Roxfort a legjobb varázslóképző szakiskola sok híres boszorkány és varázsló tanult ott ahogy a szuleitek is ha ti is oda mentek mindenki ismerni fog benneteket hisz híresek vagytok a mi világunkban.A döbbenettől lesokkolva álltam ahogy a bátyám is Mi híresek miért?kerdeztem Hát tudjukki megölte a szüleiteket és titeket is megakart ölni de ti túléltétek a gyilkos átkot és ezért vagytok híresek a sebhelyeteket és tőle szereztetek.De én azzal szulettem az nem lehet!-ellenkeztem Hogy micsoda?Azzal születtél?dehogy bizonyára Dursleyék beszéltek ostobaságot nektek!-hokkent meg Hagrid De a szüleink autóbalesetben haltak meg és megöltek őket ?-kerdezte Harry furán AUTÓBALESETBEN?Lily és James Potter az lehet,hogy titkoljátok,hogy ők varazslok,de még a szüleiről is hazudtatok?Nem mondhatunk mást-szólt undorodva Petunia a huga neve hallattán Tudtátok,hogy varazslók vagyunk és nem mondtatok el-kérdeztem döbbenten Petuniatol Hát persze,hogy tudtok,hogy ne lennétek olyanok mint ő ugyan olyan idegesítő,irritáló személyek vagytok mint az anyjátok volt persze a szüleink örültek mikor megkapta a levelet a Roxfortba milyen jó boszorkány van a családban nem?-mondta undorodva Petunia Aztán hozzá ment ahoz a Potterhez és felrobbantották.Még mindig nem tudom elhinni,hogy miért autóbalesetet mondtatok-hökkent meg Hagrid meg mindig Ő várjatok a torta nyúlt a zsebébe utkozbe egyszer kétszer lehet rá ültem,de az íze még mindig ugyan olyan-Köszönjük szépen-mondtuk Harryvel letettem az asztalra a tortát.Ha hamar elindulunk meg az Abszuloton betudunk vásárolni aztán mehetünk is a Roxfortba Dumbledore az igazagato már nagyon vár benneteket-mondta biztatóan Hagrid NEM FOGOK EGY VÉN BOLONDNAK FIZETNI,HOGY OSTOBASAGRA TANÍTSA OKET-mondta sziszegve Vernon SOHA DE SOHA NE MOND AZ ALBUS DUMBLEDORERA,HOGY VÉN BOLOND-emelte rá az esernyojet Hagrid idegesen utána észrevette,Hogy Duddley eszi a tortankat és oda suhintott egyet mire egy malac farka nőt.ÁÁ anya segíts!!!!-üvöltött-Édesem megyek ne aggódj már-mondta azzal elmentek mind a hárman Mi jót nevettünk rajtuk-Ha lehet ezt e említsétek a roxfortba tudjátok nem szabadna nekem varázsolnom-kérte Hagrid-Rendben-mondtuk-Na gyertek-mondta mi csak ott alltunk megszeppenve De ha akartok akár itt is maradhattok,Harry hatra nezett aztan rám bátórítóan megfogta a kezem és mondta-Menjünk-mire bólintottam és elindultunk egy teljesen más világba nem tudtok mi vár ránk de azt tudtok,hogy számíthatunk egymásra jóban-rosszban mindig.
YOU ARE READING
Griffendél és a Mardekár
FantasyEmily Potter Harry Potter ikertestvére,amióta az eszét tudta utálatos nagybátyjukkal annak feleségével és fiúkkal éltek.Szüleik autóbalesetben haltak meg,de a haláluk sokkal nagyobb titkot rejtenek amiről sejtelmük sincs,addig amíg furcsa nappali ba...