Maguk meg mit bámulnak-szólt oda gorombán Hagrid az elmenoknek épp a vasútállomáson voltunk egy csomó cuccal két bagollyal és egy óriással nem csodálom,hogy bámultak minket A Mindenit már ilyen késő van?-zökentett ki a gondolatmenetembol Hagrid-Ne aggódjatok,de nekem mennem kell Dumbledore már nagyon várja a-a úgy értem nagyon vár engem nah szóval 10 perc múlva indul a vonatotok tessék itt a jegyetek Nagyon fontos vigyázzatok rá-oda nyomta a kezünkben a kettő jegyet én megnéztem 9 és 3/4 vágány gondolkoztam De Hagrid olyan vágány nincs,hogy 9 és 3/4-mondta Harry de mire bármit is mondhatunk volna az orias már rég nem volt ott.Elindultunk a 9es vágányra.Bo-bocsánat kérdeztem a kalaúztól megtudná nekünk mondani,hogy hol van a 9 és 3/4 vágány?-9 és 3/4 vágány na me szórakozzatok velem ti-és faképnél hagyott minket mi Harryvel osszeneztunk aztán egy mondat ütötte meg a fülünket Siessetek gyorsan,évrol évre tele van muglikkal ez a vágány Muglik?-néztünk össze a bátyámmal.Utánuk mentünk az egyik gyerekük épp átment a falon mi meghökkenve néztük a jelenetet Fred indulj Percy után nem o Fred én vagyok az mondta a másik vörös hajú nem igaz még te nevenket az anyjánknak?-kérdezte döbbenten a másik vörös hajú Jaj George drágám elindult és mondta csak vicceltem én vagyok Fred vigyorgott.Bocsánat-ment Harry kérdezve a vörös hajú asszonyhoz Megtudná nekünk mondani,hogy,hogy,hogy jutunk át ott?-kérdezte a bátyám Ó hát persze kedveskéim az én Ronald kisfiam is most utazik elsőnek-A jobb oldalamon álló vörös hajú fiúra néztem aki büszkén mosolygott és bólintott egyet.Ha féltek fussatok neki egy kicsit,Sok sikert mondta egy rövid vörös hajú lány aki az anyja elott volt.Mi Harryvel neki futottunk én még be is hunytam a szemem egy kicsit féltem.Mire kinyitottam már mind a ketten a 9és 3/4 vágányon voltunk vigyorogva felszálltunk a vonatra.Bocsánat szabad ez a hely?A többi mind foglalt-kérdeztem attól a vörös hajú fiútól aki a vágányon is ott volt.Persze-mondta nekünk mi a bátyámal vidáman leültünk Egyébként,hogy hívnak?kérdezte Harry Ron Weasley-válaszolt És titeket?Harry,Harry Potter-mondta Harry Én meg Emily Potter-mosolyogtam Ronra akinek tátva maradt a szája a nevünk hallatán.Szó-szóval igaz?Hogy van egy szóval van egy sebhelyetek?Ja igen tolta odéb a haját Harry és megmutatta a homlokát amin egy villámjel volt én meg a bal csuklómat amin egy fonix jel volt Fhuha Tök baró-csodálkozott Ron Kértek valamit kedveskéim-szakított félbe a beszélgetésünkbe egy kedves gang az ajtóból.Az ajtóban egy idos hölgy állt büfés kocsival.Én nem nekem itt a szendvics-mutatta fel csalódottan Ron mire mi Harryvel megsajnáltam Mindenbol kérünk-mondtam és Harry kezembe nyomott egy maroknyi galleont.Azta-hallottam Ron csodálkozó hangját.Ez tényleg igazi béka-kérdezte bátyám aki egy dobozt fogott-Nem csak elvan varázsolva-mondta teli szájjal Ron Mindegyikbe van egy varázsló nekem már majdnem az összes megvan Vigyázz megszökik-mire én Harry felé kaptam a fejem akinek épp kiugrott a béka a kezébol és kimászott az ablakon Á ezzel peched volt-mondta Ron Dumbledore van a kártyán vettem ki Harry kezébol aki épp nézte O már vagy ezerszer megvan nekem Ez elment-csodalkozott Harry Nem várhatod,hogy egész nap ott álljon-szólt vissza neki Ron és épp valamivé varázsolni akarta a patkányát Nem láttatok egy varangyot?-jott a kérdés a fülke ajtaja felol Egy kócos barnahajú lány állt Á varázsolni készülsz lássuk-kérdezte számonkéro hanging Ron köhintett egyet Napfény Pitypang kende spárga legyen ez a patkány sárga,de Ron pálcájábóo csak egy apró fény jött ki amitol Makesz megijedt Biztos,hogy ez egy igazi varázsige?Mert ha az nagyon gyenge-okoskodott a lány tovább és leült mellém-Én elolvastam párat és mind mukodott Elovette a pálcáját Okule Reparo(nem tom,hogy kell irni sorry)és Harry szemüvegének a lencséje ujra a règi volt Szent Szalmaszál te Harry Potter vagy és akkor te Emily Potter én Hermione Granger-vigyorgott És te téged,hogy hívnak?-fordult Ronhoz Ron Weasley-mondta teli szájjal Örvendek,Szerintem öltözzetek át tallárba-állt fel és indult lifeless-Hamarosan megérkezünk-elment,majd visszajött megint-Egyébként koszos az orrod nem mondták még itt ni-mondta Ronnak aki csodálkozva gumicukorral a szájában.
ESTÁS LEYENDO
Griffendél és a Mardekár
FantasíaEmily Potter Harry Potter ikertestvére,amióta az eszét tudta utálatos nagybátyjukkal annak feleségével és fiúkkal éltek.Szüleik autóbalesetben haltak meg,de a haláluk sokkal nagyobb titkot rejtenek amiről sejtelmük sincs,addig amíg furcsa nappali ba...