*Harry szemszöge*
Reggel mikor már megreggeliztünk kicsit késésben voltunk(Egyébként Ronnal és Nevillel kerültem egy szobába)Ronnal és Emilyvel mentünk McGalagony órájára de csak a diákok ültek a teremben és egy macska a tanari asztalon?-gondolta magában Harry Fhu sikerült-lihegte Ron-Rondán nézett volna az öreg Mcgalagony ha elkésünk-mondta nekünk Ron mire a tanári asztalról a macska hirtelen átváltozott Mcgalagony professzorá emily is meglepődött de legjobban Ron lepődött meg ezen-Nagyon szépen csinálta tanárnő-mondta Ron-Örölök,hogy elnyertem a tetszését Weasley azonban az lenne a legcélszerűbb ha Potter urat és hölgyet vagy magát zsebórává változtatnám akkor legalább az egyikük pontos lenne.De,de eltévedtünk tanarnő-próbálta megmagyarázni a késésünket Emily térkép szeretne lenni?-kérdezte Emilytől Anélkül nem találják meg a helyüket?-azzal elment*Emily szemszöge*
Nálam nem fognak ostoba varázsigéket kántálni és pálcával hadonászni-lépett be Piton tanárúr a terembe épp ezért nem sokan lesznek maguk között akik ráéreznek a bájital készítés nemes tudományának szépségére de azon kevesek a kiválasztottak akiknek érzékük van hozzá ők megtanulhatják az elmét elkábítani az érzékeket tévútra csalni megtudják,hogyan kell dicsőséget forralni hírnevet a palackba zárni.Lehet persze,hogy egyesek olyan bámulatos képesség birtokában érkezett ide hozzánk a roxfortba,hogy úgy érzik nem kell figyelniük az órámon-Harryre néztem mire megböktem a karját ahogy Hermione is utána rám nézett Piton úgy nézett egy darabig mint aki egy régi ismerőssel találkozott volna majd elfordította fejét és ismét Harryre figyelt-Harry Potter és Emily Potter-nézett rám utána folytatta beszédét harrynek de ez nekem is szólt-Ám a mi kis új ödvüskéink Feleljen Potter úr mit kapunk ha őrölt teába őrölt aszfodéosz gyökeret keverek?-majd Hermione magasra emelte a kezét-Nem tudja na próbáljuk meg újra ha szereznie kellene egy bezoárt Potter hol keresné?-Hermione ismét magasba emelte a kezét-Nem tudom tanár úr-felelte a bátyám szegény már kezdtem sajnálni sisak virág és farkas ölőfű mi a különbség?-kérdezett megint Hermione megint magasba emelte a kezét Nem tudom tanár úr- válaszolt ismét Enyje Enyje lám a hírnév nem minden egyetért Potter úr?
Nyúlháj tyúkszem csin és bumm tiszta vízből legyen rum nem történt semmi Mond mit vár Seamus attól a pohár vítől?-kérdezte a bátyám Rontól-Hogy abból a pohár vízből rum legyen de már csinált tegnap is és sikerült neki csak már-és ekkor felrobbant a pohárban levő víz mire mindenki felnevetett még én is Á megjött a posta-közölte Ron ahogy megjöttek a baglyok sok mindenkinek ledobtak valami ajándékot Ron is kapott csak mi nem harryvel ugyan kitől is kapnánk?--kölcsön kérhetjük kérdeztem Rontól egy újságot feltartva majd Harrvel megénztük-Ron bólintott-Kösz mondtuk-Nézzétek Neville nefeled gömböt kapott-mondta valaki mellettünk olvastam az ilyenekről ha piros lesz benne a füst azt jelenti valamit elfelejtettél-szólt bele hermiome-Majd neville gömbjébe piros füst volt-Hiiába figyelmeztett ha nem tudom,hogy mit felejtettem el-mondta gyanakodva neville nézd csak Ron valaki betört a Grin Crrossba-mondta Harry ronnak-Pont azon a napon amikorHarryvel ,meg hagridal voltunk a bankba-mondtam ronnak mire Harry bólintott és felolvasta a szöveget-A bankól semmi nem tűnt el és épp a 713as széfet űritették ki?-gondolkodtam hangosan-
Jónapot Mindenkinek-köszönt Madam Hoch-Jónapot madam Hoch jónapot Amanda jónapot-köszönt megint-kezdjük az első repülés órát na gyerünk mire vártok?lépjetek a seprűhöz és mondjatok,hogy fel mindenki rögtön mellé lépett mondtam FEL egyből a kezembe ment ahogy Harrynek is erre összemosolyogtunk Hermione is próbálkozott de a seprű csak a másik oldalára fordult FEL FEL-mondta Ron mire a seprű felment de csak annyira,hogy arcon vágta mi harryvel meg kinevettük Ne Röhögjetek ki-kérte Ron szerintem vicces volt.Már mindenkinek a kezébe volt a seprű helyes a kezetekbe van a seprű most üljetek fel rá-mondta a tanárnő mire mindneki felült rá Jól megmarkolod különben lecsúszol róla.Mikor megfújom a sípot mindenki erőteljesen elrugaszkodik a földtől-Neville már rég elrugaszkodott a földtől ahogy vettük észre-á-mondta kétségbeesetten Neville azonnal szallj le-kiabált rá Madam tanárnő-á de nem tudok azzal megjobban felszallt es a seprűvel össze vissza repkedett-Neville-kiabált megint rá-Neki ment a falnak és beleakadt valamibe a pulcsija logott fent a tetőn mindenki oda rohant én gondolkodás nelkul felultem a seprure és Neville felé indultam hogy megmentsem-Emily ne ez túl veszélyes neked is bajod eshet-kiabált Harry és Hermione de en nem figyeltem rájuk-Neville mar zuhant le mire odaertem de megfogtam a karját túl nehéz súly volt egyszerre nem bírtam el és mind a ketten a földre zuhantunk-Emily-kiabáltak egyszerre Harry Hermione es Ron-Jól vagytok nem esett bajotok?-kérdezték a tanárnővel együtt-Au-fogta Neville a karját-Nyugi eltort a karod ne mozgasd felviszlek a gyengélkedőre Emily te jól vagy?-kérdezte tőlem-Igen jól vagyok-mondtam majd felalltam kicsit elvesztettem az egyen súlyom de Harry megtartott majd tanárnő Nevillet felvitte a gyenkélkedőre-Nocsak a béna Neville itt hagyta a nefeled gömbjét-ütötte meg a fülemet egy idegesítő hang megfordultam Harryvel és Draco fogta a gömböt a kezében-Mire visszajön hirtelen elfeljti,hogy nincs nála a nefeled gömb-vigyorgott Draco-Add vissza a gömböt Malfoy-léptem elé egy gyilkos pillantással és Harry is jott utánam-Dehogy leteszem oda valahova-mutatott a tető felé majd felszállt a seprűjével-Na mivan ide nem jöttök utánam Potterek?-kerdezte gúnyos hangon azzal bátyámmal egyszerre felültünk a seprűnkre-Harry,Emily eszetekbe ne jusson hallottátok amit mondott a tanárnő nem repülhettek amíg nincs ő a közelben-mondta fenyegető hangon de mi nem hallgattunk rá és felrepültünk Malfoyhoz Nem vagytok eszeteknél-hallottam Hermionét-Add vissza Malfoy-mondta Harry-Nem-mondta és elrepült gömbel a kezében mi utánamentünk és egyer csak eldobta a gömböt én utána repültem és elkaptam az ablak előtt majd Harrynek passzoltam,mert majdnem kiesett a kezemből Harry elkapta és mindaketten leszálltunk mindneki ujjongot mi örömünkben leugrottunk a seprűről és a többiek felé rohantunk-A két Potter velem jön-hallottam egy hangot Mcgalagony proffesszor volt az mi félve összenéztünk Harryvel majd utána mentünk.Egy tanteremnél álltunk meg Mcgalagony bekopogott és benyitott Múgos professzor tartott órát-Elkérhetném Oliver Woodot?kérdezte a tanárnő Pp-pe-r-sze-dadogta-Egy barna hajú fiú jött ki magasabb volt nálam és Harrynél egy kicsit-Megvan a két fogód-mondta örömmel a tanárnő Olivérnek-Oliver értetlenül mosolygott ránk én vissza mosolyogtam rá.
*Draco szemszöge*
Még mindig fáj,hogy Emily majdnem miattam törte össze magát,de az az idegesítő másik Potter folyton közbe szól.Hallottam,hogy Emily és a báttya fogók lesznek,na meg azt,hogy Oliver folyton Emilyről beszélt azt hittem,hogy majdnem neki megyek De várjunk mit érdekel engem az,hogy Olivernek tetszik Emily?És miért aggódtam én Emily miatt?nem tetszik nekem,Vacsoránál is miért figyeltem folyton a tekintettemmel őt?Miért hallom folyton a vacsora óta a nevetését a fejembe?Malfoy basszus rohadt gyorsan verd ki a fejedből ezt a lányt.
YOU ARE READING
Griffendél és a Mardekár
FantasyEmily Potter Harry Potter ikertestvére,amióta az eszét tudta utálatos nagybátyjukkal annak feleségével és fiúkkal éltek.Szüleik autóbalesetben haltak meg,de a haláluk sokkal nagyobb titkot rejtenek amiről sejtelmük sincs,addig amíg furcsa nappali ba...