Ennetek kell valamit-mondta nekem meg Harrynek Hermione-De nem vagyok éhes-mondtam már sokadjára hisztizve-Én sem-mondta Harry egy darab szalonnát a villájával babrálva ma volt az első kviddics meccsünk persze,hogy nem volt étvágyunk Harry,Emily szükségetek lesz az erőtökre-unszolta Seamus Finnigan-Mindig a fogó kapja a legtöbbet az ellenféltől kösz a biztatást-hisztiztem tovább harry meg lefagyva nézte a tányérját.majd hirtelen egy ajándék csomag esett le az asztalra amin a mi nevünk állt harryvel gyorsan kibontottuk majd csodálkozva összenéztünk ez egy nimbusz 2000es-csodálkozott Ron De ki küldhette ezt nekünk-kérdezte Harry és a tanári asztal felé néztünk Mcgalagony mosolyogva simogatta a baglyát és ránk nézett mi rámosolyogtunk.
11 órakor már tele volt a lelátó Ron és Hermione csatlakoztak Nevillehez és Seamusékhez egy jó nagy zászlóra ráfestették,hogy ,,Potterek a királyok" harrynek és emilynek meglepetésként.Ezalatt az öltözőben Harry,Emily és csapattársai felhúzták a kviddics talárjukat Wood megköszörülte a torkát Nos uraim és hölgyeim Hát itt volnánk.eljött a nagy nap-folytatta Fred Amelyre oly rég várunk-húzta tovább a szót George Kívülről tudjuk Oliver mondókáját már tavaly is benne voltunk a csapat-magyarázta Fred nekünk Fogjátok be a szátokat-szólt rájuk Wood mire felkuncogtam Fred rámnézett és rámkacsintott amitől elpirultam amit Harry is észre vett,mert végig nézett minket,majd Wood megtörte a gondolataim-Helyes.Indulás.Sok sikert mindenkinek mire összeszorult a gyomrom mikor elindultunk ahogy láttam a bátyám sincs valami jól.Madam Hoch vezette a mérkőzést seorőjével a kezében a pálya közepére állt majd végig mérte mind a két csapatot Mardekárt és a Griffendélt is-Szép és tisztességes játékot várok el a csapatoktól-de gy tűnt ez,hogy a mardekárosoknak szólt ez a mondat végig néztem a csapaton majd megakadt a szemem a csapat vezetőjén Marcus Flinten aki nem tűnt elég barátságosnak majd Harryvel megpillantottuk nézők feje fölött lobogó színes zászlót,rajta felirattal ,,Potterek a királyok" zászlón lévő írást elolvasva Harryve össze mosolyogtunk-Felszállás készülj-majd lábam közé tettem a seprűt majd remegő kézzel felszálltunk mint mindannyian-És a griffendéles Angelina Johnson azonnal megszerzi a kvaffot Remek hajtó ez a lány és mi tagadés látványnak se utolsó...-DE JORDAN-Elnézést tanárnő-halottam a mikrofonba való beszélgetést-Már száguld is előre gyönyörő passz Alicia Spinnetnek-ő Oliver Wood felfedezetje tavaly még csak tartalék volt. ÉS GÓLT SZEREZ A GRIFFENDÉL mi harrvel tehetetlenül néztük a meccset,mert a cikkesz még mindig nem került elő egyre jobban kezdtem ideges lenni Minden rendben odafent-kiáltott nelünk Fred a labdát fogva mi akaratlanul bólintottunk egyet majd egy hatalmas pofonnal Marcus Flint felé terelte a labdát milyen jól játszik gondoltam magamban miközben Fredet néztem-A mardekár kvaffot szerez-halottam a komentátort Pucey hajtó kitér két gurkó,két Weasley és Bell hajtó elől és mér száguld is-Várjunk csak az nem cikkesz volt?-mire a kérdésre odakaptam a fejem ahogy Harry is közbe Pucey még a kvaffot is elejtette úgy bámult a cikkesz után harryvel összenéztün majd ólintottunk tudtok mi a dolgunk lélegzet visszatartva lebuktunk a mélybe és üldözőbe vettünk a cikkeszt egyre jobban mentünk a golyó után mire hirtelen Flint szándékosan elállta az útunkat félre taszítva a nimusz 2000esünket-Ez szabálytalanság-hördült fel a griffendéles szurkoló tábor Madam Hoch szigorúan figyelmeztette flintet odalent közbe Dean Thomas torkaszakattából kiabált-Kiállitani proslapot neki-ordította Nos ezután az undoritó,alattomos csalás után-Jordan szólt rá mcgalagony -Jól van rendben.szóval flint kis híján mélybe taszította griffendél két játékosát,de hát előfordul az ilyesmi.A mérkőzés folytatódott.még mindig griffendél birtokolja a kvaffot.Harryvel épp kitértünk a fenyegetően közeledő gurkó útjából miközben a nimbusz kétezresem váratlanul oldalra rándult egy fél pillanatig úgy éreztem lefogok zuhanni ahogy harryre próbáltam nézni remélve ő rendben van e de tévedtem vele is szórakozott a seprűje majd a seprűm megint kitért az irányításom alól nem tudtam szinte irányítani se ismét megrándult ahogy Harryé is ahogy harryvel kordában próbáltuk tartani magunkat nehogy lezuhanjunk a meccs közbe ment gondoltam szólok Woodnak időt nyerni de lehetetlen el is hesegettem a gondolatot egyszerűen a seprű kiment az irányításom alól lefel repült a seprűm ide oda majd hirtelen megugrott amitől leestem a seprűrűl de megpróbáltam magam tartani szegény bátyám is leesett miközbe próbáltam visszaülni azon reménykedtem,hogy Harry is tartsa meg magát nehogy baja essen láttam,hogy mindenki minket néz a seprű megint ugrott egyet és már félkézzel fogtam amitől többen felkiáltottak Fred és George alattam és Harry alatt köröztek ha netán valamelykünk lezuhana eltudjanak kapni minket majd hirtelen a seprűnk egy szempillantás alatt megszelídűlt gyorsan visszaültem rá harry is a saját seprűjére zuhanó repülése repültünk a pálya felé majd észrevettük a cikkeszt előttünk volt mivel szinte mindent együtt csinálunk ezt is együtt fogjuk elkapni gondoltam ahogy sejtem harrynek is ez járt a fejébe célba vettük a cikkeszt kinyújtottam a jobb kezem Harry a bal kezét lassan felálltunk a seprűre majd leugrottunk szorosan levolt hunyva a szemem remélve,hogy elkaptul kinyitottam és igen elkaptuk mindaketten fogtuk a cikkeszt mindenki ujjongani kezdett-És Harry és Emily Potter elkapta a cikkeszt micsoda játék volt győzött a griffendél-ordította Jordan mire szorosan megöleltük egymást Harryvel majd magasba emeltük a cikkeszt mindenki ujjonott.
Harry kunyhójába voltunk a meccs után Harryvel kipirulva ittuk a teát amit Hagrid készíitett nekünk miközbe Hermione és Ron magyarázott nekünk,hogy Piton átkozta meg a sepűnket-Piton tette-mondta már sokadjára Ron-Hermione látta és in is motyogva megátkozta a két seprűt miközben titeket nézett-magyarázta tovább Ron nekünk miközben kértem még egy bögre teát Hagridtól-Ugyan már badarság-mondta és odaadta a bögre teát a kezembe-Köszönöm-mondtam majd beleittam-Pitonnak mi oka volna rá,hogy ilyesmit csinálon?-kérdezte Hagrid majd egy kérdő pillantással mind a négyen összenéztünk-Megtudtam valamit Pitonról-szólaltam meg-Halloweenkor megpróbálta kijátszani a háromfejű kutyát,de az megharapta őt.Gyanítjuk,hogy elakarta lopni amit a kutya őriz-folytatta a bátyám mire hagrid kezéből kiesett a teáskanna-Mikor találkoztatok ti Bolyhoskával-kérdezte ledöbbenve-Bolyhoska?-kérdezte elborzadva Ron-Igen az az én kutyám.Kéz alatt vettem tvaly a kocsmába egy görög pasastól akivel megismerkedtem.Kölcsönadtam Dumbledore-nak,hogy őrizze a....-itt megakadt a mondat végén-A mit?.kérdeztem kiváncsian mire mind a négyen kiváncsi szemekkel néztük Hagridot-Elég a kérdésekből-mordult fel mogorván-Ez szigorúan titkos dolog-Dehát Piton elakarja lopni azt a valamit-mondta értetlenül a bátyám-Lárifári Piton a Roxfort tanára soha nem tenne ilyet-Akkor miért akarta megölni Harryt és Emilyt-csattant fel Hermione-Felismerem a szemmel verést Hagrid és Piton mégcsak nem is pislogott-Badarság ez az egész ha mondom-csapott az asztalra egyet Hagrid-Nem tudom mi a fene ütött Harry és Emily seprűjűkbe,de azt tudom,hogy Piton sosem bántana egy diákot.Na ide figyekjetek mind a négyen-olyan dologba ütitek az orrotokat amihez semmi közötök.Veszélyes vizekre eveztek.Azt ajánlom sűrgűsen felejtsétek el a kutyát,meg amit őríz ez csak Dumbledore professzora és Nicolas Flamelre tartozik.....-Aha-szólaltunk meg minket egyszerre mire Hagrid szórúsan nézett ránk-Megint elszóltam magam-motyogta-Na menjetek nekem még van egy kis dolgom.Roxfort felé indultunk-Vajon mit őrizhet az a kutya-kérdezte Ron-Nem tudom,de bármi is legyen az valakinek nagyon fáj a foga rá-mondtam.
*Draco szemszöge*
Vesztettünk.De ez nem is nagyon érdekelt az fél meccset végig izgultam a Potter lány miatt nem is érdekelt,hogy nem lehetett volna rá gondolnom,de csak imádkoztam érte ne essen le arrol a nyomorult seprűrűl a bátyjának a seprűje is elvolt átkozva de az nem nagyon érdekelt végig Emilyt néztem egyszercsak irányításba tudta venni a seprűjét és mint ha mi sem történt volna megnyerte a meccset hihetetlen ez a lány.
STAI LEGGENDO
Griffendél és a Mardekár
FantasyEmily Potter Harry Potter ikertestvére,amióta az eszét tudta utálatos nagybátyjukkal annak feleségével és fiúkkal éltek.Szüleik autóbalesetben haltak meg,de a haláluk sokkal nagyobb titkot rejtenek amiről sejtelmük sincs,addig amíg furcsa nappali ba...