Part 24

36 1 0
                                    

Az egyik sötét varázslatok kivédése órán Harrynek kellett vérfarkas szerepét játszania Lochkart óráján az osztály előtt.Ha nem lett jó oka rá,hogy Lochkart kedvében járjon biztos nem vállalta volna a feladatot mind azt nekem meggsúgva.-Üvölts szépen Harry-mondtam neki-Igen így jó ekkor lecsaptam rá a földre löktem és az egyik kezemmel leszorítottam-a másikkal torkának szegeztem a pálcát ekkor panaszosan felvonyított-Halljuk Harry hangosabban..jó-maradék erőmmel megpróbáltam egy bűbájt használni,a Homorphus-bűbájt még Hermione egyik este olvasott róla..-aztán a bundája eltűnt,karmai visszaúzódtak s emberré változott-és azóta egy falu emleget úgy,mint a hőst,aki véget vetett a havi rendszerességgel vérfarkastámadásoknak.Ekkor azonban megszólalt a csengő-A mai házi feladat:írjatok elbeszélő költemény arról,hogyan győztem le a Wagga-Wagga vérfarkast.A legjobban sikerült mű dedikált példányt kap az egy elbüvölő emberből!A többi tanuló összeszedték a cuccaikat Harry visszajött a terem végébe aol én,Hermione és Ron álltunk.-Készen álltok?-súgta..-Várjuk meg amíg mindenki kimegy-felelte félénken Hermione-Jó most már mehetünk..Elővett egy darab papírt a zsebéből majd elindultunk az asztal felé-Öhm..Lochkart professzor-fogott bele a mondandójába Mio-Azt szeretném kikérni ezt a könyvet a könyvtárból...Érdekelne belőle egy-két dolog-kissé remegő kézzel nyújtotta tanár felé a lapot aki kiváncsian elolvasta mi van rajta-Sajnos a zárolt részben tartják,ezért kell hozzá egy tanár engedélye.-Ha ezt olvashatnám biztosan jobban megérteném amit a tanár úr a kirándulások kisértetekkelben a lassan ható méregről írt..-a mondatnál felcsillant Lochkart szeme-Á a kirándulások a kisérletekkel-mondta majd megvillantott egy bájmosolyt-Merem állítani bizony,hogy a legjobb könyvem..-Oh persze nagyon is-vágta rá Hermione-Zseniális ötlet volt,hogy az utolsót egy teaszűrővel ejtette csapdába..-Azt hiszem senki nem róhat meg érte ha segítséget nyújtok az évfolyam legjobb diákjának-Azzal cirkalmas aláírást kanyarított a cetlire majd vissza adta Hermionénak aki remegő kézzel vette el...-Nos Harry,Emily-fordult felénk-,Holnap lesz az évad első kviddicsmérkőzése.Ha jól tudom a Griffendél játszik a Mardekár ellen igaz?-lérdezte-Igen-bólintottam-Na ól tudtam úgy hallom használható játékosok vagytok.Annak idején jó magam is fogó voltam.Próbáltak sokszor rábeszélni,hogy jeletkezzek a válogatottba,de én,hogy inkább gonosz erők legyőzésének szentelem az életem mindazonáltal ha úgy érzitek,mesteredzésre van szükségetek csak szóljatok bátran.Mindig örölük ha átadhatom a tudásomat a nálamnál gyengébb képességű játékosoknak-fejezte be a monológját na kösz ez jól eset-Öh rendben persze majd szólunk de most nekünk már mennünk kell-mondtam majd kifele indultunk hátrafordulva Hermionéra néztem aki még mindig a professzor előtt állt,hogy újjabb kérdést tegyen fel vissza mentem hozzá-Gyere Hermione menjünk-rángattam el aki csak habozott-Viszlát tanárúr és k.köszönöm az aláírást-hebegte.....Ez nem lehet igaz-csóválta a fejét Hermione miközben együtt ellenőriztük az aláírást-Meg se nézte melyik könyvet szeretnénk kikérni-Ebből látszik,hogy lüke-mondta Ron-Egyeltalán nem lüke-méltatlankodott Hermione majd futólépésben elindult a könyvtár felé-Tetszett,hogy az évfolyam legjobb diákjának nevezett mi?-húzta tovább Ron Hermione türelmét-Nah már megint kezdik-súgtam oda Harrynek aki csak a fejét csóválta majd suttogóra vettük magunkat mivel a könyvtárosnő nem igazán barátségos nehogy kitesékeljen minket,mert zajosak vagyunk vagyis inkább Ron és Hermione-Phf csak féltékeny vagy-fújtatott Hermione Ronra-Leghatóbb kis ördöngös italoc?-gyanakodott a könyvtárosnő aki a kikérőcetli felé nyúlt-Nem tarthatnám meg emlékbe?-húzta vissza a kezét Hermione-Ugyan,menj már,Hermione-mordult fel Ron elvette az engedélyt és átadta Madam Cvikkernek-Annyi aláírást szerzünk majd neked,hogy nem tudod hova tenni.Lochkart bármit hajlandó dedikálni.Madam Cvikkernek a fény felé tartotta a cetlit megnézni,hogy esetleg nehogy hamisat adjunk neki,felállt és eltűnt a polcok között,néhány perc múlva egy penészesnek tünő könyvvel tért vissza Hermione gondosan tette a táskájába a kincset érő könyvet...A folyosón menet közben Hermione igyekezett közömbös arcot vágni,és ráérősre fogta lépteit...Öt perc múlva mát Mrytle mosdójába voltunk lepakoltuk a cuccainkat a földre majd Hermione ovatósan kinyitotta az ördöngös italocat s mind a foltos lapok fölé meredtünk...Elég volt egy pillantást a könyvre vetnünk máris megértettük miért tárolják a zárolt részlegen.Csupa olyan bájital szerepel benne aminek a hatását elképzelni is szörnyű...Itt van-mondta izgatottan Hermione,mikor megtalálta a Százfűlé című fejezetet.A receptet félig átalakult emberekről készült rajzok illusztrálták.-Ez a legkomolyabb bájital amit láttam-csóválta a fejét-Elkészíteni sem egyszerű-Juharfa fátyolkája,pióca meghajtófű,és disznópázsit.Ezek mind vannak a hobbiszekrényben,csak ki kell szolgálnunk magunkat.Azta nézzétek bikornisszarv-őrlemény ezt se lesz könnyű szerezni és egy darabka persze akivé változni akarunk..-Tessék?-hüledezett Ron miaz,hogy egy darabka akivé változni akarunk én ugyan nem iszok meg semmit amiben benne van Crak lábkörme!-igen nemrég Hermione kitalálta,hogy behaladunk a Mardekár klubhelyiségbe és kiszedünk Malfoyból néhány fonos szót amit tud,de ezt csak ezzel a feladattal tudjuk megcsinálni,Hermione eleresztette füle mellett Ron hisztijét-Azzal még nem kell foglalkoznunk-jegyezte meg...-Van fogalmad mennyit kell összelopkodnunk Hermione?Szálított bumszalagbőr tutira biztos vagyok benne,hogy nem találunk ilyeneket a hobbiszekrényben.Mit fogunk csinálni.Kifosztjuk Piton raktárát?És mit csinálunk ha rájön végünk van!Nekünk hármunknak már ez lesz a második húzásunk ha ezt anya megtudja többet nem jöhetek vissza a roxfortba-méltatlankodott Ron,Hermione becsapta a könyvét-Ha gyáván megakartuk hátrálni csak tessék-Nem én tehetek róla,hogy már év elején bajba kerültetek-vonta meg a vállát-Nagyon jól tudjátok,hogy végképp nem szeretek tilosban járni én mindig becsületesen betartom a szabályokat,de szerintem kővé dermedni sokkal rosszabb,mint megfőzni egy bonyolult bájitalt és szabályt szegni.Ha titeket érdekel,hogy Malfoy-e a tettes,úgy is jó.Megyek és visszaviszem a könyvet Madam Cvikkernek.....-Sosem hittem volna,hogy egy napon te beszélsz majd rá a szaályszegésre-dörmögte Ron-Egyefene főzzök meg azt a bájitalt és leplezzük le Malfoyt,de egy legyen világos semmi körömevés oké?-adta be a derekát Ron amiért Hermione megkönnyebült-Mennyi idő alatt készül el?-kérdezte Harry-Hát a meghajtó füvet teliholdkor kell szedni,juharfátyolkát pedig huszonegy napig párolni kell....ez úgy saccper kábé egy hónap alatt megleszünk vele,feltéve,hogy minden hozzá valót betudunk szerezni-Egy hónap?...-Annyi idő alatt az összes mugliivadékot megtámadhatja-Hermione szeme a mondatra ismét fenyegetően összeszőkült-De mivel jobbat nem tudunk kitalálni essünk neki,nem igaz?-Azért sokkal jobb lenne ha holnap lelöknétek a seprőrül Malfoyt-súgta oda nekünk Ron,hogy Hermione ne hallja meg..

Griffendél és a MardekárWhere stories live. Discover now