Part 16

52 2 2
                                    

A bátyámmal teljesen ledöbbenve álltunk a lépcsőn az az ember állt előttünk akire egyáltalán nem számítottunk.Hagridnak igaza volt nem Piton akarta ellopni a követ.De Mógus? Mógus?-kérdezte a bátyám-Nem ez nem lehet-mondtam Mógusnak lefele menet a lépcsőn-Dehát Piton,Piton ő akarta ellopni a követ-értetlenkedett a bátyám majd Mógus elkezdett nevetni-Ugyan róla feltételezni az ember ha ő ott van ki gyanúsítaná sz-sz-eg-ény d-d-adogós Mógus professzor?-mondta-Dehát a mardekár elleni meccsünkön Piton megakart ölni minket-mondtam lefele lépkedve a lépcsőn-Hm-csóválta a fejét-Nagy tévedés én támadtalak meg titeket meg ha nem kellett volna elfordítanom a pillantásomat Piton égő talárja miatt leráztalak volna a seprűtükről titeket.Piton professzor megakart menteni minket?-kérdeztem értetlenül-Tudtam,hogy veszélyes kölykök vagytok ti igen Halloween óta tudom is.-Szóval maga engedte be a trollt-mondta Harry Mógusnak-Úgyvan Potter én voltam de Pitont sajnos nem tudtam megállítani nem a pincébe ment hanem a harmadik emeletre,hogy megelőzzön attól fogva még jobban gyanakodott rám-majd mikor a tükör felé fordult hirtelen elkezdett salyogni a sebhelyünk,de jobban fájt mint bármikor eddig-Egyedül voltam nem sejtette,hogy én sosem vagyok egyedül soha  na lássuk,hogyan működik ez a tükör?azt látom amire vágyok magamat amint fogom a követ de hogy szerzem meg?.Használd a fiút-hallatszódott egy fagyos hang mire kapkodni kezdtem a fejem de nem volt rajtunk kívül senki-Azonnal ide jösz Potter-mondta a bátyámnak én csak álltam ott tehetetlenül Harry meg elindult de nem magától hanem Mógus irányította mikor Harry a tükör elé ment elkezdtem remegni már a félelemtől-Nézz bele mond el mit látsz-Harry belenézett a tükörbe láttam rajta nagyon gondolkozik valamin-Gyerünk mond-sürgette Mógus majd én is láttam amit ő látott egy darabig nem is hittem el Harry kivette a zsebéből a követ a bölcsek kövét óvatosan a zsebébe nyúlt mikor levette tekintetét a tükörről és megnezte valóban ott volt a kő a zsebébe döbbenten nézte majd megszólalt-A azt,hogy kezet fogok Dumbledoreal meg megnyertük a házikupát-Hazudik-mondta megint a fagyos hang mire megint elkezdtem remegni a félelemtől-Mond meg mit látsz mond meg-ordított Harryre-Majd én beszélek a fejével hátha észhez tér ha.....-Mester te még túl gyenge vagy-Támadj a lányra-mondta a fagyos hang Mógusnak de mire észhez tértem volna-Stupor-támadott rám amítől nekiestem a lépcsőnek amítől úgy éreztem mindjárt elájulok de próbátam ébren maradni-NE-hallottam Harry hangját a földön feküdve remegve próbáltam felállni de térdeim megrogytak homályosan is láttam Harry hozzám szaladt segített megtartani-Eressz szabadon-mondta megint a fagyos hang majd Mógus a kendőjét levette a fejéről próbáltam felsikoltani de a fájdalomtól amit éreztem nem tudtam Harry próbált a háta mögé húzni Mógus tarkóján egy arc meredt ránk ami fehér volt apró szemeiben vörös tűz égett s orr helyett  csak orrlyukai voltak éreztem majdnem elájulok,de Harry még mindig tartott-Harry és Lucy Potter-mondta afagyos hang ami Voldemort volt-Látjátok mivé lettem csak árnyék vagyok mások testébe bújva,mint holmi parazita a mágikus unikornis vére életben tart,de saját testet nem adhat nekem van viszont valami ami adhat a valami történesen ott van a zsebedben.Harry lenézett a zsebére majd megfogta a kezem és maga után húzva elkezdtünk a lépcső felé rohanni,de nem jutottunk messzire,mert tűz körített körbe minket amitől ott ragadtunk megfordoltunk Harry még mindig maga mögé húzott majd Voldemortra néztünk-Milyen ismerős a jelenet á tudom is honnan apátok így védte anyátokat mielőtt végeztem volna  vele-Ne legyetek bolondok,miért választanátok a kínhalált álljatok az én oldalamra és-SOHA Megölted a szüleinket megöltél ártatlan embereket SOHA nem állunk a te oldaladra-kiabáltam Harry mellé állva már könnyes szemmel még mindig éreztem a sajgó fájdalmat ami végig futott a testemen Voldemort csak nevetett-Ti is bátrak vagytok ahogy a szüleitek is bátrak voltak mondjátok csak nem akarjátok viszont látni a szüleiteket-majd a tükörbe megjelent édesanyánk és édesapánk képe amítől gombóc keletkezett a torkomba és nehezen tudtam lenyelni-Mi hárman visszahozhatjuk őket cserébe csak egyetlen dolgot kérek-majd Harry kivette a zsebéből a követ-Ezt már szeretem Harry-mondta a bátyámnak-A világban nincs jó és rossz egy dolog van a hatalom és azt a gyöngék nem tudják megszerezni mi hárman páratlan tetteket vihetünk véghez csak ad már ide azt a követ-Hazugság-mondta Harry-Öld meg,mindketőtt-majd Mógus felénk repült amitől a lépvsőnek estünk és az egyik kezével Harry torkát szorította a másikkal az enyémet már csillagokat kezdtem látni és fulldukoltam mikor Harry megfogta Mógus kezét amelyikkel a torkomat szorította ésekkor olyan történt ami szinte lehetetlen volt Mógus  keze füstölni kezdett és lebomlott amitől felordított és elvette a kezét a torkáról de engem még mindig szorított én is megróbáltam a kezemet a fejére tapasztottam amitől mégjobban ordított és elengedett-Bolond indulj a kőért-mondta Voldemort-de mi Harryvel elállítottuk az útját megint a fejére tettük a kezünket mégjobban ordítptt falhoz szorítottuk levettük és a félfeje már leégett és ekkor Mógus darabjaira hulott miközben felénk jött volna döbbenten néztük a ruháját ami maradt belőle majd a kezünket néztük meg amivel ezt tettük Harry rám nézett majd a kőre megfogta-Vajon,hogy csináltuk ezt?-kérdezte tőlem-Nem tudom de az biztos,hogy megúsztuk-mondtam remegve egy hang hallatán megfordultunk és egy furcsa fekete köd volt ami felénk jött ekkor minden elsötétült előttem.

Griffendél és a MardekárWhere stories live. Discover now