Part 10

84 2 0
                                    

Halottad Harry és Emily Potter lesz a griffendél fogója tudtam én,hogy azok a gyerekek még sokra fogják vinni-mesélte Félig fejnélküli Nick.-Fogók lesztek?dehát elsősösek soha nem szoktak bevenni a csapatba nem volt még ilyen fiatal játékos az elmúlt-100 évbe-mondta harry-igen Mcgalagony azt mondta-gratulálok Emily és Harry Wood most mesélte-Fred és George is a csapat tagjai ők terelők-mondta Ron-Nekünk lehettek hálásak érte Harry és Emily ha meccseket épp bőrrel megússzátok persze semmit nem igérhetünk a kviddics durva sport-brutális kezdett bele a mondandójába Fred miközben George beszélt-de ritka a halálos baleset az elő fordul,hogy néha eltűnik valaki-mondta Fred de pár hónap múlva elő szoktak kerülni-Fejezte be George fhu tök megnyugtatóak ezek a szavak mondom én magamban kuncogtak majd elmentek-Nem kell bepánikolni a kviddics szuper játék a legjobb sportunk menni fog meglátjátok-nyugtatott meg minket Ron szemem sarkából láttam,hogy már Hermione is jött utánunk-Értsd meg még soha nem kviddicseztünk figyeld meg tutira lefogunk égni-mondta Harry Ronnak én meg bólogattam-Nyugodjatok meg biztos nem fogtok leégni a véretekben van-majd elmentünk egy folyosóra Hermione vezetésével egy üveg szekrényhez mentünk amibe érmek voltak rámutatott egy éremre amin apánk neve állt James Potter-Fu de kemény miért nem mondtátok,hogy már az apátok is fogó volt.-kérdezte Ron csodálkozva-Mert még mi sem tudtok-mondtam mosolyogva apám érmét nézve.

Ez nem igaz e félelmetes figyeljetek többet tud rólatok mint ti magatok-mondta Ron még mindig hitetlenkedve-Azt nem nehéz-mondta a bátyám majd hirtelen megmozdult a lépcső amitől mind a négyen eldőltünk Mi történik?-kérdeztem A lépcsők szeszélyesek megmondták-mondta Hermione mikor vissza ment a lépcső a helyére Gyertek arra-mondta Harry gyorsan mielőtt a lépcsők megint elmozdulnak-lihegte Ron gyorsan felrohantunk a harmadik emeleten egy fura sötét szobába mentünk be-Nincs olyan érzésetek,hogy mi rossz helyen járunk?-kérdezte Ron-De igen nagyon is rossz helyen járunk ez a harmadik emeleti folyosó tiltott része-hadarta Hermione majd hirtelen felgyulladt egy láng mire mind oda kaptuk a fejünket ijedtünkben-Tűnjűnk el-mondta Harry megfogta a karomat de mire megfordoltunk mind a négyen egy macska nyávogott az ajtóban-Ez Frics macskája-mondta Hermione-Futás-mondta a bátyám majd mind elkezdtünk futni a folyosón-Gyertek menjünk be azon az ajtón-javasoltam rohanás közbe mire az ajtóhoz értünk én próbáltam kinyitni-Kész zárva van-mondta Harry idegesen-ennyi volt nekünk lőttek-mondta Ron-Dehogyis-majd Hermione ajtóhoz ment kezébe vette a pálcát majd ezt mondta-Alohomora-azzal a zárral együtt kinyilt az ajtó-Gyertek-suttogta-Alohomora?-kérdezte Ron-Varázslástan alapokon hetedik fejezet-válaszolt hermione-Megúsztuk-folytatta-Azt hiszi zárva van az ajtó-csodálkozott Ron-Mert zárva is volt-mondta hermione majd megszólaltam-És nem is ok nélkül-mondtam remegve a három fejű alvó kutyát nézve és már fel is kelltek-áááá-ordítottunk-mind a négyen majd oda rohantunk az ajtóhoz gyorsan kinyitottuk kirohantunk majd magunk mögött próbáltuk visszacsukni az ajtót de a háromfejű kutya csak tolta kifele majd egy nagy erővel bezártuk a zárral együtt lihegve mentünk a klubhelyiségbe-hogy lehetnek ilyen őrültek,hogy képesek egy ilyen szörnyeteget tartani az iskolában-mondta idegesen Ron-Sosem használod a szemed mi?nem láttad mi volt a lába alatt?-kérdezte hermione-eszembe sem volt a lábát nézni a fejei valahogy jobban érdekeltek mert ha nem vetted volna észre három is volt neki.-egy csapóajtón állt vagyis nem véletlenül volt ott őriz valamit erre a mondatra mind a hármunknak felcsillant a szemünk a kiványcsiságtól vajon mit őrizhet?kérdeztem magamban-Őriz valamit?-kérdezte a bátyám-Jól hallottad és most ha meg engeditek elmegyek lefeküdni,mert még egy ilyen remek ötlet és mind négyen meghalunk vagy akár ki is csaphatnak-emelte fel a hangját ránk majd megfordult és elment a lány klubhelyiségbe-hogy melyik a rosszabb eset arról vitatkozhatnánk-jegyezte meg Ron majd feléjük fordultam-akkor szerintem én is megyek aludni-azzal nyomtam egy puszit a bátyám arcára ő viszonozta-Jóéjt mondtam nekik-Jóéjt-mondták majd elválltak az útjaink.Mikor bementem a szobánkba hermione már aludt és Parvati is gyorsan lefürüdtem befeküdtem az ágyamba és rögtön elnyomott az álom.

*Draco szemszöge*

Vacsoránál ültünk és a szememmel folyton a Potter lányt kerestem a Griffendéles asztalnál de ő és a három csatlósa nem ültek ott vajon mi lehet vele?gondolkoztam közben hallgattam Pansy nyávogását,hogy figyeljek már rá de őszinte leszek egy cseppet sem érdekelt leginkább az érdekelt,hogy ha Potterék bármilyen szabályt megszegnek miért nem rúgják ki őket ja hát persze híresek mindig megússzák főleg az a Harry Potter legalább őt tanácsolnák el.De várjunk miért gondolok még mindig rájuk?Verd már ki a fejedből azt a Potter lányt és ne érdekeljen mi van vele.

Griffendél és a MardekárWhere stories live. Discover now