Megérkeztünk a roxfortba vonattal.Az állomáson Hagrid várt minket és a többikeket.Á Harry Emily Potter hát minden rendben ment?-kérdezte az óriás Igen-feleltük Harryvel a két név hallattán szokásosan mögöttünk mindenki elkezdett suttogni Emily és Harry Potter ők azok tényleg-hallottam a hátam mögött kicsit feszült voltam Harry érezte,mert bátoítóan megfogta a kezemet és én meg rámosolyogtam.Na menjünk elsősök jöjjennek mögöttem-mondta Hagrid
*Harry szemszöge*
Éreztem a húgomon,hogy egy kicsit félt igaz én is féltem egy kicsit mivel pár napja még csak annyit nem tudtam,hogy léteznek varázslók nemhogy még mi híres varázslók lennénk erre meg beállíit egy óriás és közli nekem meg a hugomnak varázslók vagyunk aztán meg beléptünk ebbe a világba Roxfort de mi az a rxfort kérdeztem magamba biztos nem olyan mint egy mugli suli.Megviselt engem,hogx a szüleinket meg egy sötét varázskó ölte meg és mi van ha életben van és rám meg a hugomra vadaszik?Mi van ha a hugomat majd nem tudom megvédeni?ezek a kérdések kavarogtak a fejemben miközben Ronnal Emilyvel és egy másik fiúval ültünk egy csónakban.Épp a Roxfortot bámultuk milyen gyönyörű hely.
*Emily szemszöge*
Mikor beértünk a roxfortba gondoltam,gogy belülről is olyan gyönyörű,mint kívülről Köszöntelek titeket a roxfortban-köszöntött minket egy ídős tanárnő-A nevem Mcgalagony professzor mielőtt bemennénk a nagyterembe házakba oszt be titeket a teszlek süveg a Griffrendélbe a hugrabugba,hollóhátba és a mardekárba várjanak itt rögtön jövök és ezzel elment.Szóval igazak a hírek-ütötte meg a fülemet egy hang Harry és Emily Potter roxfortos diák lesz-folytatta egy tejfölszőke hajú fiú erre több mindenki suttogott a hátunk mögött tényleg?ők azok?-Ez ittt crak ő meg Monstro-mutatott a mellette levő nagydarabb fiúkra-én Draco vagyok Draco Malfoy-mondta nekünk mire Ron felröhögött-Viccesnek tartod a nevem-Kérdezte Malfoy gyilkos tekintettel Ronnak-A tiedet megsem kérdezem vörös haj mások levetett talárja csak egy Weasley néz ki így Hamar rájöttök majd Potterek,hogy a mágus családok sem egyformák ne barátkoz olyanokkal akik nem érdemlik meg kérdez csak engem-nyújtotta először Harry felé a kezet Harry habozott egy darabig majd végül megszólalt-Magam is eltudom dönteni,hogy ki érdemli meg-majd felém nézett-Neked remélem más a véleményed kerdezte Malfoy mire többiek már várták a válaszom-Tudod mikor megláttalak most itt először megfordult a fejembe akár barátok is lehetnénk?de ahogy láttam ilyen lekezelően beszélsz Ronnal igy jobb ha nagy ívben elkerüljük egymás társaságát-Malfoy szemrebbenés nélkül nézett épp nyitotta a száját,de megérkezett Mcgalagony proffesszor.Gyerünk jöjjenek be kettesével odabent várják magukat-én a bátyám mellé Harry mellé álltam aki álmuldozva nézte a plafon ahogy azt a többiel is tették Elvan varázsolva a mennyezet,hogy úgy nézzen ki,mint az égbolt olvastam a roxfort történetében-halottam Hermione hangját ahogy magyaráz valakinek.
YOU ARE READING
Griffendél és a Mardekár
FantasyEmily Potter Harry Potter ikertestvére,amióta az eszét tudta utálatos nagybátyjukkal annak feleségével és fiúkkal éltek.Szüleik autóbalesetben haltak meg,de a haláluk sokkal nagyobb titkot rejtenek amiről sejtelmük sincs,addig amíg furcsa nappali ba...